Jump to content

Keth

Zarejestrowany
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Keth

  • Rank
    początkujący
  • Birthday 02/11/1989

Ogólne

  • Location
    Kraków

Recent Profile Visitors

246 profile views
  1. Dzięki za sugestie! Popatrzyłem na propozycje, pomierzyłem i niestety lipa, potrzebuję czegoś mniejszego Za nisko mam TV podwieszony (nie wchodzi w grę podwyzszenie niestety) i mam tylko około 230mm miejsca na wysokość. Te A26 mi się podobają, ale są dosłownie o 8mm za wysokie. Coś takiego jeszcze znalazłem w podanych wymiarach, nada się to do czegoś? https://www.tophifi.pl/systemy-mini/systemy-mini/yamaha-mcr-b270d.html Bo przypuszczam, że takie pojedyncze głośniki są przereklamowane? https://www.x-kom.pl/p/480765-glosnik-przenosny-marshall-stanmore-ii-czarny.html
  2. Cześć wszystkim, Zacząłem się ostatnio zastanawiać nad poprawą dźwięku w salonie (ok 20-22m2). W głównej mierze do oglądania filmów i seriali (TV Samsung UE55MU7002T) - około 80% czasu, pozostałe 20% to muzyka/sporadycznie gry. Chciałbym wydać do około 1500zł - czy w tym budżecie będzie coś, co zauważalnie poprawi dźwięk względem głośników TV? Jeśli tak, to z uwagi na niewielką ilość miejsca szukałbym czegoś kompaktowego, rozważam dwie opcje: - soundbar + subwoofer, np. coś takiego: https://www.x-kom.pl/p/520598-soundbar-samsung-hw-q60r.html https://www.x-kom.pl/p/294294-soundbar-denon-dht-s514-czarny.html - miniwieża, np. coś takiego: https://www.x-kom.pl/p/457576-wieza-stereo-denon-d-m41-czarny.html Fajnie jakby była bezprzewodowa łączność i możliwość przesłania muzyki z telefonu. Czy to ma sens? Nie jestem audiofilem, także raczej nie chcę wydawać więcej niż wspomniany 1500zł, po prostu chciałbym poprawić wrażenia audio przy filmach względem samego TV Z góry dzięki za sugestie!
  3. Dzięki za sugestie DTS1 fajne, polowałem jakiś czas na dobrą cenę, ale ciągle za drogo. Używek nie chcę mimo wszystko. Jak z wygodą tych WH-CH700N? Muszle na fotkach się dość małe wydają? Co do Marshall Monitor, zna ktoś miejsce w Krakowie, gdzie mają je na żywo do wypróbowania?
  4. Cześć, Szukam nowych słuchawek do używania w biurze (open space). Budżet to plus minus 500zł, w pierwszej kolejności zależy mi przede wszystkim na wygodzie używania ich przez parę godzin dziennie. Miałem okazję używać używać chwilę wh-1000XM2 i pod względem wygody wydawały mi się super, ale niestety nie ten budżet. Jakość dźwięku jest na drugim planie, ANC raczej zbędne (chyba że nie podniesie znacząco ceny). Chodząc po Media Markcie rzuciło mi się w oczy kilka modeli, które mi się wydawały wygodne (ale wiadomo że 5 minut to nie 5 godzin): Fresh N Rebel Clam Pioneer SE-MS7BT-K Bose QC35 (tylko zaporowa cena :/) Chodzą mi jeszcze po głowie Marshall Monitor Bluetooth, bo mi się mega podobają, ale nigdzie ich na żywo nie znalazłem, żeby przymierzyć. Doradzicie coś? Z góry dzięki!
  5. Gdzie można dorwać je za $120?
  6. Odkopuję temat Kupiłem za poleceniem miesiąc temu te T4s i po tych kilku tygodniach mam mieszane uczucia. Z jednej strony są bezproblemowe, dobrze leżą, dość fajnie wykonane, do filmów czy muzyki z telefonu ujdą. Z drugiej strony jednak po dłuższym używaniu (godzinka +) robią się niewygodne, zaczynają uwierać (chyba lepiej było celować w jakieś wokółuszne słuchawki). Druga kwestia, jakość dźwięku, jak pisałem z tv czy telefonu jest w miarę ok, ale przy bezpośrednim porównaniu do moich "kompowych" HyperX (pierwszych) wypadają sporo gorzej. Jeśli chodzi o wygodę przy dłuższych sesjach, to HyperX też sporo wygodniejsze mi się wydają. W związku z czym szukam dalej Do wymagań z pierwszego postu dochodzi ergonomia, wolałbym jednak jakieś wokółuszne. Bardzo mi się spodobały Marshall Monitor BT, myślicie, że warto się nimi zainteresować? Tylko to już sporo wyższa kwota jest. Zastosowanie pół na pół filmy z TV i muzyka z telefonu (LG G6, ma AptX).
  7. Dzięki za sugestię, przyjrzałem się im i wyglądają rozsądnie, chociaż część osób narzeka, że są dość ciężkie. Jak z ich wygodą? Miał ktoś możliwość porownania ich z JBL e55bt?
  8. Cześć, Szukam słuchawek bezprzewodowych, nausznych, kwota do ok 400zł. - główne źródło dźwięku to tv Samsung MU7002 - do tv podłączone jest jeszcze PS4 i PC - przeznaczenie: ok 75% czasu to filmy/seriale, reszta gry i muzyka - opcjonalnie - sporadyczne słuchanie muzyki z telefonu (LG G6) - przyda się chyba AptX? Zależy mi na tym, żeby przede wszystkim były jak najwygodniejsze i żeby nie trzeba było ich ładować codziennie. Jakość dźwięku, wiadomo że w tej cenie nie ma co się spodziewać nie wiadomo czego. Z tego, co przeglądałem, najsensowniejsze póki co wydają mi się: JBL E50 BT JBL E55 BT Sennheiser HD4.40BT MEE Matrix3 Ale jakby się znalazło coś sensownego w niższej kwocie, to chętnie. Doradzicie coś? Z góry dzięki
  9. Jalzef, dzięki wielkie A co powiecie o tym? Reckę Siekiery czytałem, ale zwykle lepsze są dwie opinie niż jedna
  10. @Siekiera, nie ma sprawy, dzięki Boję się tylko, że oryginalne jednak nie są, ten gość sprzedaje też "Senn cx300" za 33 zł
  11. A jaka jest różnica w brzmieniu nowych w stosunku do wygrzanych?
  12. Plusem jest, że są wygrzane, minusem, że jakby nie było, są używane
  13. Hmm, to zastanawiam się, gdzie jest haczyk, skoro mówicie, że są oryginalne, a jednocześnie kilka razy tańsze, niż gdzie indziej (: Pewnie je kupię, zastanawiam się tylko czy te z allegro, czy od brata Siekiery, który mi oferuje swoje
  14. Siekiera, pamiętasz może, od kogo je kupowałeś? Bo znalazłem takie, ale nie jestem przekonany czy są oryginalne
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy