Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

IBasso DX50


Rekomendowane odpowiedzi

A ja dostałem liścik od iBasso :

"Hi,

Thank you for your email.

The DX50 doesnt have L/R balance control.

The DX50 supports Gapless.

I would suggest you to use the AKG K550 with desktop AMP. I found it is hard to drive. You may consider the DX100 if you want to drive the K550.

 

Sincerely

iBasso Audio"

 

Jeśli chodzi o gapless to pytałem o mp3 i ogg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Róbcie tłumaczenie z rosyjskiego do angielskiego i tak czytajcie, bo Translate Google wszystko sprowadza do angielskiego, więc jak wybieracie "rosyjski --> polski" to faktycznie silnik robi "rosyjski --> angielski --> polski", co powoduje jeszcze większy bałagan ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszą, że jest godnym przeciwnikiem dla Ak100 tylko nieznacznie mu ustepującym, ale biorąc pod uwagę, że ak jest przeszło dwa razy droższy to produkt Ibasso wydaje się byc bardziej opłacalnym zakupem.

Ibasso kłamie he,he miało byc na wyjściu 0,5Ohma a jest 2,8 Ohma ;P. Dlatego nie wierze nigdy parametrom podawanym przez producenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bardziej, jeśli jest skośnooki :) (aby zapobiec OT w tym temacie - nie jestem rasistą, nie mam nic do Sony jak i żadnej innej firmy, to tylko niewinny żart).
Baele - czekam z niecierpliwością na tłumaczenie - 3 lata rosyjskiego mnie nie ratują, ledwo bukwy składam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra przetłumaczyłem. Wybrałem najważniejsze chyba części. Z góry przepraszam za literówkę. Nie mam czasu na sprawdzanie.

 

W porównaniu do DX100, w DX50 jest lepszy jakościowo ekran, z większym kontrastem i lepszym nasyceniem barw. Menu playera w wielu przypadkach jest podobne do AK100/AK120, ale u tych oststanich design jest nieco lepiej dopracowany. Natomista ergonomia obsługi dotykowego ekranu jest na wyższym poziomie w DX50 – jest mniej przypadkowych błędnych naciśnięć elementów obsługi. Operować playerem z dotykowym ekranem lepiej jest lewą ręką, w tym przypadku jest tylko trudniej sięgnąć do fukcji odtwarzania plików. Prawą ręką trudniej dosiegnąć do fukcji powrotu do głównego menu. Tym nie mniej, jedną ręką da się obsługiwać bez problemu i wygodnie.
W DX100 wykorzystywana jest standardowa wersja androida i to pozwala jeśli ma się takie życzenie, zainstalować wiele dodatkowych funkcji, ale w praktyce jeszcze żaden player z androidem nie posiada bezpośredniego wyjścia na DAC-a z pominięciem systemu dźwięku systemu operacyjnego, i w tak naprawdę funkcji jest dużo, ale bardzo często nie są one wykorzystywane.
W związku z niewielkimi wymiarami wyjście słuchawkowe to minijack. W przypadku gdyby trzeba było podłączyć słuchawki z dużym jackiem lepiej korzystać z przedłużacza/przejściówki (jak w Grado). Gniazda na początku są dosyć ciasne, ale szybko się wyrabiają.
W tym materiale dokonano porównania DX50 z playerami najwyższej klasy: Colorfly C4 Pro, iBasso DX100, Astel&Kern AK100 и 120. Wszystkie te modele z wyższego pułapu cenowego i formalnie rzecz biorąc DX50 przy nich nie ma co robić, ale przy wykorzystaniu niezłej już klasy dodatkowego sprzętu, można wyjaśnić, że DX50 zbliża się do topowego sprzętu i na ile. Na dobrą sprawę, w momencie pisania tego materiału, jako sprzęt podobnej klasy na rynku był obecny tylko Colorfly CK4.
Zupełnie jasne, że największe zainteresowanie może dotyczyć Fiio X3 i HiFiMan 601/2, ale takie porównanie będzie w następnym wydaniu, kiedy obydwa playery dotrą do redakcji.
W testach wykorzystano następujące słuchawki:
- popularne Audio-Technica ATH-M50, Fostex T50 RP, Амфитон ТДС -7, Creative MA-200, Creative In-Ear3, Sennheiser IE80, M-Audio IE40, customiwozane Westone UM3x i Puretone Classic 3.
Colorfly C4 Pro i iBasso DX100 ze wszystkimi słuchawkami (z wyłączeniem MA-200) zaprezentowały najlepszy dźwięk, bez względu na włączone filtry cyfrowe. AK120 przy dobrej detalizacji ustąpiły wiernością przekazywanej panoramy (dźwięku). Po przełączeniu z AK120 na DX100 lub C4 Pro pojawia się wrażenie prawdziwego szerokiego pasma. W AK100, DX50 i CK4 słychać trochę mniej detali, przede wszystkim ze względu na dużo większe nieczystości (brzmienia). To co najbardziej zaskoczyło – najwięcej zanieczyszczeń było w CK4 i AK100 a mniej DX50. Jeśli dla CK4 to normalny wynik – najtańszy z wszystkich, to dla AK100 to nieprzyjemny rezultat, w końcu jest dwa razy droższy od DX50.
Przy czym DX50 nie można tak jednoznacznie pozycjonować między AK120 и AK100, choćby dlatego, że pod kątem mocy wyjściowej przewyższa AK100 i AK120, jak również nieco С4 Pro.
Ze słuchawkami Creative MA-200 różnice między playerami są prawie niezauważalne.
Creative In-Ear3 są jednymi z najbardziej popularnych modeli w cenie ok 5 tys rubli (ok. 550 zł). Słuchawki te są w stanie pokazać różnice pomiędzy playerami, przesuwając jednoznacznie w dół AK100 i CK4. Połączenie DX50 i In-Ear3 było jednym z najlepszych, i właśnie z DX50 słuchawki te zagrały nie równo i neutralnie, ale z największym drivem, i chociaż z droższymi słuchawkami było bardziej szczegółowo, to to połącznie zostało zapamiętane jak najbardziej zbalansowane. In-Ear3 najgorzej zagrały z AK100.
Pełnowymiarowe M50 z wysoką czułością zasłużenie cieszą się dużą popularnością wśród modeli przenośnych. W przypadku każdego z playerów nie było problemu z brakiem mocy dla zabezpieczenia głośnego grania, jednakże duży zapas dużej mocy posiadają tylko С4 Pro, DX100 i DX50. Połączenie DX50 i M50 jest harmoniczne i z wystarczającą ilością basu. С4 Pro i DX100 kosztem dużej szczegółowości i sceny grają najspokojniej, podczas gdy dźwięk DX50 jest cięższy. AK120 brzmi szczegółowo i w związku z tym nieco zbyt równo, aby zwracać na siebie uwagę. AK100 i СК4 zwracają na siebie uwagę dużą ilością nieczystości w wyższym zakresie i faktycznie tym swoim nieczystościami zabijają całą szerokość częstotliwości (brzmienia). Chce się zwrócić uwagę w DX50 na wiarygodne odtwarzanie niższych częstotliwości, chociaż patrząc na pomiary techniczne, powinien ustępować wszystkim na 1-2 decybele, z wyjątkiem C4Pro. W rzeczywistości nie odczuwa się mniejszej ilości niskich częstotliwości, wręcz przeciwnie, w większej ilości utworów można odczuć wręcz dominowanie niskich częstotliwości. Możliwe, że to efekt zasilania 9V baterią lub rozdzielenia charakteru nieczystości w zakresie częstotliwości.
Z T50 RP można zauważyć podobny charakter dźwięku jak z In-Ear3. Zapasu mocy w DX50 jest wystarczająca ilość, w przeciwieństwie do AK100 i AK120. T50RP nieźle rozdzielają wszystkie playery pod względem jakości (brzmienia).
Sennheiser IE80 nieźle zagrały z każdym playerem, jednakże wysoki zakres częstotliwości najbardziej ostry był z AK100 i CK4. Z DX50 IE 80 grają dobrze, ale to połączenie trudno nazwać najlepszym.
M-Audio Ie40, a to przecież UltimateEars TripleFi 10, kapryśne ze względu na jakość napędzania z powodu impedancji w wyższym zakresie częstotliwości, do 5 Ohm. W następstwie czego, najwyższy zakres staje się ostrym. IE-40 najlepiej grają z С4 Pro, zbyt dużą ilość wysokich zauważa się z AK100. IE40 z DX100, DX50 и AK120 grają ostro. Najwyższym poziom nieczystości występuje z CK4.
Puretone Classic 3 wyróżniają się dobrą średnicą i odpowiednim graniem w wyższym zakresie częstotliwości. Przy wysokiej czułości słuchawki dają możliwość wsłuchania się w szum tła każdego z playerów. W DX50 szum tła nieduży i równomierny, brak zakłóceń ze strony ekranu. To bardzo dobry wynik. Dzięki obniżonym wyższym częstotliwościach dźwięk DX50 jest komfortowy, mocno nie ustępuje C4 Pro i DX100. Neiudanym połaczeniem okazało się połączenie Classic 3 i AK100 z silnym akcentem średnim zakresie częstotliwości – tym słuchawkom najbardziej odpowiada tylko niska impedancja wyjściowa.
Odsłuch z customizowanymi Westone UM3x pozwoliło przekonać się w tym, że DX50 najlepiej pasują armatury. Modele z neutralnym (gęstym) dźwiękiem otrzymują duży drive i dynamikę, a modele z obniżonym zakresem wysokich częstotliwości (z uwzględnieniem monitorów dla sceny Puretone Classic 3) dobrze maskują nieduże nieczystości DX50 i zbliżają go do najwyższego poziomu (playerów).
Większość pełnowymiarowych słuchawek napędzi bez problemu, jednakże dla tych wysokoomowych można go wykorzystać bardziej w domu, w metro mocy nie wystarczy.
Podsumowanie
DX50 ma wielkie szanse stać się hitem w sektorze budżetowym. Na tle tych najbardziej topowych pokazał się z bardzo dobrej strony, a AK100 udało mu się wyprzedzić nniemal dwa razy droższy AK100, mocno nie ustępując pozostałym. Porównanie brzmienia pomiędzy modelami daje zrozumieć, że rozmiar jest najważniejszym wskaźnikiem zużycia energii, a najmniejsze Astell&Kern, i miało to największy wpływ na jakość brzmienia bez względu na wysoką cenę.
Kogo może najbardziej zainteresować DX50 w pierwszej kolejności? Przede wszystkim tych, którzy albo nie chcą albo nie mogą kupić najdroższych playerów i słuchawek i biorą pod uwagę najbardziej budżetowy wariant tak w przypadku playera jak i słuchawek. W takim przypadku daje nam to najbardziej zbalansowane połączenie. Charakter brzmienia można scharakteryzować jako stanowczy.
  • Like 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

 

Odsłuch z customizowanymi Westone UM3x pozwoliło przekonać się w tym, że DX50 najlepiej pasują armatury. Modele z neutralnym (gęstym) dźwiękiem otrzymują duży drive i dynamikę, a modele z obniżonym zakresem wysokich częstotliwości (z uwzględnieniem monitorów dla sceny Puretone Classic 3) dobrze maskują nieduże nieczystości DX50 i zbliżają go do najwyższego poziomu (playerów).

Czyli customy Piotrka będą miały u mnie trudnego rywala :D Chociaż i to armatury, i to. Edytowane przez Arkusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej mnie zaskoczyło to, co nasi słowiańscy bracia stwierdzili odnośnie wbudowanego wzmaka w DX50, bardzo ciekawe i bardzo zachęcające :-)

 

Najlepiej posłuchać samemu ;-)

Edytowane przez Baele
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up też mnie to ucieszyło ale bardziej fakt, że niby bardzo się lubi z armaturami ;)

Mnie tak samo - dodajmy - multiarmaturami :) Nie mogę się doczekać swojego pierwszego odsłuchu - dawno się tak nie jarałem żadnym sprzętem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tłumaczenie.

 

Mnie zastanawia jedno: jaką właściwie charakterystykę ma DX50? Nigdzie o tym nie piszą, czy jest ciemny czy jasny, jak wypada względem ciepłego X3, Taczki lub Video.

Edytowane przez Karmazynowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności