Witam,jest nas wieciej z tym problemem ja mam N70AE i od 2 m-cy próbowalem ustalic przyczyne tego braku MQA u różnych zródel ,fachowców z renomowanych serwisów jak i równiez serwis centralny Pioneer TRV Gdynia który stwierdzil brak możliwosci rozwiazania tego problemu a problem dotyczy oprogramowania na Pioneer N70AE , N50AE itp, oraz Onkyo.Tidal odsyla w tej sprawie do Serwisu Pioneer gdyZ problem leży w aktualnym interfejsie oprogramowaniu.Ja już sie poddałem z tym i czekam,mam już dosc pisania i odczytywania glupich tlumaczen,ale piszcie do serwisu Pioneer i Onkyo i dystrtbutora tych urzadzen firmy DSV Gdynia może się ktos tym zainteresuje,ja mam już dosc pisania.Pozdrawiam wszystkich i polecam zastanowic sie przed zakupem ewentualnym w/w urzadzen.
Czekam na nową aktualizacje Pioneera,może się doczekamy,a jak nie to pozostaje sluchac AAC 44.1😦