Skocz do zawartości

Kabel do Edifierów r2600


Pasive

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

potrzebuję infrormacji, czy da się tak zrobić, żeby rozstaw kolumn (w edifierach r2600) był ok. 5m, bo wszyscy mówią, że kabel w zestawie jest krótki i nie pozwala na większa odległość głośników od siebie, zdałem sobie sprawę jak wielkie są te głośniki i nie ma szans, że będą stały na moim biurku, ono jest za małe (tzn. kolumny miałbym 0.5m od ucha). Moglibyście mi to jakoś wytłumaczyć, jaki kabel dokupić czy coś, żeby głośniki w żadnym wypadku nie straciły na jakości? Jestem zielony w tych sprawach, więc proszę o wyrozumiałość. Potrzebuję 5m+, zaproponowano mi taki kabel http://www.thomann.de/pl/pro_snake_tpd52.htm , jedank dostawa do polski kosztuje 80 zł :x. jest jakiś polski sklep z takimi kablami? Można jakiś dobry kabel do tych Edifierów r2600 kupić w polsce, żebym mógł je rozstawić po pokoju jak chcę? Znalazłem taki sklep, można tam coś takiego znaleźć? Jeszcze jest coś takiego, co powiecie http://r.twenga.pl/g3.php?pg=VDs0NTc3NjI3OTMzNTM3ODIxODg2OzUwODUzMTE7aHR0cDovL25va2F1dC5wbC9DbGljay9PZmZlci8%2FY2xpY2s9aGpYYW4qY2djRjh5RE9QbEtzak9ramdRakE0c2JBJHpXVWlPRFBlOE9LbHMkdFRtbWRGaUxyYkJWMXR2ZVkkMiQwQU90SFp4ejVyVm5wMzlZN2Q0bHczSktlKjllZTEqcjJnSUNPUGFNNkpwVmtkRjd2RXRuQV8uQVBJOzQ2M2QzMDkxNWQxZDUxMTNmMDhiMmE2ZDgwZmU5NzZk&dac=1

albo coś takiego http://prosklep.pl/product/dmx_2136/przewod_6m_digital_dmx_z_wtykami_xlr_5_pin , będzie taki pasował? Jakość dźwięku nie ucierpi? Z góry dziękuję za pomoc

Edytowane przez Pasive
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dzięki temu kablowi będę mógł rozmieścić edifiery odchodzące od kompa gdzie chcę, tak? 1 kabel wystarczy czy musi być 1 kabel na 1 głośnik i w tym wypadku kupić 2 kable?

Edytowane przez Pasive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabel od R2600 jest na stałe w kolumnie aktywnej. Wpinasz tego DMX5 pod kabel Edifierów i masz łącznie jakieś 7 metrów na rozstaw :)