Skocz do zawartości

kreciu

Zarejestrowany
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    T60 SE 4GB
  • słuchawki
    hd 555, eh 150
  1. Spróbuj uruchomić plus3 w trybie zgodności z XP.
  2. Dzisiaj przyszedł do mnie T60SE 4GB . O dziwo już miał wgrany firmware 1.01. Z ciekawości spróbowałem aktualizacji przez plus3 i pojawił się, tym razem przyjemny dla oka, komunikat że to jest najnowsza wersja oprogramowania dla mojego odtwarzacza. Problemów z czkawką nie stwierdzono
  3. Z tego co podaje strona UPS już jutro powinien do mnie wrócić grajek i to w wersji 4GB. Kiedy był w serwisie zadzwoniłem i umówiłem się na dopłatę do pojemniejszej wersji, nie było z tym żadnego problemu. Jak tylko go osłucham podzielę się wrażeniami. Mts - co do akumulatorków to nie przejmuj się napięciem 1.2, takie ma być i to żaden problem. Zwykła ładowarka też do nich starczy. Osobiście testowałem jak do tej pory aku AAA firm: duracell, energizer, pentagram, GP i maxxcell (chyba jakoś tak się to pisze). Najlepsze okazały się energizery (pojemność większa niż deklarowane na baterii - około 1200), za nimi, o dziwo maxxcell [deklarowane 1200, w praktyce ciut ponad 1000 - niby mniej, ale wciąż bardzo dużo. Może miałem szczęście], pozostałe bez rewelacji. Jednak, gdyby mi przyszło teraz kupować akumulatorki to zdecydowanie kupiłbym eneloop firmy sanyo, mam takie w wersji AA w lampie błyskowej aparatu i są po prostu rewelacyjne! Nie biją po oczach kosmicznymi pojemnościami, ale za to trzymają najlepiej ze wszystkich baterii, które do tej pory przewinęły mi się przez łapy. A, i najważniejsze - same się nie rozładowują, super sprawa jeżeli nie korzystasz z playera dzień w dzień. [Nie pracuję w sanyo ].
  4. A iriver plus3/plus4? No i zostaje jeszcze manual update, ze stronki podanej wcześniej w tym wątku.
  5. Właśnie dostałem wiadomość z serwisu, mój odtwarzacz też wybrał się na wycieczkę. Pozostaje mieć nadzieję, że długo im to nie zajmie. Podobno jest już nowy soft do T60SE [informacja ze sklepu, osobiście nie mam jak tego potwierdzić], jeżeli ktoś ma odtwarzacz w domu to radzę sprawdzić czy się aktualizuje. Pzdr!
  6. Właśnie zajrzałem na stronę serwisu - uszkodzenie stwierdzono. Nie ma co się stresować na zapas, że serwis kogoś spławi (Tarkus, tak btw, gdyby w serwisie stwierdzili, że niczego nie słyszą to dopiero byłby powód do uznania uszkodzenia odtwarzacza ). Gaal - ciekawe info z tym wyświetlaczem. Ja od razu ustawiłem całkowite wygaszenie wyświetlacza po 10s. Szkoda, że nie mogę pogmerać teraz w ustawieniach... Tak w ogóle - 40h ciągłego odtwarzania w SE? Może to jest przyczyną - minipauzy jako nowa, przełomowa technologia oszczedności energii... A na poważnie, wykończyłem kilka aku swoim T60SE i jakoś nie stwierdziłem specjalnie wydłużonego czasu odtwarzania [oczywiście ustawiłem zasilanie z rechargeable], pod tym względem jest podobny do muvo. Nie to, żebym był bardzo zawiedziony podobnym odkryciem, ale nie rozumiem, po co tworzyć takie oderwane od rzeczywistości opisy.
  7. Podejrzewam, że wtedy dzwonisz do mp3store/dział obsługi klienta i umawiasz się na zwrot kasy, nie powinno być problemów. PS. Może jednak lepiej nie rozważajmy takich scenariuszy, pozytywna wizualizacja ważna rzecz
  8. Tarkus - nie nazwałbym tego 'szansą', jeżeli odtwarzacz (na gwarancji) jest uszkodzony nie z Twojej winy to obowiązkiem serwisu/sklepu jest go naprawić/wymienić/zwrócić kasę. Mts - a nie możesz zaczekać ze zwrotem do przyszłego tygodnia? Ja już odesłałem swój odtwarzacz do serwisu i pewnie w przyszłym tygodniu dostanę nowy egzemplarz, wówczas od razu podzielę się wrażeniami na forum. Jeżeli nie będzie przycinał - co w jakimś stopniu będzie mogło świadczyć o felerności zaledwie kilku ezgemplarzy - to może lepiej starać się o wymianę niż zwrot kasy? No ale to już Twoja decyzja. Jeszcze jedno - czy pisząc 'rękojmia' miałeś na myśli okres 10 dni roboczych, podczas których możesz zwrócić towar do sklepu? Te 10 dni masz na odesłanie, kiedy po prostu się rozmyślisz i stwierdzisz, że jednak nie chcesz tego, co kupiłeś [a owo jest sprawne w 100%]. Jeżeli się nie mylę, w naszym przypadku, gdzie odtwarzacz jest uszkodzony, nie musisz się stresować terminem 10 dni, bo gwarancja trwa rok i to na nią patrzysz - zwracasz nie z własnego widzimisię, ale z powodu usterki. ... Czy jednak się mylę? :]
  9. I w sumie nic się nie wydarzyło - jutro wyślę go do serwisu, najprawdopodobniej zostanie wymieniony. Jak się okazuje 'przycinających' jest tylko kilka sztuk [z tego co zrozumiałem były dosłownie 3-4 sygnały, że coś jest nie tak]. Cóż, pech.
  10. Wcicherski - dzięki za info, dobrze wiedzieć, że nie wszystkie są rypnięte i te dobrze działające to nie wyjątek. Jutro zadzwonię do sklepu w sprawie wymiany odtwarzacza, dam znać jak poszło.
  11. Problemów z T60SE ciąg dalszy... Właśnie włączyłem swój odtwarzacz i cóż się okazało - nie działa prawy kanał. Podczas świąt był włączony może z raz/dwa, oczywiście nie spadł na podłogę ani nic z tych rzeczy. Żeby działały oba kanały trzeba delikatnie pomerdać jackiem, ale za chwilę i tak się rozłącza, po prostu coś tam nie styka. Oczywiście nie jest to wina słuchawek, podłączyłem trzy pary i ciągle to samo, gdzie indziej grały jak trzeba. No cóż, jeżeli chodzi o mnie to odesłanie jest przesądzone. Jeszcze się zastanawiam czy zaryzykować i wymienić na inny odtwarzacz czy zażądać zwrotu kasy i mieć święty spokój. Nie wiem, czy tyczy się to tylko tego modelu, tego modelu w naszym kraju, czy czego, ale gdzie się podziała jakaś kontrola jakości przesłynnej firmy iriver? Żenada. A temat chyba trzeba będzie zmienić na "Droga przez mękę z T60SE".
  12. Zdecydowanie nie jest to kwestia warunków, właśnie podłączyłem go do wzmaka i przyciął po jakichś 10 sekundach odtwarzania. Chyba, że wygodne leżenie na biurku, w ciepełku i etui to dla niego za ciężkie warunki. Tarkus: gwarancja to gwarancja. Nie będę machał konkretnymi przepisami, ale zdroworozsądkowo - podczas rozmowy ze sklepem powiedziano mi, że firmware załatwi sprawę. W związku z tym oczywiste jest, że jeżeli nie załatwi to trzeba/można go oddać, bo na dobrą sprawę w momencie, kiedy przycina jest zgodny tylko z pierwszą częścią opisu "nowy i sprawny", a przycina od początku i nie z mojej winy. Tak poza tym jeżeli gwarancja trwa rok i coś Ci się przydarzy w tym okresie to wysyłasz do serwisu. Jeżeli serwis nie jest w stanie naprawić usterki (która nie jest skutkiem Twojego błędu) to powinieneś dostać nowy, elegancko działający odtwarzacz (albo zwrot pieniędzy). Powiem jeszcze raz- nie odesłałem tylko dlatego, że nie jest to problem odosobniony. iRiver będzie musiał albo zrobić ten #!@&$@! firmware, albo uznać usterkę i wymienić lipne odtwarzacze na działające. Teraz nikt nic nie wie, a szkoda odsyłać grajka żeby sobie przeleżał ponad miesiąc w serwisie w oczekiwaniu na nie wiadomo co, już lepiej niech spędzi święta w domu, z rodziną No chyba, że ktoś zdecyduje się odesłać - bardzo fajnie by było podzielić się wówczas doświadczeniami z serwisem/sklepem. Mój muvo też nie ma klapki i gra jak powinien grać od firmware 1.0. Szkoda, że 'the iRiver' tak dał ciała. No ale mam nadzieję, że szybko wrzucą firmware, który zrobi z tym porządek, czego Wam i sobie życzę.
  13. Po telefonie do działu obsługi klienta powiedziano mi, że to kwestia softu i nowy firmware załatwi sprawę [zacinania], kwestia wgrania owego - a niestety jeszcze się nie da. Faktycznie ciężko zrzucić winę na mechanikę bo on nie zacinał się podczas wstrząsów. I fakt, nie jest to wina pliku - zacinanie nie powtarza się w tym samym momencie utworu, specjalnie przewijałem. Tak poza tym po kilku ładnych godzinach grania - podłączyłem go do wzmacniacza i grał mi w tle cały dzień - problem jakby zanikł. Ja osobiście poczekam aż pojawi się nowy firmware i da się go wgrać, jeżeli problem 'zacinania' będzie się dalej pojawiał to nie ma o czym mówić - z powrotem do sklepu i zwrot pieniędzy (wymiana na inny model chyba nie ma sensu, choćby z tego powodu że nie jest to problem odosobniony). Przyznam, że żal byłoby mi się z nim rozstać bo bardzo się uradowałem, że iRiver 'dorobił' jeszcze kilka sztuk odtwarzacza zasilanego AAA. A stary Creative Muvo leży w kącie i się śmieje...
  14. Gdyby kogoś to interesowało to mam nieoficjalne wieści - te T60, które można kupić obecne to Second Edition, i nie mogą korzystać z firmware pierwszych T60, zostaje czekać aż iRiver albo je zsynchronizuje, albo zarzuci nowy firmware na serwery --- Moderatorzy - proszę o poprawienie 'aktuaizacją' na 'aktualizacją' w temacie - przepraszam za błąd.
  15. Hej wszystkim, w tym tygodniu zakupiłem w mp3store odtwarzacz iriver T60 2GB. Przybył do mnie z wersją firmware 1.00 więc postanowiłem go zaktualizować… i tu leży pies pogrzebany. Nie mogę go zaktualizować przez program iriver plus 3 ponieważ za każdym razem wyskakuje komunikat: „Network error. Please check network connection and try again.” I nie jest to wina mojego komputera, w sumie sprawdzałem na czterech różnych kompach i wciąż pojawiał się dokładnie ten sam błąd. Więc spróbowałem go z drugiej mańki, ściągnąłem Iriver Firmware Updater i znowu zdziwienie, bo tym razem widzę: „This utility does not support the connected device. ID = iriver_T60SE”. Na sieci wygrzebałem wątek o podmianie pliku .hex, z linkiem do stronki która udostępnia firmware’y do iriver. Ponoć trzeba było podmienić plik. No to ściągnąłem hexa i szukam tegoż pliku na odtwarzaczu… nie znalazłem. Wrzuciłem bezpośrednio na dysk – nic się nie wydarzyło. Po włączeniu t60 go widzi, ale otworzyć nie może. Poza tym odtwarzacz działa normalnie tj. iriver plus3 go widzi (mogę go przezeń sformatować, odłączyć etc.), windows też nie ma z nim problemów. Zauważyłem też, że grajkowi zdarzało się czasem ‘przyciąć’ muzykę podczas odtwarzania, ale może z zimna, bo akurat byłem na spacerze. Dzwoniłem już z tym do serwisu i niestety nie znalazłem odpowiedzi na to jak można go zaktualizować, u nich aktualizacja przez plus3 działa (czyli to nie wina serwera iriver). W akcie desperacji zapytałem, czy jeżeli mają t60 2gb na stanie z nowym firmware, to czy mogą mi podesłać pliki systemowe spakowane w zip - no więc mają ale ponoć to nie jest tak łatwo. Mam więc pytanie, jak bezboleśnie, ręcznie uaktualnić firmware w tym odtwarzaczu? Czy faktycznie nie da się podmienić samych plików systemowych i jak się obchodzić z tym .hexem, żeby było dobrze? Cały czas mam nadzieję, że uda mi się uniknąć odesłania odtwarzacza do serwisu i czekania, aż do mnie wróci. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności