Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Cresyn - trudne pytania i szybkie odpowiedzi.


Cresyn

Rekomendowane odpowiedzi

Samą gwarancję możesz sobie wsadzić gdzieś- bo raz że nie jest na konkretny numer seryjny, dwa mogłeś sobie ją podrobić- bez fiskalnego dowodu zakupu- sobie możesz:)

 

Z reguły jest tak, że jak maz paragon/fakture to nie potrzeba karty gwarancyjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czytajcie ze zrozumieniem i ojca nie uczcie dzieci robić.

 

niezgodności towaru z umową nie wyegzekwujesz bo jak rozumiem Perul kupił od kuropa czyli w obrocie prywatnym więc jakby nie może mieć roszczeń do producenta.

 

zaś gwarancja to coś innego, jak najbardziej jak udowodni że nabył prawa z gwarancji wystawionej na dany model słuchawek to może dochodzić roszczeń gwarancyjnych od producenta.

 

proste.

Edytowane przez Krismarzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czytajcie ze zrozumieniem i ojca nie uczcie dzieci robić.

 

niezgodności towaru z umową nie wyegzekwujesz bo jak rozumiem Perul kupił od kuropa czyli w obrocie prywatnym więc jakby nie może mieć roszczeń do producenta.

 

zaś gwarancja to coś innego, jak najbardziej jak udowodni że nabył prawa z gwarancji wystawionej na dany model słuchawek to może dochodzić roszczeń gwarancyjnych od producenta.

 

proste.

 

 

dany model słuchawek, nie seryjny. Tutaj jest inaczej- i tak potrzebujesz dowodu w postaci rachunku/faktury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minęło ok 2 tyg jak moje c550h wróciły z serwisu, słuchałem jak zwykle - 5 dni w tygodniu po ok 2h dziennie, słuchawki nie były składane, wisiały w domu i w pracy na stojakach na ubrania, nie były wrzucane do żadnych plecaków itp... i co...niespodzianka dzisiaj...pękł znowy ten sam krążek łączący plastki z metalem na pałąką...no żesz ku... :angry: bo już nie mam żadnych słow na to. znowu będę bez słuchawek ok 1 miesiąca!!! i znów mi powiedzą że naprawa warunkowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C555 jeszcze rozumiem, ale C550 nie zdarzyło mi się nawet przyjmować na gwarancji a co dopiero na pęknięty pałąk. Wiadomo to u mnie w Łodzi w skali globalnej może być inaczej. Np Akg lub Nuforce w porównaniu do ilości sprzedaży wracają do mnie znacznie częściej. Co wcale nie znaczy że to złe słuchawki. Reklamacje to normalna sprawa przy takich produktach jak słuchawki. Liczy się ich odsetek w stosunku do sprzedanych egzemplarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Odświeżając temat , dziś minęło równo miesiąc od wysłania słuchawek do producenta. Cisza w skrzynce mailowej jak i pocztowej sugeruje że: szczątki słuchawek dotarły i poszły do kosza, zaginęły w drodze. Liczyłem na choćby maila z wyjaśnieniem lub czymkolwiek,

 

Jednocześnie chce przeprosić pracowników i osoby z otoczenia Cresyna za moje "pieniactwo"

 

miłego weekendu

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minęło ok 2 tyg jak moje c550h wróciły z serwisu, słuchałem jak zwykle - 5 dni w tygodniu po ok 2h dziennie, słuchawki nie były składane, wisiały w domu i w pracy na stojakach na ubrania, nie były wrzucane do żadnych plecaków itp... i co...niespodzianka dzisiaj...pękł znowy ten sam krążek łączący plastki z metalem na pałąką...no żesz ku... :angry: bo już nie mam żadnych słow na to. znowu będę bez słuchawek ok 1 miesiąca!!! i znów mi powiedzą że naprawa warunkowa.

dostałem maila od merlina (dochodził niezgodności towaru z umową a nie z gwaranacji) i moge je już w poniedziałek w punkcie merlina odebrać. ponoć naprawili, nic o warunkowości nie napisali.

 

Odświeżając temat , dziś minęło równo miesiąc od wysłania słuchawek do producenta. Cisza w skrzynce mailowej jak i pocztowej sugeruje że: szczątki słuchawek dotarły i poszły do kosza, zaginęły w drodze. Liczyłem na choćby maila z wyjaśnieniem lub czymkolwiek,

 

Jednocześnie chce przeprosić pracowników i osoby z otoczenia Cresyna za moje "pieniactwo"

 

miłego weekendu

 

Pozdrawiam

więc dziwi mnie to że aż tak długo czekasz.

 

gdzie je kupiłeś? może lepiej było dochodzić niezgodności towaru z umową od sprzedawcy - może jak słuchawki trafiają do serwisu z "reklamacji" od sprzedawcy to trwa to szybciej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cresynie/Wojtku C:),

 

Kupiłem słuchawki w merlinie.pl. W pudełku nie miałem żadnego odrębnego dokumentu gwarancyjnego. Mam oczywiście fakturę na moje nazwisko.

 

Chcę teraz sprzedać te słuchawki i oczywiście w razie jakiś problemów w przyszłości kupujący w merlinie.pl nie będzie mógł dochodzić ew. swoich praw z tytułu niezgodności towaru z umową (tak ja rozumiem te przepisy), zaś moim zdaniem jak najbardziej mogę przelać na kupującego prawa z gwarancji i może on wtedy realizować drogę gwarancyjną od producenta.

 

I tu moje pytanie: jaką drogą wtedy musiałby zastosować kupujący - wysłać słuchawki do ?? serwisu czyli firmy MIP? do producenta? wraz z fakturą wystawioną na mnie?

 

Będę wdzięczny za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopia dowodu zakupu i normalna droga reklamacyjna. Nikt nie zabrania odsprzedaży. Teraz wiele firm nie daje gwarancji, a nawet ci co dają nie przyjmują samego dokumentu gwarancyjnego bez dowodu zakupu. Jak chcesz aby gość miał gwarancje skopiuj mu dowód zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pamiętajcie jakby nie było mnie jakiś czas to jestem w trzech osobach - Cresyn, Phiaton oraz WojtekC i najlepiej pisać na tą ostatnią osobę :) najczęściej siedzę zalogowany jako WojtekC.

 

Życzę wszystkim udanych wakacji, bez problemów ze słuchawkami lub innymi złośliwymi rzeczami, które maja wam umilić wolny czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jestem w trzech osobach - Cresyn, Phiaton oraz WojtekC...

Prawie jak Bóg ;) (nie mogłem się powstrzymać)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności