Skocz do zawartości

Theo1313

Zarejestrowany
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. @Hustler Czyli lepiej rękojmia, a nie gwarancja? A co z tym rozprutym kablem, mogę go wysłać?
  2. Słuchawki (AKG K240 Studio zakupione w Avans) często grają bardzo cicho albo wcale. Dopiero, gdy odpowiednio przytrzymam końcówkę kabla przy słuchawce (czyli na odwrót niż zazwyczaj) jest wszystko w porządku. Sprawdzałem na kilku kablach. Teraz używam zamiennego - oryginał mam rozpruty, ale nadal działający. Mogę w takim wypadku go też wysłać, czy tylko same słuchawki bez kabla? Nie wiem, czy liczy się on jako uszkodzenie z mojej winy. Zakupiłem je prawie rok temu. W Avans mam tylko "standardową gwarancję producenta". Paragonu nie posiadam, konta w sklepie też nie, tylko to co w mailach. Karty gwarancyjne mam jakby dwie (jedna była przyklejona do pudełka i prowadzi do jbl.com.pl?). Oddać słuchawki na gwarancję? I to pojawia się pytanie - formularz uzupełnić na pl.akg.com/support-warranty.html? Opis strony jest po angielsku - tak też go wypełnić? A może na rękojmię do sklepu? Proszę o poradę.
  3. Pierwsze są PÓŁotwarte, drugie mają trzymetrowy, nieodpinany kabel. Jestem mało zaawansowanym słuchaczem. Do dźwięku nie mam wygórowanych wymagań.
  4. Tak jak w tytule. Ważna jest dla mnie wygoda, także to stawiam na piedestale. Służyłyby mi głównie do oglądania filmów, czasem do muzyki. Dobrze by było, jakby słuchawki miały odpinanany kabel, ewentualnie nieplączący się do 2m. Będę wdzięczny za konkretne modele.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności