WojtekC Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Dowód zakupu rzecz święta Ciekawe jak chcesz wyegzekwować niezgodność towaru bez umowy - jaka jest potwierdzenie zakupu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Samą gwarancję możesz sobie wsadzić gdzieś- bo raz że nie jest na konkretny numer seryjny, dwa mogłeś sobie ją podrobić- bez fiskalnego dowodu zakupu- sobie możesz:) Z reguły jest tak, że jak maz paragon/fakture to nie potrzeba karty gwarancyjnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 (edytowane) Panowie czytajcie ze zrozumieniem i ojca nie uczcie dzieci robić. niezgodności towaru z umową nie wyegzekwujesz bo jak rozumiem Perul kupił od kuropa czyli w obrocie prywatnym więc jakby nie może mieć roszczeń do producenta. zaś gwarancja to coś innego, jak najbardziej jak udowodni że nabył prawa z gwarancji wystawionej na dany model słuchawek to może dochodzić roszczeń gwarancyjnych od producenta. proste. Edytowane 8 Maja 2013 przez Krismarzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Bez dowodu zakupu nic nie zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 8 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Panowie czytajcie ze zrozumieniem i ojca nie uczcie dzieci robić. niezgodności towaru z umową nie wyegzekwujesz bo jak rozumiem Perul kupił od kuropa czyli w obrocie prywatnym więc jakby nie może mieć roszczeń do producenta. zaś gwarancja to coś innego, jak najbardziej jak udowodni że nabył prawa z gwarancji wystawionej na dany model słuchawek to może dochodzić roszczeń gwarancyjnych od producenta. proste. dany model słuchawek, nie seryjny. Tutaj jest inaczej- i tak potrzebujesz dowodu w postaci rachunku/faktury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 13 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 minęło ok 2 tyg jak moje c550h wróciły z serwisu, słuchałem jak zwykle - 5 dni w tygodniu po ok 2h dziennie, słuchawki nie były składane, wisiały w domu i w pracy na stojakach na ubrania, nie były wrzucane do żadnych plecaków itp... i co...niespodzianka dzisiaj...pękł znowy ten sam krążek łączący plastki z metalem na pałąką...no żesz ku... bo już nie mam żadnych słow na to. znowu będę bez słuchawek ok 1 miesiąca!!! i znów mi powiedzą że naprawa warunkowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 13 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 A mówiłem, żeby z kevlaru robić - to pewnie nawet ABS nie jest skoro tak łatwo pęka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 13 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 C555 jeszcze rozumiem, ale C550 nie zdarzyło mi się nawet przyjmować na gwarancji a co dopiero na pęknięty pałąk. Wiadomo to u mnie w Łodzi w skali globalnej może być inaczej. Np Akg lub Nuforce w porównaniu do ilości sprzedaży wracają do mnie znacznie częściej. Co wcale nie znaczy że to złe słuchawki. Reklamacje to normalna sprawa przy takich produktach jak słuchawki. Liczy się ich odsetek w stosunku do sprzedanych egzemplarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 13 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 może pisałem nieprecyzyjnie....nie pękły mi podłużne plastiki czy metalowe, pękło mi ponownie to plastikowe kółko, w którym są zebatki do składania słuchawek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterjam Opublikowano 13 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 To nie pocieszyłeś się muzą za długo,przykre . Nic czekamy co odpowie mi Cresyn, powinny już dolecieć do Azji , choć ostatnio u nich nerwowo jest przez takiego małego wypierdka z zza dużym ego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 13 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Zapewniam, że to ja sie przejmuje bardziej i ja naciskam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterjam Opublikowano 13 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Spoko Wojtku już mi złość i poczucie bezsilności minęła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterjam Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Odświeżając temat , dziś minęło równo miesiąc od wysłania słuchawek do producenta. Cisza w skrzynce mailowej jak i pocztowej sugeruje że: szczątki słuchawek dotarły i poszły do kosza, zaginęły w drodze. Liczyłem na choćby maila z wyjaśnieniem lub czymkolwiek, Jednocześnie chce przeprosić pracowników i osoby z otoczenia Cresyna za moje "pieniactwo" miłego weekendu Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 minęło ok 2 tyg jak moje c550h wróciły z serwisu, słuchałem jak zwykle - 5 dni w tygodniu po ok 2h dziennie, słuchawki nie były składane, wisiały w domu i w pracy na stojakach na ubrania, nie były wrzucane do żadnych plecaków itp... i co...niespodzianka dzisiaj...pękł znowy ten sam krążek łączący plastki z metalem na pałąką...no żesz ku... bo już nie mam żadnych słow na to. znowu będę bez słuchawek ok 1 miesiąca!!! i znów mi powiedzą że naprawa warunkowa. dostałem maila od merlina (dochodził niezgodności towaru z umową a nie z gwaranacji) i moge je już w poniedziałek w punkcie merlina odebrać. ponoć naprawili, nic o warunkowości nie napisali. Odświeżając temat , dziś minęło równo miesiąc od wysłania słuchawek do producenta. Cisza w skrzynce mailowej jak i pocztowej sugeruje że: szczątki słuchawek dotarły i poszły do kosza, zaginęły w drodze. Liczyłem na choćby maila z wyjaśnieniem lub czymkolwiek, Jednocześnie chce przeprosić pracowników i osoby z otoczenia Cresyna za moje "pieniactwo" miłego weekendu Pozdrawiam więc dziwi mnie to że aż tak długo czekasz. gdzie je kupiłeś? może lepiej było dochodzić niezgodności towaru z umową od sprzedawcy - może jak słuchawki trafiają do serwisu z "reklamacji" od sprzedawcy to trwa to szybciej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Pisałem ci i gadaliśmy o tym - wybrałeś inny sposób. Wysyłka do producenta..., nie mam możliwości tego pilotować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterjam Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Nie mam żadnych pretensji, mój wybór i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 7 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 ...ale żal, że tak wyszło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAZOR026 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Czy w Cresynach C750H słuchawki obracają się tak jak w Monster Beats by Dr. Dre? I jak sprawdza się funkcja podłączenia drugich słuchawek. Jest strata jakości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Cresynie/Wojtku C:), Kupiłem słuchawki w merlinie.pl. W pudełku nie miałem żadnego odrębnego dokumentu gwarancyjnego. Mam oczywiście fakturę na moje nazwisko. Chcę teraz sprzedać te słuchawki i oczywiście w razie jakiś problemów w przyszłości kupujący w merlinie.pl nie będzie mógł dochodzić ew. swoich praw z tytułu niezgodności towaru z umową (tak ja rozumiem te przepisy), zaś moim zdaniem jak najbardziej mogę przelać na kupującego prawa z gwarancji i może on wtedy realizować drogę gwarancyjną od producenta. I tu moje pytanie: jaką drogą wtedy musiałby zastosować kupujący - wysłać słuchawki do ?? serwisu czyli firmy MIP? do producenta? wraz z fakturą wystawioną na mnie? Będę wdzięczny za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Kopia dowodu zakupu i normalna droga reklamacyjna. Nikt nie zabrania odsprzedaży. Teraz wiele firm nie daje gwarancji, a nawet ci co dają nie przyjmują samego dokumentu gwarancyjnego bez dowodu zakupu. Jak chcesz aby gość miał gwarancje skopiuj mu dowód zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur1996 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 wielki dzięki za odpowiedź Wojtku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cresyn Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Pamiętajcie jakby nie było mnie jakiś czas to jestem w trzech osobach - Cresyn, Phiaton oraz WojtekC i najlepiej pisać na tą ostatnią osobę najczęściej siedzę zalogowany jako WojtekC. Życzę wszystkim udanych wakacji, bez problemów ze słuchawkami lub innymi złośliwymi rzeczami, które maja wam umilić wolny czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perul Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 ... jestem w trzech osobach - Cresyn, Phiaton oraz WojtekC... Prawie jak Bóg (nie mogłem się powstrzymać) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 łał o tym nie pomyślałem - sorry nie chciałem nikogo urazić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adonis Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 łał o tym nie pomyślałem - sorry nie chciałem nikogo urazić Wojtku, czy wejście słuchawkowe w C750H zostało poprawione/zostanie poprawione? Jeżeli tak to jak rozpoznać wersję poprawioną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.