neonlight Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 41 minut temu, Rafacio napisał: A z wyglądu niby młody. Życiowe to ja mam na co dzien. nie musze filmu oglądać. Dzięki, każdy mi to mówi. 😉 Z problemami nie jesteś odosobniony, wszyscy je mają, mniejsze lub większe. Najważniejsze to przetrwać na tym padole i cieszyć się z tego, co mamy, bo i tak krótko nam na nim przyszło stacjonować, zdecydowanie za krótko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 (edytowane) Ale ja nie mam problemów aktualnie przynajmniej. Tylko po co oglądać tzw. życiowe filmy, jak życie jest na co dzień. W tej sytuacji wolę Wicka czy Avengers. Zwłaszcza, że czyjeś (reżysera, scenarzysty, pisarza) przemyślenia na tematy życiowe nie interesują mnie. Edytowane 10 Kwietnia 2021 przez Rafacio 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomm Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 W dniu 8.04.2021 o 20:31, Hustler napisał: The Lighthouse (2019) - zdjęcia, dźwięk, montaż, ogólnie technicznie wszystko stoi na bardzo wysokim poziomie. Fajnie przedstawiona relacja głównych bohaterów i jej aspekty psychologiczne, ale spodziewałem się większej ilości akcji, psychodelicznej jazdy, a był tylko spacer. Mimo wszystko ciekawy film i polecam go obejrzeć. Psychologiczny "horror" w którym Pattinson i Dafoe udowadniają jak dobrymi są aktorami. W sumie Dafoe udowadnia to już od ponad 30-tu lat 2 godziny temu, neonlight napisał: @Thomm 7.5 to i tak wysoka nota uważam, ja po prostu już nie jaram się aż tak "rozpierduchą" i nieśmiertelnym bohaterem. Z 10, 15 lat temu pewnie bym i dał mu dychę, ale czas leci nieubłaganie, priorytety się zmieniają, kino bardziej hmm.. "życiowe" robi na mnie wrazenie. Starość dopada. 😉 I know Z tą starością to już nie przesadzaj. Mnie na przykład już za lata, już za cztery lata... wejdzie "piątka" z przodu I co? I nic. Dziadkiem pięćdziesięcioletnim będę i tyle Odnośnie "Matrixa". Wachowscy (Wachowskie? 😐 ) zbyt przekombinowali w 2/3 części. Ale "jedynka" była wywalona w kosmos, super, hiper i w ogóle 😎 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barbartek Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 "Na noże" - wyrwał mnie z kapci, jak to się mówi. Trzyma w napięciu, nieszablonowe ujęcie kryminału w starym stylu. No i gra aktorska najwyższej próby. To po prostu trzeba zobaczyć. Bardzo polecam. Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 (edytowane) To prawda. To był chyba najlepszy film jaki widziałem w ubiegłym roku. Thor: The Dark World (2013) - podobne amerykańskie głupoty jak 1 część. Myślałem, że Jaimie jednak więcej zagra. A w 3 części ponoć nie ma jej wcale. 😢 Jednak te sajens fikszyn nie dla mnie. Ale dam szansę jeszcze 3ciej części. Edytowane 10 Kwietnia 2021 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Suburra (film, nie serial!) - (8.5/10) Film świetny, a ten kawałek prześwietny, już w niejednym filmie go słyszałem. 💪😎 A kiedy pierwszy raz go usłyszałem, myślałem, że to nowy Peter Gabriel, taki ma chłop podobny wokal. 😉 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ros Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 To prawda. To był chyba najlepszy film jaki widziałem w ubiegłym roku. Thor: The Dark World (2013) - podobne amerykańskie głupoty jak 1 część. Myślałem, że Jaimie jednak więcej zagra. A w 3 części ponoć nie ma jej wcale. Jednak te sajens fikszyn nie dla mnie. Ale dam szansę jeszcze 3ciej części. Przecież "Thor" i inne filmy Marvela czy DC to żadne science-fiction! Tam jest tylko samo fiction i to najczęściej (mnie) nurzące.Chcesz obejrzeć dobre s-f to polecam chociażby taki "Moon", "Dystrykt 9", "Arrival", "Marsjanin", "Incepcja" czy "Ex Machina". 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Fantasy Island - (bez oceny) obejrzałem z 20minut i się poddałem. 😆 Co za shitt, nawet wrogowi bym nie polecił. 😉 Co za szmira obejrzałem do końca ale taki shiit zgadzam się nie polecam nawet wrogowi. https://www.filmweb.pl/video/Zwiastun/Osaczeni+Zwiastun+nr+1-12420 ten mi się podobał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Passengers (2016) - do przełknięcia, chociaż bardzo przewidywalny, typowy amerykański. Śmiało można oglądać z angielskimi napisami i ze swoją drugą połówką (buzi-buzi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 W dniu 11.04.2021 o 00:26, Barbartek napisał: "Na noże" - wyrwał mnie z kapci, jak to się mówi. Trzyma w napięciu, nieszablonowe ujęcie kryminału w starym stylu. No i gra aktorska najwyższej próby. To po prostu trzeba zobaczyć. Bardzo polecam. Wysłane z mojego SM-N770F przy użyciu Tapatalka Oglądałem polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baksiu11 Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 W dniu 11.04.2021 o 09:27, Ros napisał: Chcesz obejrzeć dobre s-f to polecam chociażby taki "Moon", "Dystrykt 9", "Arrival", "Marsjanin", "Incepcja" czy "Ex Machina". a czy moja ulubiona Gattaca też się łapie do SF? I to dobrego SF? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ros Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 a czy moja ulubiona Gattaca też się łapie do SF? I to dobrego SF?Moja lista "dobrego s-f" była oczywiście subiektywna i zawierała pozycje, które mi się podobały i moim zdaniem ujmy gatunkowi nie przynosiły.Z kolei "Gattacę" oglądałem bardzo dawno temu i szczerze mówiąc nie porwała mnie i jakoś nie za bardzo chce mi się do niej wracać. No, ale może kiedyś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 (edytowane) W dniu 9.04.2021 o 21:35, jacmiszcz92 napisał: Thor (2011) - Właściwie to nie cierpię sajens fikszyn, więc 0 zaskoczenia że mnie nie zachwycił. Te amerykańskie filmy to jednak robią na jedno kopyto. Główny bohater twardziel ratuje świat, fabuła to jakieś głupoty i mnóstwo nielogicznych i iście nieprawdopodobnych zdarzeń. Jaimie ❤️ Ani Godżilla, ani Thor to nie jest żadne sci-fi, tylko zwykłe pop kino. Równie dobrze Gwiezdne wojny można nazwać sci-fi. Sci-Fi to są niektóre książki Dukaja, Lema, Zajdla. Z filmów w sumie nie wiem, czy w ogóle jest coś dobrego. Blade Runner pierwszy może po części. Serial Almost human - szkoda, ze zdjęty po pierwszym sezonie. Może Terra nova (tez po pierwszym sezonie zlikwidowany). Stargate Universe (też po pierwszym), choć te seriale są luźniejsze, bardziej socjologiczne. W sci-fi nie chodzi o laserki, kosmitów, cudaczne potworki, tylko o refleksję nad człowiekiem i społeczeństwem. W tym gatunku powstały jedne z najlepszych książek ever! Edytowane 13 Kwietnia 2021 przez Saiya-jin 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 2 godziny temu, Saiya-jin napisał: W sci-fi nie chodzi o laserki, kosmitów, cudaczne potworki, tylko o refleksję nad człowiekiem i społeczeństwem To czym różni się scifi od psychologicznych gniotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espe0 Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2021 Taki nawet "świeży" kawałek kina. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 17 godzin temu, espe0 napisał: Taki nawet "świeży" kawałek kina. Oglądałem może być na zabicie czasu. "Nobody" - taki John Wick. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Dogville (2003) - strasznie ciężkostrawny. Wyłączyłem po <=30 minutach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baksiu11 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, jacmiszcz92 napisał: Dogville (2003) - strasznie ciężkostrawny. Wyłączyłem po <=30 minutach ja też:) Edytowane 19 Kwietnia 2021 przez Baksiu11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 3 godziny temu, jacmiszcz92 napisał: Dogville (2003) - strasznie ciężkostrawny. Wyłączyłem po <=30 minutach 2 godziny temu, Baksiu11 napisał: ja też:) To może drugie podejście do twórczości LVT?! 😉 Melancholia - (8.5/10) Upside down - (7-/10) Deep Blue Sea 3 - (6/10) powinno być max 5/10, ale.. ta Tania Raymonde, "uratowała" tego "gniota". 😈😆 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espe0 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 A jeszcze kilka dni temu, dla pewnej retrospekcji, oglądałem "Darkman" pierwszą część 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 1 minutę temu, espe0 napisał: A jeszcze kilka dni temu, dla pewnej retrospekcji, oglądałem "Darkman" pierwszą część O kurde, chyba nie widziałem, dzięx. 😉👍 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
espe0 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Teraz, neonlight napisał: O kurde, chyba nie widziałem, dzięx. 😉👍 Koniecznie musisz nadrobić! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deftones9 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Fusi bdb, Still Life bdb 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
THABAL Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 3 godziny temu, neonlight napisał: To może drugie podejście do twórczości LVT?! 😉 Melancholia - (8.5/10) Również polecam "Melancholię". Jeden z lepszych filmów psychologicznych jakie widziałem. Mimo wszystko, mój ulubiony film von Triera to jednak "Tańcząc w ciemnościach" z Björk. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 SuUUpeeerb!!! Panie i Panowie, świetny film, polecam serdecznie. 😉👍 Another Round/ Druk/Na rauszu - (9-/10) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.