Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

no dobra przetłumaczyłem. Wybrałem najważniejsze chyba części. Z góry przepraszam za literówkę. Nie mam czasu na sprawdzanie.   W porównaniu do DX100, w DX50 jest lepszy jakościowo ekran, z większym

To jeszcze propozycja ode mnie:

Staram sie przez firmę o Dx na testy. Ciagle namawiamy producenta aby postarał sie o certyfikaty UE żebyśmy mogli to sprzedawać w mp3store.

Posted Images

Guest nera1981

Mi po wgraniu najnowszego firmware 1.8 kilka utworów przestało działać-po naciśnięciu "PLAY" powodowały reset playerka.

Dodam że soft 1.8 pobierałem ze strony producenta 2 razy i też 2 razy go wgrywałem.

Wróciłem do 1.6 i problem znikł.

Link to post
Share on other sites

Mi po wgraniu najnowszego firmware 1.8 kilka utworów przestało działać-po naciśnięciu "PLAY" powodowały reset playerka.

Dodam że soft 1.8 pobierałem ze strony producenta 2 razy i też 2 razy go wgrywałem.

Wróciłem do 1.6 i problem znikł.

normalne nie stresuj się :), nawiasem mówiąc tak to jest jak się ma pirackie pliki audio niewiadomego pochodzenia (chyba że się mylę) ;)

napisz jaki masz kodek tych mptójek w foobarze właściwości pliku 2 zakładka

Edited by hibi
Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi i pochodzenie plików audio to powiedzmy że idziesz w dobrą strone ;-) a jeśli chodzi o kodek to... korzystam z AIMP3 i żadnych konkretnych informacji tam nie znalazłem na temat kodeka tych plików które mi nie działały.


Poza tym tylko chwile miałem wrzuconego 1.8 i jakoś różnicy w dźwięku nie usłyszałem względem 1.6... myle się??

Edited by nera1981
Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi i pochodzenie plików audio to powiedzmy że idziesz w dobrą strone ;-) a jeśli chodzi o kodek to... korzystam z AIMP3 i żadnych konkretnych informacji tam nie znalazłem na temat kodeka tych plików które mi nie działały.

 

Poza tym tylko chwile miałem wrzuconego 1.8 i jakoś różnicy w dźwięku nie usłyszałem względem 1.6... myle się??

Dlatego pisałem o fobarze, chcecie pomocy ale jak już samemu coś trzeba to już ciężko coś zrobić.
Link to post
Share on other sites

Wg mnie 1.8 jest lekko bardziej basowy i ma jakby "więcej mocy" - trzeba było ściszyć głośność. Ale i tak wróciłem do Sound Unlocked 1.3.3.

Bardziej basowy niż SU 1.3.3 czy 1.6?

 

Ktoś może siedzi na SU Rockbox i wie skąd wziąć najnowszą wersje?

Edited by pat_net
Link to post
Share on other sites

Hej,

udało Wam się może podpiąć DX50 jako DAC-a do smartfona z Androidem? U mnie telefon uparcie nie widzi DX50 i nie wiem czy musiałbym kombinować z kablem Y (dodatkowe zasilanie) czy po prostu smartfon jest wybredny.

Link to post
Share on other sites

Bez aplikacji dedykowanej dla DX (której nie ma) nie zrobisz tego. Nawet na PC z Windowsem są z tym problemy, a co dopiero na smartfonie. Telefon nie ma tu nic do rzeczy.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Ma ktoś dostęp do headfi albo jakąś inna możliwość zasugerowania zmian w sofcie? IMO przydałaby się możliwość stworzenia więcej niż jednego customowego ustawienia EQ.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Czy komuś po instalacji nowych sterowników pojawiły się opcję 32-bit tak jak tu: https://d1jesv1uvhg9i4.cloudfront.net/c/c4/c47be556_dx50driver.png

 

Dziwna sprawa z tym bo dx50, chyba wyżej niż 24bit nie obsługuje?

 

Na plus nowych sterów zaliczam brak problemów z kernel streaming i asio4all -> Zero BSOD jak na razie :)

Edited by pat_net
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Inszy
      iBasso przewijało się na łamach naszego serwisu już wielokrotnie, z różnym sprzętem audio. Tym razem, dzięki firmie AudioHeaven, mamy okazję gościć ich podstawowy przenośny odtwarzacz muzyczny, czyli iBasso DX160 2020, wyceniony na 1599 złotych.
      Model z roku 2019 rozchodził się jak świeże bułeczki, ale czy odświeżona wersja ubiegłorocznego modelu niesie za sobą coś więcej prócz dłuższej nazwy? Zmiana ekranu LCD z tego produkcji Sharpa na JDI (Japan Display Inc.) oraz bufora na mocniejszy nie zwiastuje dużych zmian. Jak jest jednak w rzeczywistości?
       
      Zapraszam do lektury
      https://kropka.audio/test/odtwarzacze/ibasso-dx160-2020-recenzja/
       

    • By Damix
      Drugi model słuchawek nausznych od iBasso, co z tego wyszło?
       
      Zaczynając od tego co widać z zewnątrz: słuchawki przyjechały do mnie w standardowym kartonowym opakowaniu. W środku znajdziemy broszurę informacyjną, dodatkową parę padów, o nich nieco później i sztywne podróżne etui. Samo etui wygląda porządnie i niemiałbym obaw aby przewozić tak słuchawki w plecaku, w środku jest kieszonka na rzep, do której możemy schować przewód. Tutaj ode mnie minus, bo nie zamkniemy etui z podłączonym przewodem do słuchawek, trzeba go za każdym razem odpiąć, co nie sprawia jakiegoś dużego problemu…
      Przechodząc do wykonania, zaskakuje i to pozytywnie. Naprawę niewiele części jest plastikowych na  pierwszy rzut oka, dopiero po ściągnięciu padów widać plastikową osłonę przetwornika. Srebrne muszle, czarny grill, widełki łączące musze z pałąkiem, zawiasy, mocowania, pałąk – to wszystko jest metalowe i wydaję się naprawdę solidne. Z zewnątrz mamy tylko plastikowe mocowanie opaski podtrzymującej słuchawki na głowie, która od wewnątrz jest z alcantary, lub coś co ją imituje, od zewnątrz skóry. W obu muszlach mamy gniazda jack 3.5mm, dostarczony przewód to srebrna plecionka bez oplotu, giętki, zakończony wtykiem jakc 3.5mm z nakręcaną przejściówką na 6.3mm – miodzio, bardzo dobrze dobrany.
       

       
       
       
      Komfort:
      Ważą 395g, także utrzymują się w wadze średniej, nie są leciutkie jak np. ATH-r70x, ani słoniem jak spora część słuchawek Audeze. Opaska równomiernie rozkłada ciężar na głowie, mechanizm dopasowania wygląda na podobny do tego z AKG K6xx/K7xx, ale regulacja jest manualna, także zostały wyeliminowane gumki, które z czasem mogłyby się zużywać. Dla osób z nadzwyczaj dużymi głowami radze je najpierw przetestować, bo zakres regulacji nie jest duży. Ja zazwyczaj nie musze jakoś nadmiernie rozstawiać pałąka w słuchawkach, a dla mnie już niewiele zostaje zapasu.
      Muszle odchylają się w zarówno w pionie jak i poziomie, obie pary padów są okrągłe, asymetryczne, wypełnione tzw. memory foam, wykonane ze skóry (zapewne eko) i perforowane. Na ucho jest naprawdę dużo miejsca, są głębokie ( ok 3cm na płytszej, 3.5cm na grubszej stronie). W moim przypadku jeszcze sporo brakuje by ucho dotykało osłony przetwornika, a miałem z tym kłopot w sporej liczbie słuchawek. Sposób zmiany nie jest najwygodniejszy, należy je naciągnąć i wcisnąć w dość wąską szczelinę w obudowie, ale dzięki temu dość uniwersalne, pady naciągane od zewnętrznych firm nie powinny być ciężkie do znalezienia. Dłuższe sesje nie wywołują dyskomfortu, poza lekkim grzaniem ucha, z welurowymi padami może byłoby jeszcze lepiej, ale ode mnie 9/10, już dużo lepiej się nie da.
       

       
      Dźwięk:
      Słuchałem ich podłączonych do toru stacjonarnego z Scarlett 6i6 z customowym zasilaczem jako DAC + Rapture AMP- równo, lekko jasno i przestrzennie.  Mobilnie przez bluetooth LDAC  na Hiby W5. 
       
      Co tu pisać jak nie mogę się nad nimi pastwić… No niezłe są skubane.
      Z domyślnie założonymi padami, z perforacjami o mniejszej średnicy charakter jest liniowy z wyraźnym ociepleniem od średniego i wyższego basu. Trochę mi przypominają Fostexy TH500RP ale z wszystkimi różnicami jakie są pomiędzy przetwornikami planarnymi i dynamicznymi. Natomiast nie są aż  tak gęste w przekazie jak np. Audioquest Nighthawk.
      Bas nie ma ograniczeń jak to ma miejsce w tańszych słuchawkach dynamicznych o konstrukcji otwartej, schodzi do samego dołu 20-30hz, choć jak wspomniałem wcześniej, zaznaczony jest tutaj bardziej (lecz ze smakiem) średni i wyższy bas. Nie jest on nazbyt szybki, spokojnie wybrzmiewa dając się nacieszyć nim przy muzyce elektronicznej. Jednak tutaj wychodzi, że przy nawale bębnów, gitary basowej itp. separacja w tym paśmie nie jest idealna, ale nie ma co za dużo narzekać i tak jest to poziom dużo wyższy niż znane HD600. Obfity i pełny dźwięk z tak nisko schodzącym basem w tego typu słuchawkach i przy tej cenie zostaje w pamięci.
       
      Średnica jest na swoim miejscu, nie zostaje w tyle. Nie mogę im nic specjalnego zarzucić od strony technicznej. Separacja i szczegółowość trzymają wysoki poziom. Wokale są bardzo bliskie i intymne. Górna średnica jest złagodzona, muzyka nie męczy, sybilanty nie występują, czyli wszelkie ćśśś,sss itp. nie dają się we znaki. Jak już jestem przy tym, to wspomnę o scenie i przestrzeni. Jest ciekawie i niestandardowo, gdzie wychodzi prawdziwa konstrukcja opisywanych słuchawek, są po prostu półotwarte. Co za tym idzie dźwięk nie przechodzi aż tak swobodnie między prawym a lewym uchem i nie ma wrażenia aż tak otwartego grania. Wokale są bardzo blisko ucha i raczej atakują  od boków. Scena od razu rozchodzi się na boki i w tył. Na moich uszach nie za bardzo chciała się rozpościerać z przodu. Tutaj zaskakują przede wszystkim głębią i liczbą poziomów jakie są w stanie wykreować w tych sporych muszlach. Gdy przy bliskim wokalu pojawi się nagle dźwięk ze sceny, zdając się mocno odległy to można się zdziwić.
       
       
      Góra pasma zostaje łagodna, choć nie jest jakoś szczególnie przygaszona, jest dobrze zróżnicowana i nie chowa się za średnicą na szczęście. Dla fanów bardziej jasnego i otwartego przekazu przychodzi z pomocą druga para padów o większych perforacjach, co zdecydowanie zmienia charakter słuchawek. Nie są to subtelne zmiany, o nie. Zmieniają się w jasne, dużo bardziej swobodne w przekazie, z pewnym niedostatkiem basu, ale z dużo ciekawszą górą.
      Z racji półotwartej konstrukcji dźwięk nie wycieka aż tak na zewnątrz i nawet co nieco potrafią tłumić, lecz w żadnym wypadku nie mogą zastąpić w tych kwestiach zamkniętych słuchawek.
       
      Podsumowując tę krótką recenzję:
      Dostajemy słuchawki półotwarte o pełnym, ciepłym, obfitym brzmieniu i naprawdę ciekawie kreowaną sceną i duużą głębią (na dobrym torze), choć ma swoje wady… O dobrym spasowaniu, wysokiej jakości materiałach wykończeniowych, wykraczającym poza swój budżet w dobie wszechobecnego plastiku. Co jeszcze? Ładny i praktyczny przewód, który nadaje się również do użytku mobilnego, drugą parę padów, które całkowicie odmieniają brzmienie i praktyczne, sztywne podróżne etui. Nie wiem czy czegoś jeszcze można się domagać w tej cenie. Napędzić je można już z telefonu, choć skalują się z torem i pokazują możliwości na stacjonarnym torze, zwłaszcza w kwestii sceny i basu.



×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy