-
Postów
1033 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
23
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje Nicodem
-
Czy ktoś z Was reklamował jakiś produkt na amazon.de po roku od zamówienia? Nie widzę opcji zgłoszenia reklamacji, tylko informują by kontaktować się bezpośrednio z producentem...
Jak to obejść?
-
Tylko nie mów, że KSE padły...
-
Nie, dysk SSD marki PNY. Ale już ogarnięte - na przyszłość - należy zażądać rozmowy z ich pracownikiem - oddzwaniają, mój mówił po angielsku i bez mrugnięcia okiem utworzył dla mnie etykietę zwrotną. Ponoć mam dostać kasę na konto jak tylko towar dojedzie do nich.
Miło.
-
- 1
- Zgłoś
-
Taką obsługę klienta to ja szanuje
-
- 1
- Zgłoś
- Pokaż następne komentarze 3 więcej
-