maciej3 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 Popieram @sp5it oba filmy godne polecenia. Ciekawostka - pani odgrywająca główną rolę w filmie "Głową w mur" posiada przeszłość w branży porno. Od siebie polecam (angielski tytuł "be with you"): https://www.filmweb.pl/film/Ji-geum+man-na-leo+gab-ni-da-2017-797791 Świetny film dla dwojga. Przyznam szczerze, że końcówkę oglądałem drugi raz, bo za pierwszym nie załapałem wszystkich szczegółów by dobrze zrozumieć historię. Koreańczycy potrafią jednak kręcić filmy i nie tylko jak w tym przykładzie melodramaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertos Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 Ja polecam Brawl in Cell Block 99 z 2017r. Raczej nie do oglądania z lepszą połówką bo sceny łamania rąk/nóg czasem przegięcie, ale fabułą bdb https://www.imdb.com/title/tt5657856/ https://www.rottentomatoes.com/m/brawl_in_cell_block_99/ Dla fanów sztuk walki polecam The Raid. Jest też druga część. Super nakrecone sceny walki https://www.imdb.com/title/tt1899353/?ref_=nv_sr_1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 10 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) Świeżo po seansie The Predators. 😉 Cholera, nastawiłem się na totalny gniot, ale nie było aż tak źle. Owszem, jest to kino na miano XXI wieku, czyli kretyńskie teksty i pozerskie zachowanie "żołnierzyków", a także wszechobecne wulgaryzmy, na dodatek z ust dziecka i pani doktor, która na siłę struga ex-marines. 😂 Jednak ostatecznie, biorąc duuużą poprawkę na grę aktorską, pewien chaos w fabule i elementy kina familijnego, to The Predators ma względnie mroczny klimat, efekty nie są przesadzone (poza postacią największego Predatora), a cała akcja rozgrywa się dynamicznie i trzyma w napięciu do ostatniej minuty. Moja ocena.. 6+/10, ponieważ do pierwszej części mu dużo brakuje, ale też specjalnie gorszy od pozostałych, moim zdaniem, nie jest. 😉 Edytowane 10 Grudnia 2018 przez neonlight 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 10 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) Peppermint (2018) - gra aktorska często pozostawia wiele do życzenia, ale na pewno warto obejrzeć, bo akcja jest non stop, a trup gęsto się ściele, no i wzruszyć też się idzie. 😎 Poza tym, lubię takie klimaty, dlatego - Ocena 7/10. https://www.imdb.com/title/tt6850820/ Edytowane 10 Grudnia 2018 przez neonlight Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibra Opublikowano 11 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Dobre. Czas nadrobić zaległości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 12 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 Allied (2016) - Super film, że też dopiero teraz na niego natrafiłem - Marion Cotillard 😍. Ocena 9/10. https://www.imdb.com/title/tt3640424/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamos80 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 W gatunku horrorów jest ostatnio spora konkurencja, ale ten broni się niepokojącym klimatem i urodą głównej bohaterki. https://www.filmweb.pl/film/Last+Shift-2014-693065 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teti Opublikowano 13 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 1.Ślepnąc od świateł (trochę drewniany główny aktor ale chyba takie maiło być założenie, "Dario"- Mega!) 2. Narcos Meksyk (Każdy sezon narkosa jest świetny, pisze o Meksyku bo jest na czasie, najlepszy subiektywnym zdaniem był 1,3,2) 3. Wielkie kłamstewka (Myślałem że to dla bab ) 4. El Chapo (Tematyka Narkosa, fajnie zrobiony, wciągający jak wszystko w tym filmie ) 5. Dark ( Niemiecka produkcja, z mega muzą i klimatem, jest naprawdę grubo) 6. Stranger Things ( Kwintesencja lat 80, cudo! Oglądałem jak zaczarowany, naprawdę uwielbiam ten serial) Kolejność przypadkowa, warto poświecić każdemu dużo uwagi. Warto też pominąć polecane Predatory, Miszyn in... i wiele innych polecanych w tym wątku... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomm Opublikowano 14 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 W dniu 10.12.2018 o 03:38, neonlight napisał: Moja ocena.. 6+/10, ponieważ do pierwszej części mu dużo brakuje, ale też specjalnie gorszy od pozostałych, moim zdaniem, nie jest. 😉 Przede wszystkim brakuje mu Arniego i Weathersa 22 godziny temu, Teti napisał: Warto też pominąć polecane Predatory, Miszyn in... i wiele innych polecanych w tym wątku... Akurat jeśli chodzi o kino stricte rozrywkowe to ostatnie dwie części Mission Imposible zjadają obecne Bondy na śniadanie. Pomimo tego, że bardzo lubię Craiga. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Roma - jeśli Cię dotknie, to głęboko, jeśli nie, to straciłeś 2h. Dla mnie opcja pierwsza, świetne zdjęcia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rayden Opublikowano 19 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 W dniu 10.12.2018 o 03:38, neonlight napisał: Świeżo po seansie The Predators. 😉 Cholera, nastawiłem się na totalny gniot, ale nie było aż tak źle. Owszem, jest to kino na miano XXI wieku, czyli kretyńskie teksty i pozerskie zachowanie "żołnierzyków", a także wszechobecne wulgaryzmy, na dodatek z ust dziecka i pani doktor, która na siłę struga ex-marines. 😂 Te żołnierzyki to przecież świry z wariatkowa... Daleko im jednak do teamu z pierwszego Predatora. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 19 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 (edytowane) 34 minuty temu, Lord Rayden napisał: Te żołnierzyki to przecież świry z wariatkowa... Daleko im jednak do teamu z pierwszego Predatora. Edytowane 19 Grudnia 2018 przez Spawn 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 19 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 (edytowane) Dilon! Duwadamtapena 😆 Edytowane 19 Grudnia 2018 przez neonlight 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awayeah Opublikowano 19 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 (edytowane) Byłem dzisiaj na Aquaman... Nawet IMAX nie pomógł. Najgorszy film jaki widziałem w tym roku. Muzyka dobrana tragicznie i żaden utwór nie pozostawał nawet w podobnym stylu co poprzednie. Postacie totalnie bez charyzmy i bez sensownych motywów, czy jakiejkolwiek głębi. Historia bez większego sensu. Efekty przeciętnie kiepskie - bywało gorzej w DC, ale niewiele gorzej. Film stara się naśladować wybrane elementy z filmów MCU, ale w ogóle mu się to nie udaje. Co za durny film i strata czasu... Polecam za to Narodziny gwiazdy - zwłaszcza użytkownicy tego forum powinni docenić ten film. Koniecznie kino z dobrym nagłośnieniem! Edytowane 19 Grudnia 2018 przez awayeah 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 25 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Mialem troche czasu to sobie pare filmow nadrobilem Predator (2018) - jako glupkowaty, film akcji z komediowym zabarwieniem nawet ok. Jako Predator ta konwencja kompletnie nie pasuje. O wiele lepszy byl Predators z 2010 roku Ready Player One - swietny, nic dodac nic ujac - polecam Venom - nie rozumiem negatywnych ocen i hejtu na ten film. Jasne ze mozna to bylo nakrecic bardziej sprawnie ale w sumie bardzo spoko film, jak dla mnie lepszy od kazdego kapitana ameryki czy iron mana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awayeah Opublikowano 31 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 W dniu 25.12.2018 o 12:22, Spawn napisał: Ready Player One - swietny, nic dodac nic ujac - polecam Venom - nie rozumiem negatywnych ocen i hejtu na ten film. Jasne ze mozna to bylo nakrecic bardziej sprawnie ale w sumie bardzo spoko film, jak dla mnie lepszy od kazdego kapitana ameryki czy iron mana. Ready Player One fajny, ale było go obejrzeć w IMAX dopóki jeszcze tam był Venoma obejrzałem. Hejtu na niego nie ma, po prostu dostał wyłącznie kiepskie recenzje (przynajmniej z tych sensownych magazynów/stron). Nie jest tak zły jak Aquaman, ale dobry to film też nie jest. A do "kapitana ameryki czy iron mana", nawet tego najgorszego to mu bardzo bardzo daleko. Ale każdy ma jakiś tam swój punkt widzenia.... W końcu ktoś tu napisał, że Mission Impossible 2 to najlepsza część z cyklu, a to badziew niesamowity (pół filmu to włosy aktorów wiejące na wietrze w zwolnionym tempie) i jedyny prawdziwie mierny film z całej serii (która, z każdą częścią za wyjątkiem wspomnianej jest coraz lepsza). Z nowości widziałem za to nową bajkę Spider-Man: Into the Spider-Verse i bardzo przyzwoity to tytuł. Pierwszy chyba taki dobry ze stajni Sony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matdru Opublikowano 31 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 Cudowny chłopak - przyjemny film. Dobrze napisany, umiejętnie lawirujący między wręcz banałem a momentami jednocześnie łapiący za serce. Wzrusza i wzbudza szczery uśmiech. Duża w tym zasługa ról dziecięcych. Ready player one - całkiem pozytywne zaskoczenie! Czego nie mogę powiedzieć o Kształcie wody... To chyba dla mnie największa filmowa porażka w tym roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBaron Opublikowano 1 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2019 Predator 2018 - u boże, co to miało być? Gniot roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp5it Opublikowano 9 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 The Hot Spot Dennis Hoppera. Virginia Madsen, Jennifer Connelly i muza John Lee Hooker, Miles Davis, Taj Mahal. https://www.imdb.com/title/tt0099797/ https://www.filmweb.pl/film/Gorące+miejsce-1990-10462 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Play Opublikowano 10 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Aquaman - bajeczka z paroma fajnymi efektami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamos80 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 po latach odświeżyłem sobie zapomniane klasyki z lat 90-tych https://www.filmweb.pl/Stan.Laski https://www.filmweb.pl/film/Chłopaki+z+sąsiedztwa-1991-4319 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonlight Opublikowano 13 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) @adamos80 Haha.. Stan łaski rewelacja, genialny Gary Oldman, i to jest chyba najlepsza scena z tego, co pamiętam. Edytowane 13 Stycznia 2019 przez neonlight 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamos80 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 Oldman powinien był dostać Oscara za State of Grace, Leona albo Szpiega. A tak doczekał się po prawie 30 latach, za jakieś filmidło o Churchillu, co za charakteryzacja, Boże co oni z niego zrobili. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ange7 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2019 The Punisher: Dirty Laundry - tzw. short., czyli cały film trwa około 10 minut i jest do obejrzenia np. tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=0R6QLiNFHd8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco-polo Opublikowano 20 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 polecam każdy ocenia 10/10 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.