Słuchawki (AKG K240 Studio zakupione w Avans) często grają bardzo cicho albo wcale. Dopiero, gdy odpowiednio przytrzymam końcówkę kabla przy słuchawce (czyli na odwrót niż zazwyczaj) jest wszystko w porządku. Sprawdzałem na kilku kablach. Teraz używam zamiennego - oryginał mam rozpruty, ale nadal działający. Mogę w takim wypadku go też wysłać, czy tylko same słuchawki bez kabla? Nie wiem, czy liczy się on jako uszkodzenie z mojej winy.
Zakupiłem je prawie rok temu. W Avans mam tylko "standardową gwarancję producenta". Paragonu nie posiadam, konta w sklepie też nie, tylko to co w mailach. Karty gwarancyjne mam jakby dwie (jedna była przyklejona do pudełka i prowadzi do jbl.com.pl?). Oddać słuchawki na gwarancję? I to pojawia się pytanie - formularz uzupełnić na pl.akg.com/support-warranty.html? Opis strony jest po angielsku - tak też go wypełnić? A może na rękojmię do sklepu?
Proszę o poradę.