Jump to content

rgomez

Zarejestrowany
  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

87 Good

About rgomez

  • Rank
    średnio zaawansowany

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    sgs3, M1, C10
  • słuchawki
    DT 770, MF100,

Ogólne

  • Gender
    Male
  • Location
    Szczecin

Recent Profile Visitors

1,598 profile views
  1. Ok. Mee Pinnacle P1 kupione. Podziękowania dla kolegi Inszy. Jest ok chociaż scena mogłaby być ogólnie wieksza. Po porządnym odsłuchaniu stwierdzam że jest bardzo dobrze, scena, może nie jest jakaś przeogromna, daje radę. Słuchawki grają pełnym, pięknym dźwiękiem. Temat uważam za wyczerpany.
  2. Patrzałem używki na eBayu. Nigdy tam nie kupowałem a więc mam pewne obawy. Zbadam temat i może jednak skuszę się na używane P1. Dzięki.
  3. Ok, przeleciałem internet w te i wewte. Odkurzyłem wiedzę o C 10 i wiem że najlepiej jakbym kupił Mee audio Pinnacle m1 lub er4s. Niestety trochę za drogo dla mnie więc zostały do wyboru fiio Fh1/Fh1s, ewentualnie polecane przez kolegę Master Shanlingi ME100 ale to też poza budżetem i nie wiem czy warto tyle dołożyć względem słuchawek fiio. Myślałem że od czasu wspomnianych wyżej słuchawek pojawiło się coś nowego na rynku ale chyba jednak nie. Tak przeanalizowałem sobie czego chcę i oprócz wspomnianych detaliczności, szczegółowości oraz sceny brakuje mi w obecnych iż zs5 takiej hmmm, miękkoś
  4. Poczytam, dzięki. Hmmmm, zgłębiłem jako tako temat. Tylko one kosztują 500 zł. a to przekracza zamierzony budżet. Do rozważenia doszły jeszcze fiio Fh1s. Pytanie odnośnie fiio Fh1 i dołączonych kabli. Jeden, 3,5 mm, jest z pilotem.Czy to nie będzie przeszkodą przy podłączeniu do C10? W Sony MH1 musiałem tego pilota " spiąć na krótko", przy MF 100 to samo. Wiem że jest/był jakiś adapter ale umknęło mi to a jakoś nie mogę znaleźć.
  5. Witam. Poszukuję do wspomnianego C 10 słuchawek dokanałowych. Do tej pory używane były Sony MH 1c ( brzmienie bardzo mi odpowiadało) oraz KZ ZS 1 ( ani dźwięk ani wygoda nie leżały mi zbytnio), z nausznych wymienię beyerdynamic dt 250 pro. Oczekiwałbym sceny, dobrej szczegółowości/detaliczności, granie raczej wyrównane że wskazaniem na lekkie V. Kwota jaką przeznaczyłem to około 400 zł. Na razie spoglądam na Fiio Fh1 oraz Finał Audio e3000. Proszę o pomoc i wskazanie prawidłowego kierunku poszukiwań. Dzięki za wszelkie propozycje.
  6. Kolego a zauważyłeś jakich słuchawek szuka autor tematu? W nawiasie jest napisane - dokanałowe. Trudno te Edifiery uznać za dokanałowe.
  7. Dlatego właśnie podałem ten model. Myślę że do gier powinny być właśnie dedykowane słuchawki, z powodów o ktôrych piszesz. Te siberie są naprawdę ok.
  8. https://allegro.pl/oferta/outlet-sluchawki-nauszne-steelseries-siberia-800-8128394303 Do gier i filmów idealne, mają dwie baterie, wykonanie super. Brałem od nich z podobnej wyprzedaży, słuchawki jak nowe, masz prawo zwrotu jak nie będą pasowały. Możesz odebrać w salonie x-komu jeśli jest w Twoim mieście, możesz je zwrócić również do salonu. Dwie baterie super sprawa, podczas gdy jedna jest w słuchawkach druga ładuje się w stacji bazowej. Dżwięk jest bardzo ok, scena, te niby dolby, robią robotę zarówno w grach jak i w filmach. W cenie jaką podałeś nic lepszego nie dostaniesz.
  9. Dzięki za recenzję/ uwagi.
  10. Słucham każdej muzyki, nie ograniczam się do konkretnego gatunku. Lubię posłuchać Secret Service, Metalliki, Raz Dwa Trzy ( tego typu muzyki ostatnio najwięcej), Sary Brightman. To tylko zarys, Muzyka poważna to nie moja bajka a reszty słucham.
  11. Super, dzięki. Sorry, żart taki [emoji3][emoji3]
  12. Sorki, tego już nie przeczytałem. Tym bardziej przepraszam, szczerze. Poczekam zatem. Pozdrawiam. Wiem jak forum działa, nie jestem tu nowy [emoji3] Tym bardziej byłem zdziwiony zaistniałą sytuacją, ale moja gafa, błąd. Za dużo w delegacjach i forum czasem ładuje się z opóźnieniem. Nigdy bym nie posądzał forumowiczów, zwłaszcza tych z długim stażem, o taki brak zainteresowania. Szanuję tutaj obecnych ( i nie tylko tutaj) z całego serca i nie trzeba lajków na zgodę. Sorry za zamieszanie, jak oisalem- poczekam. Miłego dnia życzę [emoji3][emoji3] Powiem więcej, niektóre społeczności, ludzi z
  13. Spoko. Żartuję sobie. No co? Dobrego humoru z rana nigdy za wiele. Ale jak sam przeczytasz swoje wypowiedzi, i moje pisanie to zrozumiesz mój sarkazm/humor. Ogólnie byli coś tak: " C 10 do mnie dotarło, już jutro może coś skrobnę" Napisałem później coś w stylu" chyba się jednak z C10 nie zgraly" Zero odzewu, później piszecie o przyciskach itd. Sorry że poczułem się lekko olany. Może za bardzo się wczułem. No nic, przepraszam.
  14. Czyli słuchawki są fajne, mają dużo przycisków. Ok, czyli nie skupiamy się na dźwiękach tylko próbujemy coś tam wcisnąć. Super, muszę w takim razie poszukać czegoś innego. Najlepiej bez przycisków, co się zgra z C10. Dzięki za " mini reckę". Zawsze to coś. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy