Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam czy Fiio e10 będzie również dobrym wsparciem pod głośniki, w temacie jestem zielony a allegro definijuje ten sprzęt jako wzmacniacz słuchawkowy.

Moja aktutualna karta dźwiękowa ssie, a planuje kupić głosniki za jakieś 500zł

Posted (edited)

E10 ma wyjście liniowe mini-jack, więc podłączysz pod niego aktywne głośniki. E10 powinien zabrzmieć w tej konfiguracji poprawnie, ciepło, ale zapewne bez głębi sceny.

Tylko trzeba używać jednego gniazda naraz, wypinać słuchawki jak się używa głośników - były jakieś problemy z przesterami, no i głośniki i słuchawki grały razem. Nie wiem jak w wersji Olympus, może coś poprawili.

Edited by maciux
Posted
Witam czy Fiio e10 będzie również dobrym wsparciem pod głośniki, w temacie jestem zielony a allegro definijuje ten sprzęt jako wzmacniacz słuchawkowy.

Allegro żadnego sprzętu nie definiuje, gdzie tworzący aukcję wrzuci produkt, tam on będzie wisiał. Jest na rynku sporo urządzeń łączących DAC z AMPem, a takiej kategorii na allegro nie ma. E10 będzie dobry, ma line-out

Posted (edited)
E10 ma wyjście liniowe mini-jack, więc podłączysz pod niego aktywne głośniki. E10 powinien zabrzmieć w tej konfiguracji poprawnie, ciepło, ale zapewne bez głębi sceny.

Tylko trzeba używać jednego gniazda naraz, wypinać słuchawki jak się używa głośników - były jakieś problemy z przesterami, no i głośniki i słuchawki grały razem. Nie wiem jak w wersji Olympus, może coś poprawili.

Tak w wersji Olympus to poprawili. Nie ma problemu z jednoczesnym używaniem słuchawek i line-outa, przynajmniej ja nic nie zauważyłem.

Edited by balladyn
Posted
A czym mógłbym tę głębie poprawić?
Posted

Trzeba pytać pewnie mikołaja612, co można by było zmienić w układzie E10 - bo FiiO to zazwyczaj skonkretyzowane brzmienie, bliskie, czytelne, ale bez rewelacji przestrzennych - tak samo E07k, E17.