Skocz do zawartości


Zdjęcie

Programowane Nagrywanie Z Radia


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 anddreass

anddreass

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 21 posty/ów

Napisany 13 grudzień 2005 - 14:47

Witam wszystkich
Mam pytanie do użytkowników X5. Zaprogramowałem funkcją timer nagrywanie z radia o określonej godzinie. Nagrywanie działa, ale tylko wtedy, gdy player nie jest w momencie zaplanowanego nagrywania używany (np do słuchania muzyki). Czy jest jakieś ustawienie, które umożliwia nagranie zaprogramowanej audycji bez względu na aktualne używanie grajka? W sprzęcie iRivera (iFP 990) gdy nadchodzi pora nagrania, player automatycznie przełącza się na radio nawet podczas słuchania muzyki.
Pozdrawiam

#2 szaleniec

szaleniec

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 27 posty/ów

Napisany 13 grudzień 2005 - 20:55

ja jeszce chcialem sie zapytac- czy jak odtwarzacz jest wylaczony i ustawimy timer to wlaczy sie i zacznie nagrywac czy caly czas musi byc wlaczony?

<pytam z ciekawosci bo moj odtwarzacz przyjedzie dopiero za kilka dni;-)>
iAudio X5L30 Gb

#3 ruteksen

ruteksen

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 8 posty/ów
  • Gender:Male

  • odtwarzacz - iAudio X5L
  • słuchawki - Senn. MX400
  • chcę - Cowon J3?

Napisany 13 grudzień 2005 - 21:13

sry za offtopic - ale gdzie kupiłes? w jakim sklepie netowym? bo też mam takie plany , pozdro i dzieki

#4 anddreass

anddreass

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 21 posty/ów

Napisany 14 grudzień 2005 - 08:26

ja jeszce chcialem sie zapytac- czy jak odtwarzacz jest wylaczony i ustawimy timer to wlaczy sie i zacznie nagrywac czy caly czas musi byc wlaczony?

Odtwarzacz może być wyłączony, o zadanej porze sam się włączy, nagra co trzeba i sam się wyłączy.





Przełącz shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Na Shoutboxie obowiązuje całkowity zakaz rozpoczynania rozmów, tylko i wyłącznie w celu uzyskania informacji "Co Kupić", "Lepsze to czy tamto". Nie stosowanie się do tej zasady, skutkuje natychmiastowym banem. Zainteresowanych zakupem zapraszamy do działu co kupić lub do kontaktu z najbliższym sklepem mp3store
@  wulkan : (21 wrzesień 2014 - 08:55) Szatynbury-> Prostopadłych też ;)
@  Szatynbury : (21 wrzesień 2014 - 08:45) cwiczenie linii rownoleglych chyba
@  wulkan : (21 wrzesień 2014 - 08:43) Szatynbury-> Przy skokach w bok akrobacja również jest potrzebna (choć innego rodzaju ;) ) :)
@  Szatynbury : (21 wrzesień 2014 - 08:38) z instrukcja w folii
@  Szatynbury : (21 wrzesień 2014 - 08:38) http://olx.pl/oferta...99-ID4YGU9.html dzisiaj kupiem taki sam za 40
@  Szatynbury : (21 wrzesień 2014 - 07:31) to byly skoki w bok
@  wulkan : (21 wrzesień 2014 - 05:18) Arkusz-> Skoki... Pytanie tylko, czy narciarskie również? :) ;)
@  Jimmi Dragon : (21 wrzesień 2014 - 01:13) A więc to tak kuwa?!
@  nismovsky : (20 wrzesień 2014 - 21:32) @jimmi - ban dla Ciebie za kłótliwość i błaznowanie ;) serio: nie chcesz mnie jako Moderatora
@  nismovsky : (20 wrzesień 2014 - 21:28) Sprostuję coś: nie mam ochoty być moderatorem, choć miałem takie propozycje ;) jutro dowożą mi te organy Hammonda - nie mogę się doczekać! :D
@  micbud : (20 wrzesień 2014 - 20:54) no dobra, 75%. Przemyśl to. Ale ostrzegam, powyżej 90% nie wchodzę, bo mi się nie opłaci.
@  micbud : (20 wrzesień 2014 - 20:53) Nakupię sprzętu i oddam Ci 50% z zakupionych zabawek?
@  Arkusz : (20 wrzesień 2014 - 20:53) ja też mogę np. za Ciebie ją wyskakać :)
@  micbud : (20 wrzesień 2014 - 20:51) Kubasz, coś możemy na to poradzić, jak Ty nie możesz, to może ktoś inny mógłby wydać Twoją kasę. Np. ja?
@  Arkusz : (20 wrzesień 2014 - 20:47) Kubasz - nie możesz? :D 
@  Arkusz : (20 wrzesień 2014 - 20:47) :)
@  micbud : (20 wrzesień 2014 - 20:30) - gdzie jest Arkusz?
- wyskoczyl po piwo;-)
@  Kubasz : (20 wrzesień 2014 - 20:19) @Arkusz fajnie masz, bo ja mam kase a za bardzo jej wydawać nie mogę :(
@  Arkusz : (20 wrzesień 2014 - 20:19) a ja dziś roztrwoniłem całą wypłatę na skoki i czuję się z tym wspaniale :D
@  Kubasz : (20 wrzesień 2014 - 20:17) kupiłem sobie odtwarzacz kodaka zeby był jako transport a okazało się , że niema wyjścia SPDIF :P
@  Kubasz : (20 wrzesień 2014 - 20:16) @Damix nie byłem po ciemnej stronie mocy to nie mam co doceniać :(
@  retter : (20 wrzesień 2014 - 20:16) ciemny jak smoła :D dobry gryps :)
@  Damix : (20 wrzesień 2014 - 20:12) Poza tym nie doceniasz ciemnej strony mocy ;)
@  Damix : (20 wrzesień 2014 - 20:11) sugerowałeś ! :D
@  Kubasz : (20 wrzesień 2014 - 20:10) :))
@  Kubasz : (20 wrzesień 2014 - 20:09) @Damix nic takiego nie napisałem :D
@  Damix : (20 wrzesień 2014 - 20:08) To obraza moderatora, ban !
@  Arkusz : (20 wrzesień 2014 - 20:08) witaj :)
@  Damix : (20 wrzesień 2014 - 20:08) Uważasz, że jestem ciemny ?
@  Damix : (20 wrzesień 2014 - 20:07) a wlasciwie jest :P
@  Kubasz : (20 wrzesień 2014 - 20:07) o witajcie niejaśni :P
@  Damix : (20 wrzesień 2014 - 20:07) to kibicuj bo ostry mecz bedzie ;)
@  Arkusz : (20 wrzesień 2014 - 20:04) Damix, zapraszam na szkolenie :)
@  Arkusz : (20 wrzesień 2014 - 20:04) o, 10 raportów :D mogę, ale po meczu :)
@  Damix : (20 wrzesień 2014 - 20:03) Sam chciałbym chocaiż raz spróbować bez instruktora
@  Damix : (20 wrzesień 2014 - 20:03) no to gratuluje okrągłej liczby skoków :)
@  Damix : (20 wrzesień 2014 - 20:02) arkusz, chcialbys posprzatac? :D
@  Damix : (20 wrzesień 2014 - 20:02) bry arkusz
@  Arkusz : (20 wrzesień 2014 - 20:02) dzisiaj był mój 50-ty skok w sezonie :) https://fbcdn-sphoto...47eb552fe5db5ed
@  retter : (20 wrzesień 2014 - 20:02) czarny i w dodatku wojsko kryć się :D
@  Arkusz : (20 wrzesień 2014 - 20:01) siemka :) 
@  Arthass : (20 wrzesień 2014 - 19:41) la maviuta
@  Arthass : (20 wrzesień 2014 - 19:39) na TV6
@  Arthass : (20 wrzesień 2014 - 19:39) ogląda ktoś na TV ten serial? :D
@  retter : (20 wrzesień 2014 - 18:30) nismo wczuwa się w role :D men in black :P
@  Jimmi Dragon : (20 wrzesień 2014 - 18:14) @nismo ban dla Ciebie, za przekręcanie nicków!
@  nismovsky : (20 wrzesień 2014 - 18:09) @bart
@  nismovsky : (20 wrzesień 2014 - 18:09) @rt - ban dla Ciebie. Naucz się czytać to, co masz ponad shoutem.
@  retter : (20 wrzesień 2014 - 17:46) worek clipów :)
@  Jimmi Dragon : (20 wrzesień 2014 - 17:36) a idź pan w ... z takimi marnymi prowokacjami :P