Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Jakie Słuchawki?


Pietro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przymierzam się do kupna słuchawek, tak powiedzmy do 500zł. Najlepiej takie zamknięte, dobrze wyciszające. Podobają mi się Sennheisery hd 280. Super wyciszają, ale nie wiem jak będą współpracować z moim imp 550. Jak myślicie pozwola mi przetestować w sklepie? Jeśli macie jakies propozycje co do słuchawek to byłbym wdzięczny. Jakich słuchawek Wy używacie?

Pozdrawiam i dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej a czy nie lepsze parametry mają hd 280? (499) :

Przetworniki dynamiczne, zamknięte

Pasmo przenoszenia 8 - 25 000 Hz

Impedancja 64 Ohm

THD poniżej 0.1%

Max. SPL 113 dB

Kabel spiralny

Masa 285 g

A to hd 570 (ok 300zł)

Przetworniki dynamiczne, otwarte

Pasmo przenoszenia 18 - 22 000 Hz

Impedancja 64 Ohm

THD poniżej 0.2%

Max. SPL 102 dB

Kabel OFC 3 m

Masa 210 g

Nie znam się specjalnie na tym, ale tak wnioskuję, nie wiem czy słusznie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jak masz tyle kasy na słuchawki, to pomyśl poważnie nad PXC250 Sennheiser'a. Impedancje mają dość sporą, ale redukcja szumów jest na rekordowym poziomie. W końcu jak się myśli o kupnie przenośnego odtwarzacza, to trzeba pomyśleć o dobrych słuchawkach. A bardzo istotnym parametrem w DOBRYCH słuchawkach jest ich stopień tłumienia dźwięków z otoczenia. Po co komu sprzęt przenośny jak wychodzi się z nim na ulicę, lub jedzie autobusem, itp., a tu muzyki nie słychać, tylko zakłócenia, lub muzyka znajduje się na trzecim planie. To są naprawde dobre słuchawki, zastosowali w nich supernowatorski system NoiseGard, normalnie z papci wyskoczyłem jak przeczytałem jak to działa. Kiedyś o podobnych zastosowaniach czytałem w motoryzacji i o supercichych śmigłowcach ;). Tutaj daje troszke linków :

http://www.audio.com.pl/news/new7.html

http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_e...portables_04924