nie znam się na tym ale może słabe baterie masz w holdku,może poeksperymentuj z bateriami i aku,baterie są chyba mocniejsze od aku
edit; może wąskim gardłem jest IC...najlepiej skontaktuj się z konstruktorem i spytaj o to
Przełącz shoutbox Shoutbox
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Holdegron Mobile - ktoś używa?
Napisany 18 luty 2010 - 12:30
włożone są właśnie baterie nie aku. co do kabla, to jest to klotz my206 i neutriki więc to chyba nie to. pewnie chodzi o sam wzmak - choć nie wiem, co on ma tam w środku niestety. a konstruktor - holdegron - nie wie niestety co to może być... widocznie coś się tu nie zgrywa, może jakieś za duże natężenie sygnału (? - tak na chłopski rozum, bo nie mam pojęcia o tych rzeczach) i z tego powodu on jakby się wycisza? ale jak by tak było, to można by zmienić we wzmaku, by to poprawić?
zauważyłem też taką rzecz, że jak podłączę wzmak i dam na sony na eq NONE (wybiorę preset Sony) - a więc wszystko na płasko - to gra on głośno, ale jak dam te same ustawienia (czyli wszystko na płasko), ale w polu CUSTOM (czyli tam, gdzie sam ustawiam eq), to już gra inaczej, ciszej.
ktoś ma takiego sony z tym suwakiem do basu i np. mxm żeby mógł to sprawdzić?
zauważyłem też taką rzecz, że jak podłączę wzmak i dam na sony na eq NONE (wybiorę preset Sony) - a więc wszystko na płasko - to gra on głośno, ale jak dam te same ustawienia (czyli wszystko na płasko), ale w polu CUSTOM (czyli tam, gdzie sam ustawiam eq), to już gra inaczej, ciszej.
ktoś ma takiego sony z tym suwakiem do basu i np. mxm żeby mógł to sprawdzić?
Mp3: iPhone 3gs 16GB, Sony NWZ E443 4GB, iPod Touch 3g 32GB,
InEar: Phonak Audéo PFE
OnEar: Sennheiser HD380Pro, Koss Porta Pro
Było: Shure SRH240, Shure SRH440, Fischer Audio Eterna, iPod Touch 2g 8GB, Holdegron Mobile
Komentarze