Skocz do zawartości


Zdjęcie

Programowane Nagrywanie Z Radia


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 anddreass

anddreass

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 21 posty/ów

Napisany 13 grudzień 2005 - 14:47

Witam wszystkich
Mam pytanie do użytkowników X5. Zaprogramowałem funkcją timer nagrywanie z radia o określonej godzinie. Nagrywanie działa, ale tylko wtedy, gdy player nie jest w momencie zaplanowanego nagrywania używany (np do słuchania muzyki). Czy jest jakieś ustawienie, które umożliwia nagranie zaprogramowanej audycji bez względu na aktualne używanie grajka? W sprzęcie iRivera (iFP 990) gdy nadchodzi pora nagrania, player automatycznie przełącza się na radio nawet podczas słuchania muzyki.
Pozdrawiam

#2 szaleniec

szaleniec

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 27 posty/ów

Napisany 13 grudzień 2005 - 20:55

ja jeszce chcialem sie zapytac- czy jak odtwarzacz jest wylaczony i ustawimy timer to wlaczy sie i zacznie nagrywac czy caly czas musi byc wlaczony?

<pytam z ciekawosci bo moj odtwarzacz przyjedzie dopiero za kilka dni;-)>
iAudio X5L30 Gb

#3 ruteksen

ruteksen

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 8 posty/ów
  • Gender:Male

  • odtwarzacz - iAudio X5L
  • słuchawki - Senn. MX400
  • chcę - Cowon J3?

Napisany 13 grudzień 2005 - 21:13

sry za offtopic - ale gdzie kupiłes? w jakim sklepie netowym? bo też mam takie plany , pozdro i dzieki

#4 anddreass

anddreass

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 21 posty/ów

Napisany 14 grudzień 2005 - 08:26

ja jeszce chcialem sie zapytac- czy jak odtwarzacz jest wylaczony i ustawimy timer to wlaczy sie i zacznie nagrywac czy caly czas musi byc wlaczony?

Odtwarzacz może być wyłączony, o zadanej porze sam się włączy, nagra co trzeba i sam się wyłączy.





Przełącz shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Na Shoutboxie obowiązuje całkowity zakaz rozpoczynania rozmów, tylko i wyłącznie w celu uzyskania informacji "Co Kupić", "Lepsze to czy tamto". Nie stosowanie się do tej zasady, skutkuje natychmiastowym banem. Zainteresowanych zakupem zapraszamy do działu co kupić lub do kontaktu z najbliższym sklepem mp3store
@  Lord Rayden : (24 lipiec 2014 - 07:20) Zamiast vinyla to chyba lepiej szpulowy wysokiej klasy..
@  Lord Rayden : (24 lipiec 2014 - 07:19) To jest DAT ? Masz takie kasety ?
@  Kubasz : (24 lipiec 2014 - 06:52) dziś wepnę ten magnetofon cyfrowy do systemu, zobaczę może zrezygnuje z czarnych płyt :P
@  Kubasz : (24 lipiec 2014 - 06:48) @Fatso czesc
@  Fatso : (24 lipiec 2014 - 06:42) Nie podbiłeś po 5ciu dniach przyjacielu, tylko 5tego dnia. To spora różnica. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
@  MGH : (24 lipiec 2014 - 00:35) Dziękuję :)
@  aallen : (24 lipiec 2014 - 00:09) zostanie poprawione
@  aallen : (24 lipiec 2014 - 00:09) błąd moderatora
@  MGH : (23 lipiec 2014 - 23:35) Jakies fupas popełniłem czy co :D
@  MGH : (23 lipiec 2014 - 23:33) @nismowvsky - przepięknie widać ;) Za podbicie po 5 dniach. Dostałem info, że niezgodnie. Dlatego pytam.
@  nismovsky : (23 lipiec 2014 - 23:30) @MGH - a nie widać regulaminu u góry komisu? ;) Za co te warny, jeśli można wiedzieć?
@  MGH : (23 lipiec 2014 - 23:26) @allen o co chodzi z tym rozdawnictwem warnów w komisie? Regulamin się zmienił?
@  Szatynbury : (23 lipiec 2014 - 22:16) teraz tsz mam sporo chromow i chyba jakies metalowe That's
@  Szatynbury : (23 lipiec 2014 - 22:16) sporo tdk ma
@  Szatynbury : (23 lipiec 2014 - 22:12) metalowy sony bodajze metal xr
@  Szatynbury : (23 lipiec 2014 - 22:11) najlepsze rozeszly sie migiem
@  Szatynbury : (23 lipiec 2014 - 22:11) tez mam sporo kaset
@  Arkusz : (23 lipiec 2014 - 21:34) aallen - no serio :D
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 21:25) ja nówki chromowe i niewiele używane kupowałem na placach ;) dość sporo tego jest
@  Panataki : (23 lipiec 2014 - 21:24) jak sprzedawałem jakieś swoje z komórki, to żadna z nich nie była bez trzasków, szumów, czy wyciętych fragmentów...
@  Panataki : (23 lipiec 2014 - 21:23) w ogóle da się znaleźć jeszcze sporo kaset dobrej jakości?
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 21:23) i to taki lepsiejszy ;)
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 21:22) nom, dokładnie :)
@  Panataki : (23 lipiec 2014 - 21:22) a za ile wkładki będziesz chciał się pozbyć? :D
@  Szatynbury : (23 lipiec 2014 - 21:21) czyli DAT?
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 21:17) panasonic sv-3700, jak mi podejdzie jego granie to pozbędę się płyt winylowych
@  aallen : (23 lipiec 2014 - 21:17) Arkusz serio
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 21:17) magnetofon cyfrowy z wyjściami/wejściami zbalansowanymi
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 21:16) Posted Image
@  Szatynbury : (23 lipiec 2014 - 21:16) ja kupilem pierwszy model Mini Disc na swiecie
@  Szatynbury : (23 lipiec 2014 - 21:16) tzn wiem ze ma dac ale jak to sie nazywa?
@  Szatynbury : (23 lipiec 2014 - 21:16) Kubasz: fajne, ale co to w ogole jest?
@  Arkusz : (23 lipiec 2014 - 21:12) to*
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 21:12) mam transport cd, więc jutro parę płyt posłucham na nim
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 21:11) 4 x pcm56 , ogólnie taki przetwornik C/A
@  Arkusz : (23 lipiec 2014 - 21:11) mój następca do zawish i mikolaj612. 
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 21:10) jutro go podepnę do swojego systemu i podejmę decyzję :)
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 21:10) @Panataki takie coś w niedziele na giełdzie kupiłem za 60 zł :
Posted Image
@  Szatynbury : (23 lipiec 2014 - 21:09) Kubasz: fajna rzecz kupilem ostatnio
@  Szatynbury : (23 lipiec 2014 - 21:08) jto ja wysuwam na kandydature swoja skromna osobe
@  Panataki : (23 lipiec 2014 - 21:08) @kubasz kasety? :P
@  aallen : (23 lipiec 2014 - 20:55) musisz Arkusz wyznaczyć jak chcesz urlop zastępce na umowe zlecenie
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 20:55) adrenalina wzrasta
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 20:55) :lol:
@  aallen : (23 lipiec 2014 - 20:53) urlopu ci nie dałem
@  aallen : (23 lipiec 2014 - 20:53) moderować
@  Arkusz : (23 lipiec 2014 - 20:51) no teraz 2 tyg. nie skaczę bo jadę zagramanicę, nie mogę już usiedzieć :/
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 20:51) jutro sobie puszczę parę płyt na swoim sprzęcie i będę myślał jaką decyzję podjąć
@  Kubasz : (23 lipiec 2014 - 20:50) hehe, posłuchałem magnetofonu cyfrowego jako DAC i płyty winylowe mogę iść w odstawkę ...
@  Panataki : (23 lipiec 2014 - 20:47) najważniejsze, żeby nad tym panować na co dzień :D