Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

cowon i9 gra nieczysto/cicho/zwalnia przy basie [foto zestawu]


cichociemnyy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, bardzo licze na waszą pomoc bo sam juz nie wiem co robić.

 

ZDJECIE ZESTAWU W ZALCZNIKU..

 

tak jak widać, fiio e11 plus AKG K272 plus cowon i9

 

__________________________________________________

 

nie znam się na słuchawkach za bardzo, ale te które kupiłem mimo ich gabarytow nie są chyba zbyt wymagające nie mają dużej liczby omhów bo 50'kilka..

 

kiedy ten zestaw zastawie z telefonem NOKIA N97 MINI jak dla mnie wszystko gra super .. sluchawki graja bardzo glosno brzmienie wokalu oraz basy sa czyste

 

przeciez to telefon ma mase innych funkcji, a cowon i9 jest typowo pod sluchawki .. wiec myslalem ze jesli dokupie cowona ktory jest stworzony z mysla aby odtwarzal

 

muzyke zestaw bedzie gral jeszcze lepiej ,, ALE TAK SIE NIE DZIEJE, dostalem cowona naladowałem na maksa wgrałem po prostu muzykę i lipa każdy utwór gra bardzo

 

nieczysto ( nawet kiedy zrobie ciszej na wzmacniaczu brzmienie nie poprawia się ) tzn wokal jest nawet ok chociaz w tle lekko cos trzeszczy nie jestem jakis super

 

wrazliwy i to mi by uszło ale kiedy pojawia sie BAS to po prostu tragedia.. zero czystosci, dzwięk jakby zwalnia nie wiem jak to opisac,, ( zauważyłem ze na cowonie grają

 

ciszej kiedy zdejme z uszów i położe na kolana troche słychać ale na nokii n97 mini nawalaja jak na dyskotece,

 

___________________________________________________

 

Nie wiem czym to jest spowodowane, ma może ktoś jakieś pomysły co mogę spróbować zrobić aby te cowony ładnie ciągły?

 

dodam że jak puszcze cowona bez wzmacniacza czyli bezposrednio do sluchawek jest tak samo tyle ze jeszcze ciszej ze wzmacniaczem ten sam stopień brzmienia tyle ze glośniej..

 

____________________________________________________