Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

AKG K520 - złamany pałąk


ditko

Rekomendowane odpowiedzi

witam. ostatnio przy zakładaniu słuchawek złamał mi się jeden kawałek plastiku tworzący pałąk (drugi jest cały). czy jest szansa, że zostanie uwzględniona gwarancja? jeżeli nie, to czy w Krakowie jest miejsce, gdzie mogę oddać je do naprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem, skontaktowałem się ze sprzedawcą gdyż nie mogłem serwisu namierzyć i wysłałem im na gwarancję. Modlę się teraz żeby uznali, bo w kartę gwarancyjną wpisałym tylko "pęknięty pałąk".

Widzę że to dosyć częsta usterka w tym modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego, co widzę, to Twój model to K540, mi pałąk złamał się w K520, ale okej :)

Ale pałąk jest identyczny - miałem oba modele ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

właśnie otrzymałem paczkę, serwis nie uwzględnił gwarancji, powód - uszkodzenie mechaniczne. Czy mógłby ktoś polecić kogoś sprawdzonego, kto byłby zdolny do trwałego połączenia tego pałąku? Najlepiej z Krakowa, ale mogę także wysłać je gdzieś dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

właśnie otrzymałem paczkę, serwis nie uwzględnił gwarancji, powód - uszkodzenie mechaniczne. Czy mógłby ktoś polecić kogoś sprawdzonego, kto byłby zdolny do trwałego połączenia tego pałąku? Najlepiej z Krakowa, ale mogę także wysłać je gdzieś dalej.

 

Ze swojej strony mogę poinformować, że po reklamacji gwarancyjnej złożonej w Saturnie (tam kupiłem swoje K540) w ciągu 8 dni dostałem nowe słuchawki:)

Naprawdę byłem zaskoczony szybkością i postawą serwisu

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Właśnie wysłałem K520 do serwisu - dam znać jak wrócą i opiszę procedurę reklamacyjną dla potomnych jeśli uznają reklamację.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj przysłali nowy egzemplarz (niecałe 2 tyg).

 

Procedura jest następująca:

 

Witam

Proszę przesłać na serwis

Słuchawki wysyła się na adres

P.H. Ryszard Bałys

Aleja Korfantego 141 B,

40-154 Katowice

z opisem usterki, polskim dowodem zakupu oraz polską kartą gwarancyjną w

oryginalnym opakowaniu na własny koszt.

Od nas słuchawki zostaną dostarczone kurierem UPS lub GLS

Czas oczekiwania około 14 dni

Gwarancja 2 lata

 

Pozdrawiam,

 

Radosław Grzanka

 

Mobile: +48 603 606 250

Tel: +48 32 258 08 98

Fax: +48 32 203 45 09

www.jbl.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Chciałem się dowiedzieć czy jak wysyłaliście słuchawki to były oba pałąki pęknięte czy tylko jeden i pęknięcie mieliście od strony zewnętrznej czy wewnątrz? za pomoc z góry dziękuję właśnie pękł mi pałąk w akg k540 przy zakładaniu :/ ale widzę ze nie tylko mnie ten problem dopadł to widocznie największa wada tych słuchawek bo naprawdę te plastiki to nie są przystosowane do dłuższego użytkowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

wysyłałem ze sklepu od pęknietych po złamane w 2 częściach, wymieniają wszystkie, póki co nikomu nie odmówili a klilka sztuk tego było

 

Ogólnie fajne słuchawki ale trzeba na nie uważać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja najpierw pisałem do nich maila na serwis@rb.com.pl

Upewnij się, że masz słuchawki z ich dystrybucji (naklejka na opakowaniu). Zależenie od tego skąd słuchawki pochodzą można wysłać same słuchawki w opakowaniu zastępczym - to już trzeba dogadać z nimi mailowo/telefonicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również najpierw napisałem mail na adres serwisu, ale niestety do tej pory nie otrzymałem maila zwrotnego. Słuchawki pochodzą ze sklepu internetowego OleOle i były już raz wymieniane przez poprzedniego właściciela na nowe (oczywiście pęknięty pałąk :)). Dziękuje za informację, spróbuje może do nich zadzwonić? lub ewentualnie może kombinować coś z tym sklepem internetowym?

 

edit:

Dostałem odpowiedź od P.H. Ryszard Bałys i nadal akceptują oni uszkodzone AKG K520, więc śmiało można je do nich wysyłać. Spytałem również o możliwość wymiany słuchawek na wyższy model z dopłatą z mojej strony, w odpowiedzi dostałem taki mail:

 

"Witam

Istnieje taka możliwość, proszę dołączyć taką prośbę do wysłanych słuchawek."

 

więc jestem zadowolony :).

Edytowane przez haiced
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez sklep nie próbuj - powiedzą, że to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji. No chyba, że wiedzą o wadzie fabrycznej w co bardzo wątpię (handlują nie tylko słuchawkami i na nich się nie znają). Ja na maile dostawałem odpowiedź z reguły następnego dnia, choć zdarzało mi się dłużej poczekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Napiszcie jeszcze, proszę, czy zupełnie wymienili złamane pałąki czy tylko je skleili?
U mnie złamały się obydwa (jak się złamał pierwszy to go zakleiłem taśmą i myślałem, że jakoś to będzie) i nie wiem, myślicie, że jest sens wysyłać? Słuchawki kupiłem ok 2,5 miesiąca temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej. Było o już o tym w jednym z postów co najmniej, cytuję poniżej. Pałąka nawet nie wymieniają, tylko dają nowe słuchawki.

wysyłałem ze sklepu od pęknietych po złamane w 2 częściach, wymieniają wszystkie, póki co nikomu nie odmówili a klilka sztuk tego było

 

Ogólnie fajne słuchawki ale trzeba na nie uważać

Skoro pęka wszystkim praktycznie przy zakładaniu, to niewiele przed tym uchroni, może jedynie mała głowa i specjalny sposób ubierania, by jak najmniej rozchylać na boki przy zakładaniu.

Edytowane przez oblivion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro pęka wszystkim praktycznie przy zakładaniu, to niewiele przed tym uchroni, może jedynie mała głowa i specjalny sposób ubierania, by jak najmniej rozchylać na boki przy zakładaniu.

Mała głowa nie jest tu niezbędna, moja do małych nie należy i jakoś żadne K520/K540 mi nie pękły. Kwestia techniki zakładania/zdejmowania - nie rozginać nadmiernie i nic złego nie powinno się stać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności