Jump to content

Destruktor

Bywalec
  • Content Count

    785
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Destruktor last won the day on February 21 2018

Destruktor had the most liked content!

Community Reputation

304 Excellent

About Destruktor

  • Rank
    Dharma

Recent Profile Visitors

2,892 profile views
  1. Destruktor

    All that Jazz

    Dobre dobre, merci
  2. ten idealnie pasuje do d7200, sprawdzone. Ok 100-120 zł kosztuje, spokojnie do dostania w Polsce. Co do większych - pewnie za mały. Oryginalny Beyerdynamic.
  3. Musze przyznać że te Finale robią wrażenie, scena jak na doki super, troche bym co prawda zdjął basu, ale detal też bardzo fajny, no no...
  4. W ramach zyskania czasu na durne przemyślenia typu "a może dołożyć do Solarisów... może mnie nie wyrzuci z mieszkania jak sie dowie..." No fajnie to gra, nie powiem...
  5. Zmiana poziomu głośności - poszukaj info to znajdziesz. Dlatego przy ślepych testach trzeba mieć sprzęt precyzyjnie wyrównujący głośność, nawet jak Ci się wydaje, że coś gra na takim samym poziomie to nawet minimalna zmiana głośności spowoduje to, że będzie się preferowało głośniejszy sygnał. Transportu najprawdopodobniej również to dotyczy, gdy go zmienisz. Ale bez pomiarów ręczyć oczywiście nie mogę, tak samo jak wy
  6. Spoko, mogę poczekać, zamówiłem e3000 na czas niezdecydowania
  7. Póki co to mało opisów tych IMR mimo wszystko, oprócz tego że dobre
  8. Problem w tym, że przydałyby się IEMy jeszcze, bo KZ ZS10 to trochę.. no jednak nie to No nic, bede myslal
  9. Najbardziej irytujące jest, (chyba nigdy tak nie miałem przy całej mojej audionerwicowej historii), ze żadne słuchawki, mimo posiadania takiego budżetu, po prostu mnie nie "jarają" na myśl o kupnie. Chyba się starzeję. Albo (o zgrozo) zdrowieję.
  10. Nie za mało basu w FLC8N? Wiem, że można modulować tam sygnaturę filtrami na milion sposobów ale jednak to podobno dość jasne doki
  11. Destruktor

    All that Jazz

    https://tidal.com/album/43928534 jeśli ktoś nie zna, dzisiaj po raz pierwszy przesłuchałem i... o ja p.... co tu sie dzieje. Polecam polecam polecam, dawno nic nie zrobiło na mnie takiego wrażenia
  12. Gdyby jeszcze nie ta budowa której nie znosze to bym brał od ręki 😛 tak to musze pomyśleć 😛 Własnie zobaczyłem zdjęcia porównawcze w temacie oriolusów i nie ma bata żebym kupił MKII jak mi już rozmiar andromed przeszkadza. Ok, w grze zostają: Etymotic ER4XR Xelento Co jest nie tak z SE846?
  13. Rozmiarowo jak tak patrze to Oriolusy wyglądają na wielkie jak cholera No i niby Xelento są ciepłe ale piszą że Oriolus też górę ma raczej wycofaną...
  14. Tytuł za @Nicodem (mam nadzieję, że mogę pożyczyć ) Ponieważ żadne źródło ani DAP mnie ostatecznie nie przekonało, budżet idzie w IEMy. Będą pędzone z Galaxy Note 8 i musimy się z tym pogodzić (przynajmniej w tym roku) Czego szukamy: Po pierwsze: Rozdzielczość i detal - jak podczas nagrania reżyser dźwięku w drugim pomieszczeniu chrząknie to chcę to słyszeć Po drugie: Równość tonalna: Jako wyznacznik możemy dać np Denony D7200 ew. Owle (tu jest więcej basu ale akceptowalnie) Po trzecie: Pozycjonowanie instrumentów, scena: Bardzo zależy mi na wyraźnym oddzieleniu instrumentów od siebie i ich osobnym pozycjonowaniu w przestrzeni, nie chcę zlewania się wszystkiego w jedną masę Po czwarte: Odłączane kable na 2pinie lub mmcx najlepiej żeby występowały Po piąte: Jakby były troszkę choć mniejsze niż KZ ZS10 to by było miło Już aż tak bardzo na wygodzie mi nie zależy, powiedzmy że 2 godziny słuchania na raz max, więc nawet ety przejdą. A propos, wstępni kandydaci: Etymotic ER4XR - Nie za mało basu jednak? Shure SE846 - Nie za dużo basu jednak? Oriolus MKII - Nie za mało rozdzielczości? Fidue A91, Earsonic ES-3, Xelento, N40, jakieś Finale? Sam mam najbardziej ochotę na SE846, choć rozsądek mówi Etymotic. Cena maksymalna: 4000 zł, więc wszelkie Andromedy i inne Atlasy odpadają Pomoooocyyy
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy