Thomm Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2021 (edytowane) I tak się robi filmy superbohaterskie. DC wreszcie równa do Marvela. Ubaw po pachy Idris i... nie wyobrażam sobie, żeby któraś z aktorek aż tak dobrze zagrała Harley jak Margot. Ona jest po prostu obłędna, niesamowita. 8/10 Miałem dać 5/10 bo generalnie lubię tą serię, ale... kiedy zobaczyłem dwóch kolesi orbitujących w Fordzie (?) , no, orbitujących...Absurd goni absurd. 3/10. Edytowane 16 Sierpnia 2021 przez Thomm 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBaron Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2021 (edytowane) Cruella - lepszy niż myślałem że będzie, taka disneyowska odpowiedź na Jokera w wersji damskiej 7/10 Suicide Squad 2021 - lepszy niż pierwsza część, fajnie się ogląda, nie nuży ale dość sztampowy 7/10 Edytowane 19 Sierpnia 2021 przez vonBaron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj1978 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2021 High and Low - Akiry Kurosawy, czasami warto sięgną po klasykę na poziomie kina wybitnego. https://www.imdb.com/title/tt0057565/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemi Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2021 Nie zauważyłem go tutaj, a oglądałem i polecam, film spójny, oklepany, ale bardzo przyjemnie się ogląda, wciąga. Mocne 8/10 2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 2 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 W dniu 31.08.2021 o 02:38, Przemi napisał: Nie zauważyłem go tutaj, a oglądałem i polecam, film spójny, oklepany, ale bardzo przyjemnie się ogląda, wciąga. Mocne 8/10 Zgadzam się z tą teorią. Na początku niby flaki ale dalej wciąga jak dobra flaszka wódki którą trzeba wypić do dna :)) W dniu 16.08.2021 o 22:38, Thomm napisał: I tak się robi filmy superbohaterskie. DC wreszcie równa do Marvela. Ubaw po pachy Idris i... nie wyobrażam sobie, żeby któraś z aktorek aż tak dobrze zagrała Harley jak Margot. Ona jest po prostu obłędna, niesamowita. 8/10 Miałem dać 5/10 bo generalnie lubię tą serię, ale... kiedy zobaczyłem dwóch kolesi orbitujących w Fordzie (?) , no, orbitujących...Absurd goni absurd. 3/10. Harley wymiata tekstami i swoim zachowaniem w tym filmie. Ogólnie widziałem i jest taki luzacki z dozą sci-fi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 3 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Nawet śmieszny pomysł. Główny bohater grany przez jakiegoś starego skoksowanego drewniaka, a tak, to nawet może być, choć do dawnego kina akcji nie ma startu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rayden Opublikowano 7 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Sweet Girl (2021 Netflix) z Jasonem Momoa. 6/10. Film akcji, niezbyt odkrywczy ale z fajnym zwrotem akcji. Niemniej dla JM mogli napisać lepszy scenariusz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 7 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 https://www.filmweb.pl/video/Zwiastun/Mary+i+Max+Zwiastun+nr+1-23705 Bardzo dojrzały film podobał się mi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomm Opublikowano 11 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2021 (edytowane) Prawdziwa historia. Poza tym perełka, prawdziwa perełka... W naszym kraju film chyba zapomniany/pominięty? Jak łatwo z ofiary stać się katem... 9/10 Edytowane 11 Września 2021 przez Thomm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisting Opublikowano 16 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Retfærdighedens ryttere/Riders of justice. Niezłe skandynawskie kino akcji. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 16 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 W dniu 11.09.2021 o 23:35, Thomm napisał: Prawdziwa historia. Poza tym perełka, prawdziwa perełka... W naszym kraju film chyba zapomniany/pominięty? Jak łatwo z ofiary stać się katem... 9/10 Obejrzałem. Dramat jednym słowem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 17 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2021 Damski John Wick - kino akcji. Ludzie zachwalają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2021 6 godzin temu, Introverder napisał: Boże Matrix 4 - dla kogo to? ... Ostatnio szukam jakiegoś dobrego filmu, a znalazłem min to: https://www.imdb.com/title/tt14640242/ Cytat A husband and wife are forced to re-evaluate themselves and their relationship through the reality of the COVID-19 lockdown. 🤦♂️ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bob2000 Opublikowano 19 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 Joker - dobry, ale daleki do bycia szczególnie zapamiętanym przeze mnie. Ogólnie przereklamowany. W dniu 17.09.2021 o 21:39, Saiya-jin napisał: To jest ten problem, że nie ma nowych gwiazd ani nowych dobrych filmów. Jakby ludzka kreatywność się wyczerpała. W latach 80 pełno ciekawych filmów, gwiazdy po dwadzieścia kilka lat, a dzisiaj ciągle te same gwiazdy, sequele i remake'i. Był czas, że też tak mi się wydawało. Jednak, gdy zacząłem oglądać więcej nowszych filmów, bez nastawienia kiedyś to było, to okazało się to być nieprawdą. Nadal powstają wspaniałe filmy. Może mniej kultowych, jeśli w ogóle - w mojej ocenie - ale nadal świetne. Co do aktorów to się zgadam. Mam wrażenie, że dzisiaj często biorą przypadkowych. Nie wiem, może kiedyś byli bardziej utalentowani. Nawet ci trzecioplanowi. A może bardziej przykładano wagę do ich wyboru. Mało też jest charakterystycznych aktorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 19 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 W dniu 16.09.2021 o 18:41, Wisting napisał: Retfærdighedens ryttere/Riders of justice. Niezłe skandynawskie kino akcji. Tak widziałem dobrze zrealizowany bez fajerwerków. Dobre filmy to dziewczyna z tatuażem i kobieta w klatce. Zabójcy Bażantów, Kartoteka 64,Wybawienie, Millennium: Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet. Link do dobrych filmów https://podobnefilmy.com/film/13948-zabojcy-bazantow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 (edytowane) Malignant (2021) - mocne 8.5/10. Jeden z najciekawszych filmów jakie ostatnio widziałem. Tego się nie spodziewałem. Mimo, że zaczyna się jakoś niespecjalnie porywająco, to druga część wgniata w fotel. Spokojnie można by z tego bardzo dobrego scenariusza zrobić serial. No i Annabelle Wallace ❤️ W Peaky Blinders grała taką słodką blondyneczkę, a to proszę Edytowane 19 Września 2021 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 19 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2021 17 minut temu, jacmiszcz92 napisał: Malignant (2021) - mocne 8.5/10. Jeden z najciekawszych filmów jakie ostatnio widziałem. Tego się nie spodziewałem. Mimo, że zaczyna się jakoś niespecjalnie porywająco, to druga część wgniata w fotel. Spokojnie można by z tego bardzo dobrego scenariusza zrobić serial. No i Annabelle Wallace ❤️ W Peaky Blinders grała taką słodką blondyneczkę, a to proszę W Peaky Blinders bardzo dobra muzyka ale sezonów nie oglądałem a też dobry podobno. Doctor Who sezon ktoś poleca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 20 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 22 godziny temu, jacmiszcz92 napisał: Malignant (2021) - mocne 8.5/10. Jeden z najciekawszych filmów jakie ostatnio widziałem. Tego się nie spodziewałem. Mimo, że zaczyna się jakoś niespecjalnie porywająco, to druga część wgniata w fotel. Spokojnie można by z tego bardzo dobrego scenariusza zrobić serial. No i Annabelle Wallace ❤️ W Peaky Blinders grała taką słodką blondyneczkę, a to proszę Widziałem ten film wczoraj inny i fajny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2021 Free Guy (2021) - no taki całkiem spoko, można obejrzeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 27 Września 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 Północny bastion. 2020 - francuski ale ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 5 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 Ostateczna Granica i Den.Stoerste.Forbrytelsen.2020 Dwa dobre filmy wojenne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisting Opublikowano 5 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 Powrót do znajomych chwil zachwytu nad scenariuszem: The Usual Suspects 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeepingTom Opublikowano 6 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 (edytowane) The Tomorrow War - wyłączyłem w połowie, podziękuję za współczesne hollywoodzkie kino akcji+sf. Co natomiast obejrzałem do końca, ale oceniam miernie to Candyman i Antebellum. A to dlatego, że to ideologiczny syf spod znaku BLM, serio, zwłaszcza to drugie jest zupełnie odstrzelone pod tym względem, bo jednak oryginalny Candyman był fabularnie osadzony w takiej historii, choć w tym reboocie postawiono krok dalej w kierunku - rasistowscy policjanci mordują czarnych, ale nie ma się co dziwić, w scenarzystach Jordan Peele, który od początku swojej kariery reżyserskiej jedzie na schemacie roli czarnoskórego ofiary rasistów. Z ostatnich filmów też wysoko oceniam Malignant, aż tak mocno mnie ten końcowy twist nie wgniótł w fotel, bo czegoś w tym kierunku się spodziewałem, ale mimo wszystko solidne kino i jeden z najlepszych horrorów/thrillerów w ostatnim czasie, ode mnie 7/10. Edytowane 6 Października 2021 przez PeepingTom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj1978 Opublikowano 6 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 Nowy James Bond, Nie czas umierać - bardzo dobry melodramat, są akcenty kina familijnego, nie brakuje dialogów egzystencjonalnych. Czasami bohaterowie wychodzą w plener się postrzelać. Nie żałuję, dobrze się wyspałem😉 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 The Night House (2020) - nie był zły, ale spodziewałem się czegoś lepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.