Jestem trochę skonfundowany. Sądząc po tych wszystkich pozytywnych komentarzach powinienem uznać Pana selphy za solidnego sprzedawcę. Niestety, sposób w jaki potraktował moją osobę temu przeczy. Musiałem mieć pecha, ewentualnie trafiłem na zły dzień Pana selphy. Niestety do dziś, a minął już ponad tydzień od transakcji, nie zechciał mi wytłumaczyć swojej postawy.
Kupiłem od tego użytkownika słuchawki Hifiman RE2. Towar zgodny z opisem, sprawny, bezpiecznie zapakowany. Problemem był sposób wysyłki oraz koszt tejże. Zapłaciłem "z góry" za przesyłkę priorytetową i takiej oczekiwałem (bardzo zależało mi na terminie dostawy). Z nieznanych mi powodów Pan selphy postanowił zarobić kilka złotych dodatkowo i wysłał mi towar przesyłką zwykłą. Dodatkowo, za przesyłkę która Pana selphy kosztowała niecałe 4 zł, ja zapłaciłem złotych 8. Ale nie o pieniądze tak naprawdę chodzi, byłem gotów za te słuchawki zapłacić więcej niż rzeczywiście mnie kosztowały. Nie lubię być prymitywnie naciągany, a dochodzę do wniosku, że właśnie w ten sposób zostałem potraktowany. Zawsze dotrzymuję ustalonych warunków transakcji i tego samego oczekuję od kontrahenta. Selphy niestety tych warunków nie dotrzymał. Dlatego zmuszony jestem wystawić mu komentarz negatywny. Z powodu, że prawdopodobnie jestem jedyną osobą niezadowoloną z transakcji z Panem selphy, chcę wierzyć, że to tylko drobna wpadka tego użytkownika.
EDIT 09.06.2011.
Dziś selphy wyjaśnił mi przyczyny problemu. Jego wyjaśnienia w zupełności mi wystarczą. Jak się okazało selphy nie był niczemu winien, to ja miałem pecha w przypadku tej właśnie transakcji. Jak powszechnie wiadomo, Poczta Polska nie jest wybitnie solidna i to ona była przyczyną spóźnienia. Dodatkowo różnicę w kosztach wysyłki prawdopodobnie przywłaszczyła sobie "Pani z okienka". Na zdrowie! Jeśli byłem zbyt "ostry" to przepraszam.
Pozdrawiam