1.Ślepnąc od świateł (trochę drewniany główny aktor ale chyba takie maiło być założenie, "Dario"- Mega!)
2. Narcos Meksyk (Każdy sezon narkosa jest świetny, pisze o Meksyku bo jest na czasie, najlepszy subiektywnym zdaniem był 1,3,2)
3. Wielkie kłamstewka (Myślałem że to dla bab )
4. El Chapo (Tematyka Narkosa, fajnie zrobiony, wciągający jak wszystko w tym filmie )
5. Dark ( Niemiecka produkcja, z mega muzą i klimatem, jest naprawdę grubo)
6. Stranger Things ( Kwintesencja lat 80, cudo! Oglądałem jak zaczarowany, naprawdę uwielbiam ten serial)
Kolejność przypadkowa, warto poświecić każdemu dużo uwagi.
Warto też pominąć polecane Predatory, Miszyn in... i wiele innych polecanych w tym wątku...