Jump to content

pilotKA

Zarejestrowany
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Neutral

About pilotKA

  • Rank
    klikacz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. na olx w dziale ''dac'' jest tr-amp za 650 zł , testuje go codziennie i moge go z czystym sumienuiem polecic . moze cos jeszcze sie urwie z ceny , ma calkie dobry wzmak sluchawkowy i oczywiscie dzwiek , cena jakby nie patrzec okazyjna.
  2. ` ja nawet nie porównuje rzeczywistego brzmienia instrumentów do tych nagranych na płycie bo bym musial wyprzedac cały sprzet . Chyba ze mamy do czynienia z muzyka elektroniczna ale to juz inna historia ja mawial kipling.
  3. jesli trabka gra ostro lub drazniaco to najpierw idz do studia nagrań i rypnij porzadnie dzwiekowca w łepetyne i pokaz mu jak prawidłowo i rzetelnie nagrac trabke na nosnik , bo od tego trzeba zaczac .Wstyd pisac ale na xrcd z 1950 roku trabka brzmi lepiej niz z 2005 roku i od tego zacznijmy
  4. Rafacio ---- a tak spytam prosto z mostu --- co wedługt Ciebie jest lepsze w reprodukcji dzwieku - słuchawki czy kolumny głosnikowe ?
  5. ja nikogo do lamp nie namawiam , jednak z wlasnego doswiadczenia wiem ze dobrze zaprojetowana lampa brzmi fenomenalnie i tranom czasami daleko do tych zniekształcen co niby sa ale jak sie wsłuchac.......to bywa róznie
  6. a wiec zaczynaja sie schody........ wracajac do 400se , w recenzji p Maciux jednak stwierdził ze sundary lepsze ,co mnie uspokiło - oby cena jeszcze w dół ......
  7. Ja wlasnie porzez takie wpisy zwlekałem z zakupem wzm lampowego . i kupilem , pewnie obsmiewany nobsoud litlle bear p7 srrp , sprzedajacy dołozył słynna 6s13r i ja to zagrało to byłem w lekkim szoku , pozniej był p1tube od fx audio i nakoncu yaqin 5881 ktory sponiewierał moje słuchawki dokumentnie. jesli mam bycz szczery to 250-tki BD 990 sa stworzone do lampy i mocnych tranzysów
  8. czyli przy 5-tys hz nalezy na korektorze lekko stłumic pasmo i tym samym dzwonienie ?
  9. mozna jasniej ....... tylko kto mi te wykresy na chłopski rozum wyjasni.
  10. i znów kolejny zakup nadciaga --- jak nie kupic takich słuchawek. czesto bywam na rtings.com i diyaudiohaven i tam sa własnie rzeczone wykresy a na rtings mozna porównac oko w oko dwie pary słuchawek . Eq - czyli poprawki w korektorze graficznym jak sie domyslam , lecz ostatnio testuje tr-ampka i nawet zauwazyłem ze korekcja jest mi zbedna , no moze jak realizatorom w studio sie nie chciało chciec
  11. - harman curve -krzywa harmana co gdzes kiedys - wisałem w net ale cos mi zabardzo nic nie wyskoczyło ------ wystarczy mi ze im blizej tego wykresu to słuchawki brzmia lepiej , czyli sundary sa blisko.
  12. na schemacie sa dwie linie jedna zielona to jak sie domyslam dzwiek sundar , a druga, ta przerywana ? czy to jakis wzorzec , jakby ktos mi to wytlumavzył byłbym wdzieczny.
  13. A , czyli musze wlozyc foam net od superluxów pod pady na cała szerokosc muszli .tak ?
  14. dobrze niedobrze 400i sa bdb w klasyce to bez watpienia odtwarzaja bdb takie instrumenty jak skrzypce , gitary klarnet itp plus wokal , czyli srednica jest ok czyli wkladki do muszli i bedzie ok ? , wieczorem wypróbuje krazki kosmetyczne , moze obejdzie sie bez zamawiania.
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy