Skocz do zawartości

█│Action Games│2D Action


Arthass

2829 wyświetleń

29763-1.jpg│1980│Crazy Climber

maxresdefault.jpglarge.jpg

 

 

 

 

Wolfenstein.jpg?fit=604,807&ssl=1│1981│Castle Wolfenstein

castle-wolfenstein_2.gifcastlewolfensteinarticle_image.jpg

 

 

200px-Crush_crumble_chomp_advert.jpg│1981│Crush, Crumble and Chomp

crush-crumble-and-chomp_7.gifcrush-crumble-and-chomp_5.gif

 

Kaboomcover.jpg│1982│Kaboom!

z9825314Q,kaboom.jpgkaboom5200Screen.jpg

 

 

78558-q-bert-nes-front-cover.jpg│1982│Q*bert

qbert.0.jpghqdefault.jpg

 

 

 

 

19676-dig-dug-atari-2600-front-cover.jpg│1982│Dig Dug

1*BSr2KU-TRKONo4AkGOK1Rw.pnghqdefault.jpg

 

 

21289-dragonfire-intellivision-front-cov│1982│Dragonfire

hqdefault.jpghqdefault.jpg

 

 

 

20075-kangaroo-atari-2600-front-cover.jp│1982│Kangaroo

hqdefault.jpgkangaroo.png

 

 

 

241683-spare-change-atari-8-bit-front-co│1982│Spare Change

Thumb_Spare_Change_-_1983_-_Br%C3%B8derbSpare_Change.png

 

 

 

 

 

 

pub_necromancer.jpg│1983│Necromancer

Necromancer_screen_snap.pngnecromancer_2.png

 

 

 

 

220px-Mr_do_run_run_electrocoin_d7.jpg│1984│Do! Run Run

Dorunrun.png1181242103142.png

 

 

 

monty-pythons-flying-circus-dvd-cover.jp│1990│Do! Run Run

monty-pythons-flying-circus_11.pnghqdefault.jpg

 

 

 

 

 

65229-rampage-world-tour-windows-front-c│1997│Rampage World Tour

40148-Rampage_-_World_Tour_(USA)-1455720Screenshot_from_2016-07-02_045104.png

 

 

psx_cclimb2k_screenshot.jpg│2000│Crazy Climber 2000

199731-crazy-climber-2000-playstation-sc199723-crazy-climber-2000-playstation-sc

 

Doodle_Jump_copy.jpg│2009│Doodle Jump

-hxNkPm2G1gdVZtM6Fp4zQcN7NW2sGBB6zQ42JSi

 

 

cover_orig.jpg│2010│Fruit Ninja

nws_fn.jpgPhoto-Nov-03-3-37-51-PM.jpg

2 komentarze


Rekomendowane komentarze

9 godzin temu, drumratio napisał:

Heh kiedyś to było 😋


Kiedyś na pewno gry wymagały więcej kreatywności ze względu na ograniczenia technologiczne - czyli liczyła się grywalność. Obecnie jest odwrotnie - technologia daje tak ogromne możliwości, że można zaniedbać wiele aspektów skupiając się na kilku elementach wykorzystujących sposoby przyciągnięcia uwagi. Wiele gier to już mniej gry, a bardziej interaktywne filmy, gdzie gracz niemal prowadzony jest za rękę, ryzyko niepowodzeń jest minimalizowane, często w taki sposób, że nie można tego zauważyć (np. w FPSach stosuje się często technikę "przyciągania" pocisków do wroga zaprogramowaną w kodzie gry). Choć z drugiej strony, ciężko powiedzieć że wybitnych gier współczesnych jest obecnie mniej niż kiedyś. Różnica polega na tym, że jest po prostu ogólnie więcej gier, stąd trudniej trafić na te wybitne.

Odnośnik do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności