Jump to content

Rafacio

Bywalec
  • Posts

    1,257
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Rafacio last won the day on April 14 2019

Rafacio had the most liked content!

1 Follower

Ogólne

  • Gender
    Male
  • Location
    Lechia Kodan

Recent Profile Visitors

21,189 profile views

Rafacio's Achievements

Single Status Update

See all updates by Rafacio

  1. Po przejrzeniu ogłoszeń nasuwa mi się takie pytanie. W jednym z ogłoszeń jest sprzedawany zasilacz 230/12V pewnego niszowego producenta. Na zasilaczu nie ma żadnych oznaczeń odnośnie klasy izolacji, certyfikatów bezpieczeństwa itd? Czy obecnie w każdej stodole można złożyć taki sprzęt i go sprzedawać? Ja rozumiem, że sprzęt może być super wykonany, ale jednak to elektryka. Co się dzieje jak coś się stanie? Co się dzieje z osoba, która jest poprzednim użytkownikiem i sprzedała nam taki sprzęt bez atestów, który nas poraził? Czy odpowiada producent, bo użytkownik nie musi się znać?

    1. Show previous comments  2 more
    2. majkel

      majkel

      Nawet atestowany sprzęt może się stać niebezpieczny, jeśli ktoś go używał niezgodnie z wytycznymi producenta, np. rzucał nim albo przeciążał. Auta, które się psują, też mają wszystkie atesty, a ludzie w nich lub od nich giną albo tracą zdrowie. Masz coś na oku, ale się obawiasz, to uzgodnij warunki zakupu i niech ktoś, kto się zna, zrobi inspekcję sprzętu. Ja już naprawiałem po jednym tutaj modnym guru jego sprzęt, i jakbym coś takiego sprzedał, to bym ze strachu po nocach nie spał, ale są też tacy, co zrobią bezpieczniej niż "fabryka". 

    3. sp5it

      sp5it

      Zwoją drogą trzeba mieć krosty na mózgu, żeby tyle dutków za zasilacz 12V dać xD

    4. oblivion

      oblivion

      @Rafacio nie mam pojęcia kto odpowiada, ale pamiętając przypadki spalonych słuchawek/głośników przez wzmaki (których nazwy na forum nie wolno pisać :P ), to producent nie zwracał za słuchawki/głośniki :lol: 

      Generalnie sprzęt z atestami też może być niebezpieczny tj. listwy w marketach, znam przypadek, że się spaliła po zaledwie kilkukrotnym użyciu, na szczęście leżała na panelach, a nie na np. dywanie, bo mieszkanie by się zjarało :woot: 

×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy