Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Wymiana Kabla Sluchawkowego


bartosz_saw

Rekomendowane odpowiedzi

niestety ostatnio zauwazylem ze kabelek a precyzyjniej oslonka od moich shurow pekla. musialem gdzies przyciac pewnie suwakiem od kurtki...:/ moje pytanie jest takiej tresci, czy da sie gdzies w polsce go wymienic? najbardziej podobal mi sie kabel od westonow um2, z tego co pamietam to byl z teflonu i bardzo mi odpowiadal ale racji dzwieku wybralem e500. pamietam ze ktos z forum modyfikowal w japonii sobie jakies iemy na odlewane i dodal kabel podajze od ue10pro. za ok dwa tyg bede wlasnie w japonii i mam prosbe o kontakt na priva jak to bylo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Odgrzebuje temat.

 

Mysle, ze moglbym podjac sie "u'castom'owienia" np. E500, czy tez innych uniwersalnych IEM's. Nie wiem tylko, czy byloby to oplacalne...(w gre wchodzi ta sama praca, jak w przypadku wykonywania custom'owych IEM's + umiejetne wydobycie "wnetrznosci"). Ksztalt i charakterystyka ucha musialaby byc odpowiednia, w celu uzyskania synchronizacji 3 przetwornikow, w przypadku E500, oraz wystarczajaca ilosc miejsca na nie (tak, zeby nic poza linie ucha nie wystawalo). Zalewanie elektroniki akrylem (jak to ma miejsce np. na head-fi) to duzo prostsza sprawa. Nie ukrywajac, ma to tez miejsce we flagowych modelach takich firm jak, np. Ultimate Ears czy Westone. Przetworniki i przewody sa "wrzucone" tam gdzie jest tylko jakies miejsce (na czystych modelach widac porozrzucane wszedzie przewody np.). Moglbym to zrobic w silikonie, zgodnie ze sztuka. Nie wiadomo jednak, czy sygnatura soniczna, i wogole cala charakterystyka nie zmienilaby sie diametralnie (czytaj: w gorszy sposob), ze wzgledu na fabryczny tuning przetwornikow obudowanych innym materialem, z lepsza izolacja, etc., etc. Moge tylko domniemywac, ze bylyby same pozytywy. Potrzebowalbym tez odpowiednich kabli na zyczenie. Gdyby ktos byl chetny, zapraszam :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
no wiec stalo sie, kabel padl, gwarancji nie ma, a ja w gescie rozpaczy oszczedzilem mu cierpienia i rozerwalem do konca.moze teraz ktos mi pomoze? patrzcie i nie robcie tego w domu;)

 

Ja bym chętnie poeksperymentował - jak E500 są dwudrożne jak E5 (a jak dobrze pamietam są) to naprawa nie powinna być trudna. Jedyny kłopot to ich rozłożenie na czynniki pierwsze bez większych zniszczeń zewnętrznych - ale to sie dopiero okaże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez bylbym zaintersowany opcja eksperymentu bo i tak ich nie wymienie a w tym momencie sa bezuzyteczne. sa dwudrozne, tylko tony niskie zasilane sa przez dwa drivery. kiedys widzialem na necie zdjecie rozebranych e500 i z tego co pamietam wlasciciel chyba ich nie zlozyl z powrotem do kupy:/ ale coz, czego sie nie robi dla nauki;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, widzę że nie tylko ja miałem problem z pękającą osłonką kabla E500 <_< (zdjęcie mojego przypadku jest na 40 stronie recenzji E500). Swoje słuchawki wysłałem w sobotę do Shure'a. Pomimo że zapewne jak Ty mam słuchawki w e-bay'a więc nie mam żadnego paragonu, ale w tamtym wątku parę osób pisało, że pomimo braku paragonu Shure dokonywał wymiany słuchawek w ramach gwarancji na podstawie daty produkcji słuchawek nadrukowanej na wtyczce słuchawek. Zobaczymy, teoretycznie jakoś w pierwszej połowie przyszłego tygodnia powinny dojść i pewnie dostane jakieś info na maila w tej sprawie.

Gdybyś ich sam do końca nie rozerwał i gdyby okazało się że wymienią mi na nowe to mógłbyś zrobić to samo, a tak to chyba niestety nie przejdzie :huh: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez czytalem watki w tej sprawie i tez natknalem sie na relacje osob ktore chcialy wymienic swoje sluchawki w taki sposob jak ty. ale niestety nie znalazlem potwierdzenia ze to prawda, wrecz przeciwnie, w niektorych postach ludzie pisali ze nie ma takiej mozliwosci, pokazywali tez maile od ludzi z shure potwierdzajace te informacje. dlatego tez rozrywajac kabel w przyplywie zlosci nie bralem tego pod uwage;) t.zw. resellers nie oferuja wsparcia w postaci fabrycznej gwaracji producenta wiec dlatego oferuja takie niskie ceny. przy kupnie nie interesowalem sie tym ale z taka cene oczekiwalem profesjonalnej roboty. oprocz felernego kabla i kiepskiej 'gory' to bardzo dobry produkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i jeszcze oprócz odrywających się osłonek kabla...

Poszukaj jeszcze trochę w regulaminie Shure'a, kiedyś tam czytałem że za jakąś opłatą wymieniają stare słuchawki na nowe niezależnie co z nimi zrobiłeś (tu możesz ich zaskoczyć i starą parę dodatkowo przejechać walcem :) ). W takim przypadku miałbyś nawet możliwość posłać je do Forzy, żeby coś z nimi pokombinował i jakby się nie udało to wysłać je do Shure'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzisiaj około godziny 20 odwiedził mnie miły pan z firmy DHL. Miły, ponieważ dostarczył mi wymienione na gwarancji E500 yuppi :D . Żeby było ciekawie to słuchawki wysłałem do Stanów a nowe odesłali mi z Niemiec. Żeby było jeszcze ciekawiej przysłali mi nie e500 tylko e530 i do tego nie PTH. Ale mniejsza z tym ponieważ i tak PTH nie używałem i używać nie zamierzałem, więc mała dla mnie strata. Za to w zestawie mam przejściówkę do samolotu, której też nie będę używać bo w razie podróży samolotem mam A2 :lol: . W zestawie zamiast białych przeźroczystych twardych silikonów były nowe czarne gąbki Shure'a plus komplet szarych miękkich silikonów.

Także plus dla serwisu Shure'a za wymianę uszkodzonych słuchawek w ramach gwarancji bez dowodu zakupu i to w sumie całkiem szybko (wysłałem 24 listopada a dostałem 17 grudnia). Także przestroga dla innych żeby nie dobijali z litości swoich szczurów :P tylko słać je do serwisu (heh bartosz_saw, masz lekkiego pecha :( ).

 

[EDIT]

Czy ponieważ na nowych słuchawkach mam datę produkcji 0177 to znaczy że mam znowu 2 lata gwarancji od tej daty? :)

 

Może by tak przykleić ten temat albo jakiś nowy z informacją na temat gwarancji Shure'a tak aby inni którym uszkodzą się słuchawki (odpukać) będące na dwu letniej gwarancji i nie posiadające dowodu zakupu (e-bay) nie popełniły kosztownego błędu bartosza_saw, bo niestety słuchawki te do najtańszych nie należą <_< .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
A nie wiecie jak to wyglada w przypadku produktow westone'a?

 

Witam, jestem nowy na forum (dopiero teraz się zalogowałem wcześniej już korzystałem z porad owego forum)

jakiś czas temu ok 1,5 miesiąca dostałem ze stanów um1 kupione na e-bay'u problem polega na tym ze w miejscu rozejścia się kabla na dwie słuchawki coś się podziało... na początku działo się to na dworze jak było zimno, prawa słuchawka zaczynała przerywać teraz jest już tak ze nie gra i żeby coś było słychać muszę przytrzymywać tą taką plastikową osłonkę przy rozgałęzieniu... Z zewnątrz nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych. Nie wiem za bardzo co zrobić bo słuchawki nowe poszła na nie kasa... i teraz mam pytanie czy mogę je odesłać do westone'a do stanów i oni mi to naprawia, a jako dowód zakupu dać wydruk aukcji? Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z serwisem W. to nich coś poradzi. Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności