Jump to content

avesomo

Zarejestrowany
  • Content Count

    0
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About avesomo

  • Rank
    nowy

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    xduoo x2
  • słuchawki
    brainwavz m5

Recent Profile Visitors

59 profile views
  1. Dziekuje Wam za odpowiedzi. Poczytam jeszcze troche o tym M0, ale prawdopodobnie padnie wlasnie na niego. Po przeczytaniu porownania Inszego, chodzi mi po glowie jeszcze ten xduoo x3 ii. Minusem na pewno jest rozmiar i waga. 113g vs 38g to spora roznica, ale 113g chyba jest wciaz akceptowalne (taki mi mix 2s wazy 190g i jest duzo wiekszy). @roger987 telefon jest ciezki, duzy wiec odpada trzymanie go w kieszeni podczas cwiczen. Nie chce sie martwic o niego kladac go gdzies na boku na siłce bo zaraz go ktos zawedzi.
  2. Czesc, Szukam odtwarzacza z BT4.0+ i slotem na karte sd. Glownie bedzie uzywany podczas uprawiania sportu (bieganie/silownia - Audictus Adrenaline 2.0) i w drodze do pracy (tu prawdopodobnie i tak bede sie laczyl z telefonem mi mix 2s - zalezy, czy bedzie odczuwalna roznica). Rzadziej w domu - akg k550 mk3. Zalezy mi, aby nie byl za duzy/ciezki. Zastanawiam sie nad m0/xduoo x3 ii, pytanie czy do takich zastosowan trzeba mi taki sprzet?
  3. Póki co fajna cena za cayin n5, ciekawe na ilu się skończy LINK
  4. Czesc, mam Edifiery i mocno polecam graja "glosno i jednoczesnie czysto". Rowniez slucham bardzo duzo elektroniki, na pewno sie nie zawiedziesz. Niestety nie powiem Ci, czy Microlaby lepsze, bo nigdy nie mialem przyjemnosci porownac. BT okazalo sie bardzo przydatne
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy