Mr Nice Posted July 25, 2013 Report Posted July 25, 2013 Witam czy Fiio e10 będzie również dobrym wsparciem pod głośniki, w temacie jestem zielony a allegro definijuje ten sprzęt jako wzmacniacz słuchawkowy. Moja aktutualna karta dźwiękowa ssie, a planuje kupić głosniki za jakieś 500zł Quote
maciux Posted July 25, 2013 Report Posted July 25, 2013 (edited) E10 ma wyjście liniowe mini-jack, więc podłączysz pod niego aktywne głośniki. E10 powinien zabrzmieć w tej konfiguracji poprawnie, ciepło, ale zapewne bez głębi sceny. Tylko trzeba używać jednego gniazda naraz, wypinać słuchawki jak się używa głośników - były jakieś problemy z przesterami, no i głośniki i słuchawki grały razem. Nie wiem jak w wersji Olympus, może coś poprawili. Edited July 25, 2013 by maciux Quote
Jackzor Posted July 25, 2013 Report Posted July 25, 2013 Witam czy Fiio e10 będzie również dobrym wsparciem pod głośniki, w temacie jestem zielony a allegro definijuje ten sprzęt jako wzmacniacz słuchawkowy. Allegro żadnego sprzętu nie definiuje, gdzie tworzący aukcję wrzuci produkt, tam on będzie wisiał. Jest na rynku sporo urządzeń łączących DAC z AMPem, a takiej kategorii na allegro nie ma. E10 będzie dobry, ma line-out Quote
balladyn Posted July 26, 2013 Report Posted July 26, 2013 (edited) E10 ma wyjście liniowe mini-jack, więc podłączysz pod niego aktywne głośniki. E10 powinien zabrzmieć w tej konfiguracji poprawnie, ciepło, ale zapewne bez głębi sceny. Tylko trzeba używać jednego gniazda naraz, wypinać słuchawki jak się używa głośników - były jakieś problemy z przesterami, no i głośniki i słuchawki grały razem. Nie wiem jak w wersji Olympus, może coś poprawili. Tak w wersji Olympus to poprawili. Nie ma problemu z jednoczesnym używaniem słuchawek i line-outa, przynajmniej ja nic nie zauważyłem. Edited July 26, 2013 by balladyn Quote