Mopett Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 No to jak jest z tą obsługą klienta? Napisałem email z zapytaniem o warunki zakupu playera IFP (i ewentualnie mikrofonu zewnętrznego). Jestem zarejstrowanym użytkownikiem od 2003r (zakup IMP, słuchawek i pokrowca) i dokonywałem już zakupów w sklepie www. W sklepie komputerowym u siebie w mieście zaproponowano mi cenę niższą niż w sklepie MIP'u więc pomyślałem, że dla stałego klienta będą jakieś upusty i bedę mógł kontynuować historię zakupów w w/w sklepie. Ale nie otrzmałem nawet odpowiedzi na mój email, a ten dotarł, ponieważ otrzymałem automatyczne potwierdzenie. Czyli jak to jest z tą "Superbajkową" obsługą, bo nie ukrywam, że jestem zawiedziony takim stanem rzeczy. Poczekam jeszcze ze dwa dni i kupuję w sklepie na miejsu, tymbardziej, że także dają 2 lata gwarancji i nie obciążają kosztami przesyłki. Z pozdrowieniami Mope. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mopett Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Zapytanie wysłałem w tym samym czasie do sklepu INTONEO (u nich także swego czasu kupowałem) - i otrzymałem odpowiedz z adnotacją, że jako stały klient mogę kupić odtwarzacz z 20% upustem. Nie powiem, że ceny mają wyżyłowane ale IFP-799 kosztuje 811 PLN co po odjęciu dwudziestu procent daje niecałe 650 zł. Jeżeli do tego nie policzą mnie za przesyłkę to chyba nie będę się zastanawiał za długo - tymbardziej, że do zestawu dołączone są słuchawy Sennheiser a nie standard Irivera. Jestem tylko zawiedziony, że MIP naprawdę nie stara się o stałego klienta (chyba, że po prostu z powodu urlopów, czy innych takich nikt nie odpowiedział na mój list) o czym można czytać w niektórych wątkach. Dobrej nocy. Mope. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bommbel Opublikowano 8 Sierpnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2005 doswiadczenie juz nie raz pokazywalo ze do MIP sie nie pisze maili tylko sie do nich dzwoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goa Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 I dalej nikt z Mip-u nie pofatygowal sie o odpowiedz tutaj. Mopett nie miej zadnych, skrupulow i sentymentow, bierz najlepsza od siebie oferte, a Mip, coz jestes bogatszy o nowe doswiadczenia. Bommbel zapomniales dodac: "Uzywajcie, opcji "zmien"..," Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bommbel Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 no tak .... i uzywaj opcji zmien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krecik Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 no tak .... i uzywaj opcji zmien opcja zmień chyba nie zmieni traktowania klientów ? Moppet, co tu dużo smarować. Goa wyraził się bardzo jasno. Mamy kapitalizm i tyle. ślubu z nimi nie brałeś. przecież jak im się nie podoba to mogą nie odpisywać, tobie jak coś nie pasi to dokonujesz transakcji u kogoś innego - zarobi ten inny. pisałem wcześniej - każda firma działa tak źle na ile jej sytuacja rynkowa pozwala. mip czuje, że może olewać - klienci czują to samo. zawsze też można odwołać się do patriotyzmu i apelować o ........ zniżki 50% dla polaków czasy dyktatur sprzedawców dawno mineły. teraz to ich się olewa a nie odwrotnie. i tyczy się to szerszego grona biznessowców. aby dokładnie ocenić mip trzeba by znać ich strategie. zawsze lepiej jak klient sam zrezygnuje niż go wyrzucać ze sklepu - ktoś to może nagrać, ktoś coś w mediach powie. a tak spławiamy nadwyżki taktownie i elegancko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mopett Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 doswiadczenie juz nie raz pokazywalo ze do MIP sie nie pisze maili tylko sie do nich dzwoni Trzeba Ci zdecydowanie przyznać rację Podzwoniłem kilkukrotnie i już są jakieś plany - na razie nie zapeszam. W trakcie rozmowy okazało się, że ten wątek Panowie już znali - a odpowiedz na maila przyszła dzisiaj. Wniosek - forum działa szybciej niż email (pewnie subskrypcja) pisałem wcześniej - każda firma działa tak źle na ile jej sytuacja rynkowa pozwala.mip czuje, że może olewać - klienci czują to samo. Może nie do końca tak, ale jak widać opóźnienia są a nie wszyscy klienci chcą czekać. Ja wytrzymam jeszcze trochę, bo uważam, że jest o co walczyć. Konkurencja na rynku jest duża, a playery w dniu dzisiejszym można kupic w wielu miejscach. Na dzień dzisiejszy jestem zdecydowany na model IFP-799 i czekam na ostateczną odpowiedź. Dziękuję za komentarze, pozdrawiam. pm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OkropNick Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Witam, Firma MIP kontaktowała się z klientem o nicku Mopett, więc nie jest prawdą, że nie było odpowiedzi. W przypadku kontaktu z nami poprzez system WebKontakt zwrotny e-mail nie oznacza od razu, że ktoś z naszej obsługi przeczytał wiadomość. Oznacza to jedynie, że została ona przyjęta przez system i oczekuje na odpowiedż przez jednego z naszych pracowników co jest wyraźnie zaznaczone w automatycznej odpowiedzi. Dzięki systemowi WebKontakt jesteśmy w stanie łatwiej zapanować nad ogromną liczbą e-maili, które dostajemy, ponieważ są automatycznie rozsyłane do odpowiednich ludzi - np. w zależności od rodzaju kontaktu. Nasi stali klienci zawsze mogą liczyć na atrakcyjne oferty z naszej strony i przykro nam jeśli ktoś poczuł się niezadowolony. Dla stalych klientow oferujemy atrakcyjne znizki na odtwarzacze mp3 oraz akcesoria dochodzące nawet do 25%, zainteresowanych prosimy o email na adres oferta@mip.bz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek242 Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Fakt, ja dostałem 20% zniżki, kontaktowałem się przez maila, no i się udało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mopett Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 A ja czekam na obiecany kontakt po weekendzie i propozycję Pana z działu obsługi klienta MIP. Intoneo już się określiło, prowadzę właśnie rozmowy z dystrybutorem iAudio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mopett Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Firma MIP kontaktowała się z klientem o nicku Mopett, więc nie jest prawdą, że nie było odpowiedzi. W przypadku kontaktu z nami poprzez system WebKontakt zwrotny e-mail nie oznacza od razu, że ktoś z naszej obsługi przeczytał wiadomość. Oznacza to jedynie, że została ona przyjęta przez system i oczekuje na odpowiedż przez jednego z naszych pracowników co jest wyraźnie zaznaczone w automatycznej odpowiedzi. Dzięki systemowi WebKontakt jesteśmy w stanie łatwiej zapanować nad ogromną liczbą e-maili, które dostajemy, ponieważ są automatycznie rozsyłane do odpowiednich ludzi - np. w zależności od rodzaju kontaktu. Witam OkropNick. Mineło już troszkę czasu kiedy pierwszy raz dyskutowaliśmy na temat playerków - wtedy chodziło jeszcze o IMP. Cieszę się, że nadal jesteś obecny. Kontakt rzeczywiście był, ale nie ukrywajmy, że z delikatnym opóźnieniem i to w dniu w którym dzwoniłem do firmy (ale nie robię jakichś wyrzutów bo po drodze był weekend). Jak rozumiem przyklejenie wątka ma charakter marketingowy więc nie neguję wydzwięku Twojej wypowiedzi - na pewno będę Was tu jeszcze zachwalał ale to się okaże po weekendzie. PS. Nigdzie nie napisałem, że "nie jest prawdą" a w dniu otrzymania maila od razu zaznaczyłem: "a odpowiedz na maila przyszła dzisiaj" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.