Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

x X x

Bywalec
  • Postów

    2057
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana x X x w dniu 18 Grudnia 2011

Użytkownicy przyznają x X x punkty reputacji!

Reputacja

404 Excellent

O x X x

  • Urodziny 19.01.1990

Ogólne

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Ostatnie wizyty

35322 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje x X x

  1. Oddałem Fiio M5 w xkom na reklamację gwarancyjną, 11 lipca. 13 przyjęto w serwisie, a 16 "przekazano do serwisu zewnętrznego" i jak na razie bez zmian. Jak myślicie kiedy moge się o to upominać? przysługuje mi 14 dni (roboczych?) od złożenia reklamacji czy od przekazania do serwisu (którego?)?

    1. Pokaż poprzednie komentarze  3 więcej
    2. x X x

      x X x

      A jeszcze xkom na zgłoszeniu wypisał, że "w przypadku wszczęcia postępowania tytułem gwarancji producenta oni są tylko pośrednikiem i warunki gwarancji ustala gwarant, jednakowoż nie wyklucza to uprawnień konsumenta wynikających z tytułu rekojmy". Myślałem, że należy reklamować z tytułu rękojmy urządzenie, a w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji tracę uprawnienia związane z rękojmą?

    3. janek patufka

      janek patufka

      Wg mnie, chodzi o art. 580 § 2. kodeksu cywilnego (?)

    4. Najner

      Najner

      Xkom ma obsługę klienta na bardzo wysokim poziomie, zadzwoń na spokojnie i zapytaj ;)

       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności