piecho Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Witam! Czy ktoś mógłby mi napisać jak/sam już skonfigurował tak Pinnacle, aby mieć pod 2 triggerami gaz i hamulec w GTA SA i VC? Chciałbym jednak, żeby to działało płynnie, więc może być on kosztem innej osi, np prawego analoga. Wiem, że Khot się w to kiedyś bawił, jakieś rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Ciężko będzie, by same triggery były "płynnie" w tych grach... Zwłaszcza że one same w kodzie nie mają możliwości stopniowego hamowania i dodawaniu gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecho Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Nie da rady symulować, by wychylenie triggerów było widziane jako wychylenie 1 z osi prawego analoga? W kodzie płynność jest, przynajmniej w SA. Tak było na pedałach od kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 ja robię profile pgp i nie znalazłem nigdy takiej opcji co prawda była ona kiedyś - jak się jeszcze na pgp czaiłem - reklamowana jako "stopniowa regulacja nawet kiedy gra tego nie obsługuje" (potrzebowałem ale w innym celu - do płynnego rozglądania się) innymi słowy jeśli gra oczekuje że input jest 0-1 (nic albo gaz) to nie da się tego stopniować inaczej jak włączając i wyłączając z różnym tempem to "1"... myślałem że właśnie tak PGP to robi (jako "próba płynnej regulacji") ale po przekopaniu się przez interfejs i help niczego takiego nie znalazłem przypomnij sobie wszystkie stare gry, w które grało się tylko strzałkami - jeśli autor nie wymyślił czegoś typu "po wciśnięciu przez pierwszy ułamek sekundy coś dzieje się wolno a potem szybko" to trzeba było robić te sztuczki jak w wyścigach - szybko wciskać strzałki w odpowiednim tempie... czyli robić właśnie "regulację binarną" (inne rozwiązanie: przypomnieć o tym autorom PGP, niech to wreszcie zrobią) Nie da rady symulować, by wychylenie triggerów było widziane jako wychylenie 1 z osi prawego analoga? W kodzie płynność jest, przynajmniej w SA. Tak było na pedałach od kierownicy. triggery już są osiami a jeśli chcesz "tylko" podmienić jedną oś na drugą, to nic prostszego, w ustawieniach profilu nadpisujesz oś triggerów jako wybraną inną oś oraz KONIECZNIE instalujesz dla danej gry hook PGP BTW GTA3 i GTA:VC to inny kod niż GTA:SA, widać to nawet po ustawieniach kontrolera [dopisek] po zastanowieniu to pomysł z podmianą osi jest bez sensu - a jak się będziesz rozglądał celując bronią? zostaw to w diabły i ciesz się grą taką, jaka była zawsze - użyj sobie moich profili "jak na ps2" [dopisek 2] po jeszcze dłuższym zastanowieniu... nie dało by się jakoś kierownicy zasymulować? tak żeby gra myślała że ma dodatkową oś z pedałami... czy właśnie ta kierownica była jedynym kontrolerem (zamiast pada) a grało się myszką i klawiaturą? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecho Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Patrz Khorn, myślałem o Tobie a napisałem o Khocie... Trudno W GTA gram zupełnie inaczej niż 90% ludzi. Największą frajdę właśnie sprawia mi jazda samochodami. Po ustawieniu w grze joypada kamera sama się obraca, nie potrzebuję celowania dodatkowym analogiem. Pisałem o zamienieniu osi, bo gra standardowo nie widzi trigerów. Po zainstalowaniu jakiegoś profilu do tego programu z neta można ich używać, ale właśnie jak przyciski - 0-1. Kierownica (DFP Logiego) była normalnie podłączona i skonfigurowana, chodziło się klawiaturą. Teraz już dokładnie nie pamiętam, bo było to kawał czasu temu, ale wspomniane osie działały jak w każdej samochodowce - płynnie. To generalnie jak mogę to zasymulować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 (edytowane) > Patrz Khorn, myślałem o Tobie a napisałem o Khocie... najwyraźniej wciąż myślisz o kimś innym tak w ogóle to wreszcie wiem jak to działa (kierownica) przede wszystkim musisz zainstalować hooka, bez tego nic nie zadziała: To install the Hook you need to open PGP > click on Game Profiles top right corner > click on Edit > click on the Advanced tab, on the left side bottom corner of the window you'll see Hook Not Installed Install now click on install now and the Hook would be installed. potem przechodzisz do ustawień zaawansowanych kontrolera, czyli w głównym okienku: Preferences -> Device Settings -> Advanced Settings i zobaczysz listę osi, w tym oś Z czyli triggery teraz najzabawniejsza część rozwijasz listę i widzisz do diabła i jeszcze trochę możliwości wyboru jak trafisz że pod jeden trigger ustawisz "gaz" a pod drugi "hamulec" to wszystko zacznie działać dokładnie jak z kierownicą ... oczywiście teoretycznie, nigdy tego nie sprawdzałem :> tu trochę hintów, jest tabelka z nazwami osi: http://www.stickwork...axisdialogs.htm i jeszcze to: JoyX, JoyY, and JoyZ: The X (horizontal), Y (vertical), and Z (altitude/depth) axes of the joystick.JoyR: The rudder or 4th axis of the joystick. JoyU and JoyV: The 5th and 6th axes of the joystick. hint: rudder to "pedały w samolocie" Edytowane 27 Grudnia 2012 przez KHRoN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.