Jump to content

Methuselah

Moderator
  • Content Count

    894
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

Methuselah last won the day on February 7

Methuselah had the most liked content!

Community Reputation

1,979 Excellent

9 Followers

About Methuselah

  • Rank
    bardzo zaawansowany

Ogólne

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

4,480 profile views
  1. Nawet bardzo Świetny model o nieźle wyważonym, lekko funowe granie o dużej scenie. Nie potrzebują wiele godzin grania. Prostu z pudełka grają dobrze, a po ok. 48 godz. jeszcze nieco się wygładzają na przełomie wyższej średnicy i wysokich. Z pewnością będzie to jedna z moich ulubionych pozycji w półce do ok. 300 USD.
  2. Po zabawie prototypami hybryd, nadarzyła się okazja, by jeszcze raz przyjrzeć się modelowi SIX z 6 armaturami (2+2+1+1) oraz autorskimi technologiami Craft Eers (RASEN Bass, True Load czy SES). To finalna wersja, która ma mniejszą obudowę niż wcześniej sprawdzane przeze mnie egzemplarze (od tego czasu trochę wody w Wiśle jednak upłynęło), a do tego ma jeden z moich ulubionych przednich paneli z oferty CE - mieszanka pokruszonego włókna węglowego i płatków miedzi zatopiona w akrylu. O wykonaniu, zestawie i doborze tipsów napiszę więcej w pełnym teście, a teraz skupię si
  3. @Palpatine Vantage to technicznie nieco niższy poziom niż Nemesis i Valkyrie, ale są strojone pod bardzo gładkie granie (jest odrobina energii na górze) z mocnym, pełnym dołem, a nie pod wyciąganie smaczków z nagrań. To najbardziej basowe strojenie, chociaż pozostałe wcale wiele mniej dołu nie mają. Nemesis i Valkyrie określiłbym jako podobny poziom. Nemesis mają mocniej rozciągniętą i nieco mocniej zaakcentowaną górę (okolice 6-7 kHz), mniej wysunięte wokale i wyższą średnicę oraz nieco pełniejszy niższy środek. Dół w Valkyrie odbierałem jako odrobinę szybszy, a do tego mają mocniej zaznaczon
  4. To akurat słowa przedstawiciela EE, a nie moje Valkyrie to nieco inne granie niż Vantage i Nemesis. Bas jest mocniej zaakcentowany w subbasie, nieco mniej w środkowej części, niższy środek jest nieco pełniejszy, ale nie jak w Vantage, a wokale mają mniejszą masę. Wyższa średnica jest nieco bardziej błyszcząca niż w Nemesis, ale góra nie tak napowietrzona. Scena spoko na szerokość na stocku (wyraźnie zyskuje choćby z takim Labkable Draco i innymi hybrydami, ponieważ sam Eros II gra dość wąsko), ale węższa niż w Nemesis. Niezwykle dynamiczne brzmienie, które rewelacyjnie sprawdza się w muzyce u
  5. Dawno się tu nic nie działo, ale Spotify HiFi może to w przyszłości nieco zmienić: https://www.theverge.com/2021/2/22/22295273/spotify-hifi-announced-lossless-streaming-hd-quality
  6. @Jot R standardowa opcja Effect Audio to chyba produkt Oyaide plus obudowa EA. Mogę dopytać dla pewności. Mają go w ofercie dla użytkowników także: https://www.effectaudio.com/accessories/ea-4-4mm-connector-938.html Zapytaj @Mayster czy może go ściągnąć i przerobić. Cena samego standardowego wtyku EA (PSquared nie są dostępne do DIY) to 40 USD, więc mógłbyś zastanowić się nad terminację na wtyk innej firmy, który będzie jeszcze wyższej jakości. Za 150 PLN jest Ranko REP-1050 2,5 mm pokryty srebrem i rodem. Powinien się fajnie sprawdzić.
  7. KXXS to taka bardziej dopracowana wersja Kanas Pro. Mają lepiej zdefiniowany bas, nieco czystszą i bardziej klarowną prezentację, a do tego brzmienie wydaje się ogólnie pełniejsze (nie są ciepłem, ale nie grają "cienkim" dźwiękiem). KXXS są lepsze, ale zmiany nie są gigantyczne.
  8. Można spróbować np. z EA Ares II+, DUNU Hulk, Plussound Exo Copper, Ego Audio Whiskey czy PWaudio No10. Z nimi FD5 grają pełniej, gładszym dźwiękiem, ale klarownie i z dużą sceną.
  9. Klarowna i czysta, ale naturalna i stosunkowo gładka. Dość neutralna pod kątem masy, wyższe wokale i wyższa średnica z przodu (coś a la Harman). Wokale ładnie oddane, żywe, ale nie są wrzucone w twarz jak w FH5. Poza tym bardzo dobry bas, który w żaden sposób nie jest IMHO przesadzony, żywa i dobrze rozciągnięta góra, naprawdę duża scena, dobre pozycjonowanie. Nieco inne granie. Jaspery są spokojniejsze, bardziej naturalne z gładszą i nie tak rozciągniętą górą. FD5 odrobinę lepsze technicznie, bardziej efektowne z większą sceną (obie pary potrafią zaprezentować duży dźwię
  10. FD5 to bez dwóch zdań świetne doki, które są do tego atrakcyjnie wycenione. Dobre wykonanie i całkiem bogaty zestaw do miły dodatek do jakości brzmienia. Nieźle reagują też na kable premium, ale o tym nieco później.
  11. @Jot R Tralucent Audio to marka z Hongkongu, która działa już trochę na rynku, ale znana jest głównie w Azji z high-endowych modeli typu tubeless (Ref Gen3 w najwyższej wersji wycenione są na prawie 6000 USD :D). Śledzę ich od dawna, ale niedawno jakoś tak się złożyło, że sami mnie znaleźli. Po rozmowie padło na 1+X Plus, czyli trybrydę z dynamikiem, armaturą i planarem. Kapitalne doki, świetnie wyważone brzmienie o powalającej, niezwykle naturalnej holografii. Co ciekawe, Tralucent Audio to marka należąca obecnie do Ranko Acoustics - to oni zrobili model RIE-1000, który sprzedawan
  12. Jakiś czas temu była wtopa z jednym tańszym modelem. Po niej pracę w BGVP straciło paru pracowników, w tym osoba odpowiedzialna za kontrolę jakości. Wzięli na ich miejsce osobę, które wcześniej tworzyła Kinera Audio i uczestniczyła w rozwoju kilku innych marek z Chin (ma także wystartować z własnym, na razie bardziej budżetowym brandem, ale to jako ciekawostka). Nie mam pojęcia, czy w wyraźnym stopniu wpłynie to na jakość produktów, bo zależy to od wielu czynników. Sam ruch pokazał, że coś było na rzeczy i ktoś olewał wcześniej sprawę, skoro wreszcie sięgnęli po osobę z dużym doświadczeniem. P
  13. pewnie po chińskim nowym roku
  14. Ptaszki ćwierkają, że marka będzie dostępna oficjalnie w PL
  15. Weekend umilają: Shanling M8 i Tralucent Audio 1+X Plus Lotoo PAW 6000 i Ranko RIE-1000 iBasso DX300 i FiiO FD5
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy