Skocz do zawartości

[ROZWIĄZANE] Słuchawki dla gracza - budżet 450 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam użytkowników,
chciałbym was serdecznie poprosić o pomoc w wyborze słuchawek. Mój budżet to 400-450zł max. Niestety jestem zupełnym laikiem w tej kwestii (do tej pory korzystałem tylko ze sprzętu poniżej 60zł), postaram się jednak opisać na czym mi zależy. Tak jak napisałem w tytule, słuchawki będą głównie używane do słuchania dźwięków z gier (głównie gier typu MOBA oraz sportowych, nie gram w FPSy jeśli to ma jakieś znaczenie) i muzyki (korzystam ze Spotify, domyślam się, że ten odtwarzacz nie prezentuje najwyższej jakości, ale nie jestem audiofilem i mi wystarcza). W słuchawkach spędzam dużo czasu, więc domyślam się, że powinienem szukać słuchawek otwartych/półotwartych a unikać zamkniętych. Do tej pory używałem słuchawek, w których cała małżowina "chowała się" w słuchawkach, i takie (wokółuszne) bym wolał. Warto dodać, że jestem dość wysokim facetem (196cm) i mam proporcjonalną do tego wzrostu głowę, uszy określiłbym jako normalnej wielkości przy tym wzroście. Słuchawki będą używane głównie w domu, więc sprawa mobilności/składania jest nieistotna. Aha, jeszcze jedna sprawa, słuchawki będą przez 90% czasu podłączone do laptopa (Lenovo Y550), który posiada zintegrowaną kartę dźwiękową. Pytanie brzmi czy inwestycja w zewnętrzną kartę USB (np taką od Steelseries) ma sens? Wszelkie bajery typu cyfrowe 5.1 7.1 czy 99.1 są zbędne. Kolejna sprawa to mikrofon. Tydzień temu broniłem się jak tylko mogłem przez oddzielnym mikrofonem (bo to tylko wisi, nie ma jak tego zamontować itd.), ale przeczytałem całą masę pozytywnych opinii na temat Zalman zm-mic1, i zaczynam się zastanawiać czy nie będzie to lepszy wybór?
Podsumowując na czym mi zależy najbardziej:
- komfort
- solidność wykonania (nie muszą być pancerne, ale coś co się połamie przy pierwszym upadku odpada)