Jump to content

juni0r

Bywalec
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

57 Good

About juni0r

  • Rank
    zaawansowany

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    AK300
  • słuchawki
    LEA

Ogólne

  • Location
    Wrocław

Recent Profile Visitors

535 profile views
  1. Potrzebuje oddać słuchawki komuś kto wymieni w nich pady ze stockowych, które są juz zużyte na HM5 skórzane. Fajnie gdyby dało rade zrobić to we Wrocławiu, ale wysłać też mogę jak coś. Info na prv prosze. Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
  2. W żadnym AK nie można bo to nie jest czysty android tylko Astelowa nakladka na androida i z powodów licencyjnych się nie da. I ponoć to się nie zmieni.
  3. Nie do końca się zgodzę, bo tutaj ludzie którzy kupują sprzęt to odbiorca świadomy. Ja mam tak, że czytam te wszystkie porównania, ale decydujący jest odsłuch i odczucia własne. To, że zostanie napisany artykuł, w którym recenzent będzie się rozpływał nad DAPem X spowoduje, że zachęcony pójdę ew posłuchać, a nie kupić odrazu. Więc mam wrażenie, że możliwość odsłuchu daje tutaj więcej niż 2 artykuły, które mają napędzić hype. Tymbardziej, że ludzie na forum odrazu opisują i porównują co słyszeli. Grono odbiorców mercedesa i znajomość marki jest tutaj nieco inna. Mesia zna każdy. Astell&Kern też zna każdy... Na tym i tego typu forach.
  4. Przecież już wiemy, że "bliżej ak380" :-) Powiem tak... Póki nie przeczytam opinii kogoś z forum, a najlepiej paru takich opinii to jakoś z lekkim dystansem podchodzę do tych ochów i achów.
  5. Chyba ktoś tu się rozpedził z nakręcaniem popytu. Shame on you mp3store! Prosimy o ewentualne sprostowanie.
  6. Pytanie dlaczego? A juz mowie... Dlatego, ze AK300 to naprawde zacny DAP. I chyba jak go wypuszczali to nie wiedzieli jaka krzywde zrobia ak320 i ak380. Imho.
  7. Czyli jak z ta mocą? Uciągnie wszystko? Np. Bayerdynamic DT990 600ohmow?
  8. Moment zapowiedzi... Czy to nie będzie Monachium w maju na High End? :-) Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka
  9. Chyba zaryzykuje... Co znaczy, ze dzisiaj moze jutro mój ak300 idzie do komisu. Polecam :-) Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka
  10. Uwaga teoria spiskowa: zwróćcie uwage, ze na wiekszosci zdjec KANA nie ma logotypow astell&kern. Na tych najswiezszych pojawilo sie logo AK na dole urzadzenia kolo slotow. Po necie kraza ploty ze to chinczyk jest, Alex An na to pytanie odpowiadal na swoim profilu, ze 100% korean job. Dla mnie wyglada to troche tak... Byla sobie firma KANN, ktora zrobiła grajka w dobrej cenie, ktory spokojnie moze konkurowac z ak3XX + amp. Astell zapukal do ich drzwi i ich zwyczajnie wykupil, dodal swoje logo i sprzedaje jak swoje. Kolejna rzecz to stylistyka daleko odbiegajaca od tej ktora znamy. Ktos tam wspominal ze to z powodu innego projektanta i segmentacji rynku. KANN rzekomo ma byc w segmencie performance, taki AK70 to basic, a AK380 to core. Ciekawe jak to to bedzie gralo? Bo po specyfikacji wyglada calkiem spoko. Plus na moon audio i w jakims artukule, bodajze na verge czytalem, ze dodaja do preordera karte 256gb. No ciekawe. Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka
  11. No właśnie to nie to. Karta dedykowana do AK300 i przełożyłem ja do telefonu 1 raz przy errorze. Format robiony z poziomu DAPa.
  12. Jestem już zmeczony. Mam karte 200gb SanDisk. Drugi raz wyskakuje mi błąd "Damaged SD card". Karta przełożona do telefonu czy wpieta do kompa zachowuje sie normalnie. Spotkał się ktoś z tym? To jest meczace bo przerzucanie 170gb muzyki trwa calkiem sporo. Wina DAPa czy karty?
  13. No ja juz osobiście myślałem, że w tym wątku sie dużo nie wydarzy, a tu Ci taka niespodzianka :-) Ja przez 300 jakoś niebardzo mam ochote szukac innego odtwarzacza. No chyba, że 300 w rozmiarach Ak Jr bo gabarytowo to średnio to w kieszeni wygląda.
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy