Skocz do zawartości

Wzmacniacz Objective 2 by Nwavguy – wyższy poziom rozważań.


Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli odsluchy przy projektowaniu tych urzadzen byly dokonywane tak jak piszesz glownie na HD650 i D2000 - no to faktycznie, lepiej pozostac przy dyskusji o pomiarach. Z reszta faktycznie - z tego co uslyszalem na O2 - do HD650 jak znalazl. To w moim odczuciu jedne z mniej neutralnych sluchawek jakie znam a cechy O2 i HD650 sie dobrze rownowaza, wiec wychodzi prawie "na zero".

Edytowane przez fallow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Follow

 

In music, sustain is a parameter of musical sound over time. As its name implies, it denotes the period of time during which the sound remains before it becomes inaudible, or silent.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sustain

 

S - czyli sustain i jako jedyny z tej czworki nie jest to atrybut czasowy

 

Pierwsze słyszę, że sustain nie ma nic wspólnego z czasem, zawsze myślałem, że to jego główny wyznacznik. Prawdopodobnie chodzi Ci o coś innego, lecz to co mówisz przecież ma silny związek z odpowiedzią częstotliwościową (głośnością poszczególnych częstotliwości) i jak najbardziej wpływa to na barwę - przecież o to w tym chodzi....

 

Nie wiem czy myślę poprawne, ale składowe harmoniczne to też część odpowiedzi częstotliwościowej... Więc podbijanie jednych czy drugich wiąże się ze zmienianiem barwy i charakteru dźwięku. Pytanie jest jedynie jak przekładają się te zależności i ile one mają wspólnego z tą "linią prostą" wychodzącą z nagrania?

 

Nwavguy w moim myśleniu nie występuje jako osoba. W tym wszystkich chodzi o to, że o pewnych treściach nie miałbym pojęcia jakbym nie przeczytał tego na jego blogu, a jak jakieś pojęcie miałem, to nie znałem zależności. Może dla konstruktora to są oczywiste sprawy, ale w tej dziedzinie jaką jest hobby audio spopularyzowanie tej wiedzy zostało zablokowane. Czemu? Proste - biznes :)

 

To co Ci podałem w linku to nie jest jakaś moja prawda ostateczna, użyłem tego jedynie jako model. Bynajmniej nie mam zamiaru Cię "szufladkować" :D Jak najbardziej zrozumiałe jest mi dobieranie wzmacniacza DO SŁUCHAWEK tak aby osiągnąć wymarzony efekt. Ale jeśli mielibyśmy być uczciwi - to by osiągnąć wymarzony 100% oczekiwany efekt to (tak jak o tym już zacząłeś mówić) musielibyśmy mieć odpowiedni sprzęt nie tylko do słuchawek, nie tylko do źródła, ale też do nagrania. A to tworzy nieskończony potencjał do nabywania nowych sprzętów. ;) Ale można też podejść do tego inaczej... sprzęty "AZ TAK bardzo" się od siebie nie różnią można mieć jeden sprzęt w dobrej cenie trzy-cztery pary słuchawek do różnej muzyki i po prostu słuchać ALBUMÓW. (dodałem "aż tak bardzo" w cudzysłów bo skala jest subiektywna, wiadomo, że w oczach osób, które w tym długo siedzą, każda najdrobniejsza zmiana urasta to niespotykanych rozmiarów w "świecie zwykłego zjadacza chleba").

 

Wszystko jest dozwolone, jak ktoś chce napędzać producentom - którzy nie dają nawet pełniej i poprawnej specyfikacji - koniunkturę, jeśli sprawia to komuś przyjemność, Jak lubi mieć 10 wzmacniaczy i 30 par słuchawek i 25 DACów i cały czas przełączać się między nimi by "uzyskać najlepszy efekt" to droga wolna :D

 

 

Ja prócz tego że próbuje obiektywnie to ogarnąć, to mam też swoje osobiste podejście - nie się tego uniknąć. Lecz to są moje wybory nikomu ich nie narzucam. A w temacie chcę widzieć informacje które rozwiną moją wiedzę (może nawet zmienią sposób myślenia o niektórych sprawach) bo o to chodzi w tym naszym forumowaniu... przynajmniej tak mi się wydawało.

 

Dla mnie tego typu rozwazania maja jak najbardziej sens - jezeli ktos przedstawia swoja wizje powiedzmy naturalnego brzmienia i wymienia sie z kolegami pogladamy. Jezeli jednak ktos probuje mi serwowac dogmat naturalnego brzmienia to ja przepraszam. Nie miesci mi sie to w glowie :D
Kojarzy mi sie jedynie z arogancja, bo jak mozna narzucac innym wlasne spojrzenie na sztuke. Bo jak by nie bylo - muzyka jest forma sztuki.
Co innego rozmowa o samym procesie w ktorej to - powiedzmy - dochodzi do jej emanacji :) albo o sprawach technicznych. Rozmowa w sensie - dzielenie sie wlasnymi spostrzezeniami a nie "Hej kolego, to jest neutralnosc, jezeli tak nie uwazasz to jestes w jakiejs grupie B i szukasz tego co ja Ci powiem, ze szukasz". Bez sensu!

 

Jak najbardziej się zgadzam. Tylko ja bym chciał by do opisu brzmienia było dołączone wyjaśnienie, dlaczego sprzęt brzmi tak jak brzmi w porównaniu do innego sprzętu. I jakie np. wzmak miał towarzystwo.

 

Natomiast trzeba zrozumieć jedną sprawę - ta NEUTRALNOŚĆ I NATURALNOŚĆ - którzy tu wszyscy mają na myśli to jedno... a NEUTRALNOŚĆ o której pisze Nwavguy to coś innego. On nie mówi o efekcie końcowym, nie pisze o subiektywnych odczuciach, a o przekazie informacji słyszanym przez ludzkie ucho. I tutaj mam na myśli same ucho, bez aparatu odbiorczego w postaci mózgu, który to z obiektywnością nie ma nic wspólnego.

 

 

Czy ODAC tez ma byc w zamysle NvAvGuya tak samo neutralny i przezroczysty jak O2 ? W sensie kiedy slucham ich razem to dostane kompletna wizje neutralnosci NvAvGuya ?

 

Tak. a wszystko opiera na tym do czego doszła nauka przy użyciu ślepych testów. Tzn że sprzęty które spełnią ustalone kryteria to zagrają tak samo dla ludzkiego ucha, nie ważne czy będą mieć kondy za 2zł czy 200zł. Nie jest to równoznaczne z tym, że wszystkie sprzęty grają tak samo, co większość tutaj próbuje wcisnąć w jego usta.

 

 

D2000 "wybitnie kolorowe, ciepłe kluchy polane karmelem" ? :o

Edytowane przez MrBrainwash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem tendencję nie tylko tutaj, że gościa bronią Ci co na jego sprzęcie zarabiają bądź mają bardzo małą wiedzę (a także brak kasy) i próbują się usprawiedliwiać, że jak nie ma kasy to super sprzęt to O2, albo jak nie mają wiedzy to takiego gościa traktują jak objawienie bo im wykłada kawę na ławę, Ci rozgarnięci się śmieją, Ci bogatsi mają w dupie.

 

Świetne podsumowanie. Możemy zamknąć wątek?

Edytowane przez maciux
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie wychodze na piwko, wiec tylko na szybko o samym sustainie :)

adsr.jpg

 

Jak na obrazku. W osi Y jest "level" natomiast w osi X jest "time". Sustain jako jedyny jest definiowany przez "level", natomiast pozostale 3 przez "time".

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Sustain

The sustain control is used to determine the level at which the envelope will remain. While the attack, decay, and release controls are rate or time controls, the sustain control is a level control.
Edytowane przez fallow
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle, ze tematu nie ma po co dalej ciagnac. Dla autora o2 plus odac to najwiekszy cud techniki, i nic nie zagra lepiej.

Ci co usłyszeli wiecej moga sie tylko teraz usmiechnac ;)

Czytam ten temat z delikatnym przymrużeniem oka, niech każdy myśli co tam chce ale sorry, to już przegięcie. Przecież właśnie to wałkujemy to od początku, nic nie jest idealne a zwłaszcza O2 czy ODAC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie ? Proszę Cię zajrzyj na ebay :)

 

Klienci chcą tanio to mają tanio, ale tanio nigdy nie będzie dobrze ;)

 

Kup sobie tani rower jeździj nim po lesie, zobaczymy ile da radę, kup sobie tanie buty zobaczymy kiedy się rozwalą, kup sobie tani sprzęt audio wmawiaj sobie, że lepiej się nie da, bądź audiofilem ;)

 

Ja też O2 posłuchałem i wiesz co ? Nigdy więcej, bo szkoda mi prądu w domu na takie coś, jeśli dla Ciebie to jest jedyny możliwy wybór i sprzęt absolutnie bdb to daleka droga przed Tobą.

 

A pisząc wprost albo jesteś ślepy albo jesteś głuchy.

 

Ile zestaw kosztuje 700zł ? Za 780zł masz Beresforda TC-7530, tam nikt nie pisał, że będzie 8 cudem świata i transparentny, ale to jak gra i co robi z audio to mistrzostwo za taką cenę, te śmieszne wynalazki nie mają do tego startu ;)

 

BTW w całym Berku jest mniej elementów niż w całym O2 + DAC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fallow poczytam o tym jeszcze, dzięki za rysunek poglądowy. Możliwe, że się nie zrozumieliśmy. Każdy musiałby wyjaśnić o co komu chodziło. Sustain to wybrzmiewanie dźwięku w czasie... co to ma do barwy, w kontekście wzmacniacza? Musiałbyś jakoś szerzej to potraktować.

 

Natomiast moim zdaniem przejście ze sfery elektroniki wprost do dźwięku wydawanego przez muzyków i środowiska akustycznego jest trochę nawyrost. Wzmacniacz w dużo mniejszych stopniu się myli niż muzyk czy środowisko akustyczne... w dużo mniejszym. Tutaj jest po prostu kwestia jak to przedstawią SŁUCHAWKI i jaki ostatecznie wyjdzie EFEKT w całości.

 

 

A dlaczego Berek jest lepszy ? Bo jest niestandardowy

 

 

 

aha to wszystko tłumaczy...

 

Sorry, ale w tym wątku są ludzie którzy chcą poważnie porozmawiać o sprzęcie. Bez uszczypliwości i wykazywania w kółko swojej racji używając "wiedzy dostępnej tylko nielicznym...". Nie jest to Fizyka kwantowa, czy budowanie reaktora atomowego, tylko zwykłe wzmacnianie sygnału. Na pewno przy odrobinie dobrej woli można przedstawić swoje racje w sposób zrozumiały z korzyścią dla każdego. A że są różne gusta i różnie brzmią różne zestawienia i nie wszystkie się każdemu spodobają to chyba każdy wie i można to zostawić - przejść dalej (głębiej, wyżej itd).

Edytowane przez MrBrainwash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O2 który przyniosłem do perula był już grzebany, podochodzi z oryginalnego kitu, ale po posłuchaniu go ze 2 miesiące zmieniłem parę rzeczy, żeby go ucywilizować, bo za bardzo mi się nie podobało i czasem kuło w uszy, zmienione były przede wszystkim monolity na styrofleksy 220pF 630V 2%, na wyjściu zamiast rezystorów metalowych kompozyty węglowe 1,1ohma, na wejściu sygnału krajowe niskoszumne casy które ledwo mieszczą się w obudowie, można by się pobawić jeszcze w lepsze elektrolity ale nie ma tam specjalnie dużo miejsca na jakieś super hiper kondensatory, z drugiej strony w przeciwieństwie do kolegi Majkela, nie mogę pochwalić się wypasionym analizatorem widma na którym można sobie tak podobierać żeby skompensować reakcenację.

Co prawda nie dokładnie przytaczane tu hd650 ale ich starszy brat hd580 z kablem od hd650, słuchałem ich na obu o2 i LC, faktycznie różnice w tym przypadku nie były jakieś strasznie powalające, nie są to chyba najszczęśliwsze słuchawki do testowania wzmacniaczy, pomimo że dają fajną dobrze rozbudowaną przyjemną przestrzeń, nie jest ona nadmiernie uwypuklana, nie są też jakieś nadmiernie super szczegółowe, za też dlatego bardzo przyjemne w odbiorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z drugiej strony w przeciwieństwie do kolegi Majkela, nie mogę pochwalić się wypasionym analizatorem widma na którym można sobie tak podobierać żeby skompensować reakcenację.

Ja nigdy czegoś takiego nie robiłem, a watomierza cyfrowego nie posiadam, bo o nim była wcześniej mowa w innym kontekście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kolejna część artykułu (została tylko część z pomiarami).

Projekt.

 

DIY ALBO KOMERCJA?
Na razie jest to projekt DIY. Ale zobacz temat Zasoby O2 – Szczegóły w poszukiwaniu innych opcji. wliczając w to całkowicie złożoną wersje do zdobycia. Jeśli sam uprawiasz DIY musisz znać magię słuchania czegoś co sam wykonałeś własnymi rękoma. O2 może dostarczyć Ci tej magii.


SPRZĘT TYPU OPEN SOUCE
Nie chcę zarobić na O2 żadnych pieniędzy. Nigdy. Tak jak ten blog, jest darmowy dla tych którzy chcą. Nie ma żadnych haczyków, sponsorów, ukrytych programów lub internetowych sklepów. Stworzyłem projekt O2 jako dostępny dla każdego pod warunkami licencji Creative Commons (Attribution-NoDerivs 3.0).

 

ARTYKUŁY
To jest pierwszy artykuł z serii trzech dużych artykułów. Potem jednak dodałem dwa kolejne gdzie jest jeszcze więcej informacji:

  • O2 Proces Tworzenia – Pokrywa metodologie od ustalania początkowych celów oraz wymagań do ukończenia w mniejszym lub większym stopniu projektu.
  • O2 Szczegóły – Ten artykuł pokrywa resztę informacji, rozwiązania po za DIY, gdzie dostać części, porady przy samodzielnej budowie, opcje do poskładania.
  • O2 Podsumowanie – To jest ogólne podsumowanie innych artykułów, ale nie tylko.
  • O2 Pomiary Procesorów Operacyjnych – Droga przez jaką przeszedłem poszukując odpowiednich procesorów operacyjnych.

 

Recenzja (tylko trochę stronnicza)

 

UŻYTECZNOŚĆ:
O2 pracuje w dużej mierze tak jak można po nim oczekiwać. Baterie ładują się cały czas przy użyciu ładowarki AC nawet podczas używania. Pracując na zasilaczu AC jest lekko ciepły, ale nie na bateriach. Jest słyszalny dźwięk „klik” przy jego włączaniu (najbardziej odczuwalny przy używaniu czułych IEM) oraz delikatny przy jego wyłączaniu.

 

SZUM I HAŁAS:
Nie usłyszycie nic takiego. Naprawdę. Nawet z bardzo czułymi Ultimate Ears SuperFi Pro IEMs, w cichym pokoju w domu, na żadnym poziomie głośności. Nie usłyszycie żadnego szumu od samego O2. Jedyny szum jaki będziecie w stanie usłyszeć to ten dochodzący ze źródła albo z otartego obwodu kabla wpiętego w wejście. W przeciwieństwie do wielu innych wzmacniaczy kiedy zmieniacie ustawienia głośności nie usłyszycie żadnego szmeru w swoich słuchawkach, nawet jak nic akurat nie gra.

 

MOC ŹRÓDŁA:
Zamieniając się na moment w maniaka. Często nie docenianym parametrem obwódu PSRR – Power Supply Rejection Ratio (współczynnik tłumienia wpływu zasilania). Jest to w zasadzie zdolność obwodu do tłumienia szumów, pulsacji i zmian z zasilacza. Wiele dyskretnych projektów projektów PSRR jest relatywnie złych i naprawdę okropnych w szczególności wzmacniacze single-end. Czyli to te układy jeszcze bardziej wrażliwe na nawer małe ilości szumów i zmian z zasilacza. Dla porównania możesz słuchać O2 nawet na największym ustawieniu wzmocnienia i podłączać i odłączać zasilanie AC i nie uświadczymy nawet najmniejszych szumów ze słuchawek. Całe napięcie skacze gwałtownie w górę i w dół o 30% i nie da się tego wychwycić! Spróbuj tak na konstrukcji single-end przy zerowej odpowiedzi, a będziesz mógł nawet uszkodzić słuchawki, gdyż transjent na wyjściu będzie taki wielki.

ROZGRZEWANIE / WYGRZEWANIE:
W przeciwieństwie do typowych konsumenckich sprzętów, wzmacniaczy z kondensatorami sprzężonymi na wyjściu, O2 nie ma żadnych kondensatorów elektrolitycznych na drodze sygnału. Elektrolityczne w pewnych przypadkach dają pewne korzyści z bycia ładowanymi przez pewien czas, ale nie w tym przypadku. Dlatego O2 nie potrzebuje wygrzewania, ani rozgrzewania. Jak wiele w pełni dyskretnych projektów jest optymalnie ustawiony na tą samą temperaturę i układ scalony zostaje ustawiony do idealnego punktu pracy w jednej minucie.

 

SUBIEKTYWNE SŁUCHANIE:
O2 jest genialnie prosty, totalnie cichy, bardzo przestrzenny i nigdy się nie poci przy żadnych słuchawkach. Próbowałem. Działa również bardzo dobrze z każdym źródłem. Też próbowałem.

 

SUBIEKTYWNE WYZWANIE:
Byłem bardziej niż trochę stronniczy, więc zapaliłem się do ślepych testów. I tak blisko jak tylko ja i moje słuchawki to mówiły O2 brzmi bardzo podobnie to dobrze znanego wzmacniacza słuchawkowego Benchmark DAC1 Pre, nie potrafiliśmy ich rozróżnić. Zobacz akapit „subiektywnie o muzyce” powyżej. Jestem przekonany że Ci słuchający wzmacniacz z dużymi problemami tj. wysoka impedancja, wysokie zniekształcenia i słyszalny szum lub braki w mocy ect. mogą uśmiechnąć się jak tylko posłuchają O2. Czekam na dalsze ślepe testy.

ŻYWOTNOŚĆ BATERII:
Normalna wersja którą przetestowaliśmy może działać przez 7-9h a wersja z niższą mocą może spokojnie mierzyć się i może wgrać z DAP-ami działając przez 20-30h w zależności od użytych słuchawek słuchanej muzyki i głośności. Zobacz Wersja z Niskim Zasilaniem.

 

PODSUMOWANIE POMIARÓW:
Większość przenośnych wzmaków DIY, które znam i porównywałem do O2 jak np. AMB Mini3 łatwo zostało pokonanych przez O2 w każdym teście poniżej. Nawet przeciwko stacjonarnym wzmacniaczom np. QRV09 i FiiO E9, O2 radzi sobie całkiem nieźle. Większość projektów DIY nie ma przeprowadzonych testów z wynikami w ogóle albo zostały przetestowane przy użyciu karty dźwiękowe z wieloma ograniczeniami ich RMAA. Jeśli czytałeś, którąś z moich poprzednich recenzji, to łatwo znajdziecie tam te numery RMAA i zdeklarowana specyfika udowadnia czasem że była za bardzo optymistyczna. Zachęcam wszystkich do weryfikacji osiągnięć O2. Jest tutaj podsumowanie i porównanie, ale tam są daleko bardziej szczegółowe wyniki i zestawienia w Technicznej Sekcji poniżej.


1485896.jpeg

 

 

NAJWYŻSZA KLASA:

 

+ Doskonałe wyniki pomiarów we wszystkich testach.
+ Jakość dźwięku nie do odróżnienia od wyjścia słuchawkowego w Benchmark DAC1
+ Pracuje dobrze z niemal wszystkimi impedancjami w zakresie 16-600om
+ Bardzo niska impedancja wyjściowa dla lepszej kompatybilności ze słuchawkami
+ Przełącznik zmiany wzmocnienia na przednim panelu dla lepszego dopasowania do źródeł i słuchawek
+ Całkowicie cichy – bez słyszalnego szumu nawet z ultra efektywnymi IEM-i na każdym ustawieniu głośności
+ Wysokie napięcie wyjściowe: 7V RMS & 200+ mA natężenia prądu

+ Zabezpieczenie poziomu prądu w celu ochrony słuchawek o niskiej impedancji przed uszkodzeniem

+ Niespotykana ochrona zapobiegająca pełnemu rozładowaniu baterii a tym samym uszkodzeniu jej i słuchawek
+ Łatwy do zbudowania, bez elementów do montażu powierzchniowego
+ Impedancja wyjściowa może być docelowo modyfikowana (DIY)
+ Brak szumów z potencjometru (niepożądanego hałasu przy zmianie głośności)

+ Optymalne uziemienie i prawdziwie rozdzielone bi-polarne zasilanie.
+ Wielopoziomowa konstrukcja z lokalnym sprzężeniem poprawia parametry szumu, zniekształceń i stabilności.
+ Oddzielne poziomy wyjścia dla każdego poprawiające możliwości.
+ Ochrona wejścia RF i DC, skrócony ochrona obwodu wyjściowego

+ Dobrej jakości komponenty
+ Szybkość: Szybkość narastania 3+ razy szybsza od najgorszego dopuszczalnego wariantu i przepustowość >~250Khz
+ Kompensacja dla największej stabilności i zoptymalizowane transjenty.

OSZCZĘDNOŚCI:

- Większy od Mini3, E5, E7 i kilku innych przenośnych wzmanciaczy
- tylko 3,5mm wyjścia i wejścia jack w standardzie

- Długi czas ładowania baterii
- Brak odporności na wodę do 50metrów
- Metalowa gałka potencjometru do dodatkowy koszt
- Brak statusu kultowości by zaimponować elicie subiektywnych słuchaczy audio

 

PODSUMOWANIE:

Uważam, że pomiary mówią same za siebie na korzyść O2 jak również ślepe testy porównawcze do Benchmark DAC1. O2 nie jest idealny, ale jest bliższy do spełnienia wszystkich kryteriów niż cokolwiek innego o czym jestem świadomy aż do konstrukcji o wiele razy droższych. Jeśli jest jakiś wzmacniacz który pominąłem, w szczególności jakiś przenośny co może pokonać O2 za jego równowartość pieniężną, proszę dajcie mi znać. Dla osób szukających maksymalnych możliwośći za najmneijsze pieniądze – Objective 2 jest wart rozważenia. Licencja CC otwiera drogę dla komercyjnych możliwości dla niektórych, by mogli sobie zarobić na nim. W dodatku jeśli ktoś podejmie moje wcześniejsze wyzwanie i stworzy lepszy wzmacniacz za tą kwotę pieniędzy wtedy wszyscy na tym wygrają. Moim celem było podniesienie poprzeczki i pokazanie co może być zrobione przy użyciu solidnych podstaw inżynieryjnych, poprawnej aplikacji układu i optymalnych cenowo części.

 

CO DALEJ?
To jest artykuł prezentujący O2 i jego dokumentacje z pomiarami możliwości. Napisałem już następny artykuły, jeden dedykowany jest procesowi projektowania O2 podczas gdy drugi zawiera szczegóły pokrywające wszystkie inne aspekty łącznie z linkami do różnych miejsc z informacjami dotyczącymi O2 i udokumentowania jego konstrukcji. Jak zwykle komentarze i feedback są mile widziane.


KOMENTARZE&FEEDBACK:
Zostałem zbanowany na head-fi.org, więc nie będę mógł tam omawiać O2. Oficjalne wątki o tym wzmacniaczu zamieszczone są na:

 

diyAudio – Jest to najlepsze miejsce dla wszystkich fanów DIY do rozmawiania o konstrukcji O2.

ABI – AnythingButiPod jest bardzo przyjazną stroną i najlepszym miejscem dla ludzi, którym DIY jest obce, by mogli podyskutować o O2. Bardziej hardcorowi maniacy DIY pewnie lepiej się odnajdą na diyAudio.

[CZĘŚĆ ARTYKUŁU Z POMIARAMI O2 POSTARAM SIĘ DODAĆ W PÓŹNIEJSZYM OKRESIE]



a tutaj pełny artykuł:

1485925.jpeg

(kliknij!)

Edytowane przez MrBrainwash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam kompletnie jego bloga, ale wystarczy spojrzeć żę odpisuje na komentarze pod tematami - ostatni wpis na pewno był w połowie kwietnia, ale fakt nowych artykułów nie widać

 

Podrzuć jakiegoś linka - bo ja wszędzie widzę ostatnie komentarze z 2012 :)

mój błąd :P rzeczywiście ostatnie posty 2012, jeszcze raz sorka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam często problem z przestawieniem się na następny rok. Trwa to zazwyczaj do grudnia ;)

 

Btw, podłączyłem ostatnio ODACa kablem USB z pozłacanymi wtykami. Nareszcie dostało to transparencji i transjentów oraz mikrodetali. Polecam.

 

nie znam kompletnie jego bloga, ale wystarczy spojrzeć żę odpisuje na komentarze pod tematami - ostatni wpis na pewno był w połowie kwietnia, ale fakt nowych artykułów nie widać

 

Podrzuć jakiegoś linka - bo ja wszędzie widzę ostatnie komentarze z 2012 :)

mój błąd :P rzeczywiście ostatnie posty 2012, jeszcze raz sorka

Edytowane przez maciux
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol:

 

oho, zaczyna się teraz jak poprawić przekaz wysyłany tylko w postaci 0,1 :) Maciux sprawdzałem parę kabli usb i sorry, nie czuję różnicy :)

Trzeba sprawdzać audiofilskie, a nie takie chińskie z marketu :P Ostatni krzyk mody to audiofilskie USB typu Y cable - ponoć wypas i pełny hajend ;):win: Koszt zaledwie 599$ - brać póki się nie wyprzedadzą :lol:

Edytowane przez oblivion
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Optimal 1,00m - 399 PLN

Optimal 1,80m - 499 PLN

Extreme 1,00m - 1199 PLN

Extreme 1,65m - 1499 PLN

Przyznać się, kto się skusił na kabel Extreme z:

iście wyjątkowy dźwięk, charakteryzujący się znakomitą równowagą tonalną, zupełnie nie "komputerowym" klimatem osadzonym na doskonale czarnym tle oraz niespotykaną rozdzielczością.

???

 

^_^

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności