neonlight Opublikowano 12 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 W dniu 3.06.2021 o 22:42, sp5it napisał: Świetny jak zawsze Shane Meadows: https://www.filmweb.pl/film/Buty+nieboszczyka-2004-39701 Dzięki, faktycznie bardzo dobry film - (8.5/10) 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 13 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 Poradnik pozytywnego myślenia - (7.5/10) 👍 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiecierpliwyJan Opublikowano 13 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 Wydaje mi się, że Miles zasługuję na film odrobine lepiej zrealizowany, niemniej jednak gorąco polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rayden Opublikowano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 Army of Dead. 5/10. Właściwie fajna tylko rola Dave Batisty. Zmarnowano potencjał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommir Opublikowano 14 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 6 godzin temu, Lord Rayden napisał: Army of Dead. 5/10. Właściwie fajna tylko rola Dave Batisty. Zmarnowano potencjał. Ja bym dał z 6/10 bo w zasadzie do kolacji się dobrze oglądało. Ale fakt,potencjał trochę zmarnowany, choć i tak lepiej niż się spodziewałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 16 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 (edytowane) Skin - (8/10) 👍 Stowaway/Pasażer nr.4 - (8/10) 👍 Edytowane 16 Czerwca 2021 przez neonlight 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 The Conjuring: The Devil Made Me Do It - ależ to było słabe. Strasznie się zawiodłem w porównaniu do poprzednich części. Insidious miażdży Conjuring Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 16 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 Commitment z 2013 taki film akcji ale może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 17 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 Farming - (8/10) 👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 18 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 Weteran 2011 dobry film akcji. https://www.filmweb.pl/film/The+Veteran-2011-572665 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 18 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 (edytowane) 3 godziny temu, marco-polo napisał: Weteran 2011 dobry film akcji. https://www.filmweb.pl/film/The+Veteran-2011-572665 W którym "kinie" grają, bo nie mogę znaleźć, pytam serio? 😉 Edit. Nie oddychaj - (8.5/10) 😎👍 Edytowane 19 Czerwca 2021 przez neonlight Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 19 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 (edytowane) W dniu 1.06.2021 o 08:59, Jad szopa napisał: Siła spokoju, bo lubię taki przekaz Dobry film, z dobrym przesłaniem. (7.5/10) 😉 Edytowane 19 Czerwca 2021 przez neonlight Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 19 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 https://www.filmweb.pl/film/New+Gods%3A+Nezha+Reborn-2021-869602 podoba mi się ze względu że nawiązuję do gry warframe gdzie pełno tych bohaterów co w tej bajce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 19 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Dziewczyna z pociągu - (8.5/10) 😎👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomm Opublikowano 19 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 (edytowane) W dniu 14.06.2021 o 07:34, Lord Rayden napisał: Army of Dead. 5/10. Właściwie fajna tylko rola Dave Batisty. Zmarnowano potencjał. Si Senior Osobiście dałbym nawet 4/10. Generalnie to nie rozumiem tzw. "fenomenu Zacka Snydera", a jeśli chodzi o "filmy zombie" to dla mnie na chwilę obecną nic nie przebije "Train to Busan" (pierwszej części, bo kontynuacja to już chłam). Oklepana historia. Dorosły zamienia się duszą z nastolatką. Tyle tylko, że ten dorosły jest seryjnym zabójcą nastolatek, a ta nastolatka taką sobie wystraszoną dziewczynką. Niby nic specjalnego, ale te 100 minut bardzo miło popłynęło 6/10 Edytowane 19 Czerwca 2021 przez Thomm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
THABAL Opublikowano 19 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Seconds (1966) - najlepszy film jaki obejrzałem w tym roku, a widziałem ich naprawdę dużo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 21 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Seconds/Twarze na sprzedaż - (8/10) Jest klimat. 😎👍 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 21 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Poniżej zera - (7.5/10) 👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamos80 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2021 Wiedźma (Wretched), niezły horror. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 22 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 Na celowniku - (7.5/10) 👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 22 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 Blue Miracle - (6.5/10) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 22 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 Bez skrupułów - (7.5/10) 👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 Które filmy z Emmą Stone polecicie? Cruella to takie ******ły, że nie dam rady dokończyć. Szukam dobrego aktorstwa, a nie amerykańskich gniotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 23 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 (edytowane) Co widać i słychać - (8.5/10) 😎👍 43 minuty temu, jacmiszcz92 napisał: Które filmy z Emmą Stone polecicie? Cruella to takie ******ły, że nie dam rady dokończyć. Szukam dobrego aktorstwa, a nie amerykańskich gniotów. Gangster Squad, Birdman, La La Land - wszystkie Made in USA, ale do gniotów, z całą pewnością, bym ich nie zaliczył. 😉 Edytowane 23 Czerwca 2021 przez neonlight Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
THABAL Opublikowano 23 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 10 godzin temu, jacmiszcz92 napisał: Które filmy z Emmą Stone polecicie? Cruella to takie ******ły, że nie dam rady dokończyć. Szukam dobrego aktorstwa, a nie amerykańskich gniotów. W Birdmanie, Stone odgrywa co prawda drugoplanową rolę, ale sam film jest mega. Świetne zdjęcia i montaż, angażująca fabuła, gra aktorska też na wysokim poziomie. Nie ma się do czego przyczepić. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.