Skocz do zawartości

Nasz Klient Nasz Pan - Czy Aby Na Pewno?


Mopett

Rekomendowane odpowiedzi

No to jak jest z tą obsługą klienta?

 

Napisałem email z zapytaniem o warunki zakupu playera IFP (i ewentualnie mikrofonu zewnętrznego). Jestem zarejstrowanym użytkownikiem od 2003r (zakup IMP, słuchawek i pokrowca) i dokonywałem już zakupów w sklepie www.

W sklepie komputerowym u siebie w mieście zaproponowano mi cenę niższą niż w sklepie MIP'u więc pomyślałem, że dla stałego klienta będą jakieś upusty i bedę mógł kontynuować historię zakupów w w/w sklepie. Ale nie otrzmałem nawet odpowiedzi na mój email, a ten dotarł, ponieważ otrzymałem automatyczne potwierdzenie.

 

Czyli jak to jest z tą "Superbajkową" obsługą, bo nie ukrywam, że jestem zawiedziony takim stanem rzeczy.

Poczekam jeszcze ze dwa dni i kupuję w sklepie na miejsu, tymbardziej, że także dają 2 lata gwarancji i nie obciążają kosztami przesyłki.

 

 

Z pozdrowieniami Mope.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytanie wysłałem w tym samym czasie do sklepu INTONEO (u nich także swego czasu kupowałem) - i otrzymałem odpowiedz z adnotacją, że jako stały klient mogę kupić odtwarzacz z 20% upustem. Nie powiem, że ceny mają wyżyłowane ale IFP-799 kosztuje 811 PLN co po odjęciu dwudziestu procent daje niecałe 650 zł. Jeżeli do tego nie policzą mnie za przesyłkę to chyba nie będę się zastanawiał za długo - tymbardziej, że do zestawu dołączone są słuchawy Sennheiser a nie standard Irivera.

 

Jestem tylko zawiedziony, że MIP naprawdę nie stara się o stałego klienta (chyba, że po prostu z powodu urlopów, czy innych takich nikt nie odpowiedział na mój list) o czym można czytać w niektórych wątkach.

 

Dobrej nocy.

Mope.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak .... i uzywaj opcji zmien :D

opcja zmień chyba nie zmieni traktowania klientów ?

 

Moppet, co tu dużo smarować. Goa wyraził się bardzo jasno. Mamy kapitalizm i tyle. ślubu z nimi nie brałeś.

przecież jak im się nie podoba to mogą nie odpisywać, tobie jak coś nie pasi to dokonujesz transakcji u kogoś innego - zarobi ten inny.

 

pisałem wcześniej - każda firma działa tak źle na ile jej sytuacja rynkowa pozwala.

mip czuje, że może olewać - klienci czują to samo.

zawsze też można odwołać się do patriotyzmu i apelować o ........

zniżki 50% dla polaków :)

 

czasy dyktatur sprzedawców dawno mineły. teraz to ich się olewa a nie odwrotnie.

 

i tyczy się to szerszego grona biznessowców. :)

 

aby dokładnie ocenić mip trzeba by znać ich strategie. zawsze lepiej jak klient sam zrezygnuje niż go wyrzucać ze sklepu - ktoś to może nagrać, ktoś coś w mediach powie. a tak spławiamy nadwyżki taktownie i elegancko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doswiadczenie juz nie raz pokazywalo ze do MIP sie nie pisze maili tylko sie do nich dzwoni :)

Trzeba Ci zdecydowanie przyznać rację ;)

Podzwoniłem kilkukrotnie i już są jakieś plany - na razie nie zapeszam. W trakcie rozmowy okazało się, że ten wątek Panowie już znali - a odpowiedz na maila przyszła dzisiaj. Wniosek - forum działa szybciej niż email :D (pewnie subskrypcja)

 

pisałem wcześniej - każda firma działa tak źle na ile jej sytuacja rynkowa pozwala.

mip czuje, że może olewać - klienci czują to samo.

Może nie do końca tak, ale jak widać opóźnienia są a nie wszyscy klienci chcą czekać. Ja wytrzymam jeszcze trochę, bo uważam, że jest o co walczyć. Konkurencja na rynku jest duża, a playery w dniu dzisiejszym można kupic w wielu miejscach.

 

Na dzień dzisiejszy jestem zdecydowany na model IFP-799 i czekam na ostateczną odpowiedź.

 

Dziękuję za komentarze, pozdrawiam.

pm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Firma MIP kontaktowała się z klientem o nicku Mopett, więc nie jest prawdą, że nie było odpowiedzi. W przypadku kontaktu z nami poprzez system WebKontakt zwrotny e-mail nie oznacza od razu, że ktoś z naszej obsługi przeczytał wiadomość. Oznacza to jedynie, że została ona przyjęta przez system i oczekuje na odpowiedż przez jednego z naszych pracowników co jest wyraźnie zaznaczone w automatycznej odpowiedzi. Dzięki systemowi WebKontakt jesteśmy w stanie łatwiej zapanować nad ogromną liczbą e-maili, które dostajemy, ponieważ są automatycznie rozsyłane do odpowiednich ludzi - np. w zależności od rodzaju kontaktu.

 

Nasi stali klienci zawsze mogą liczyć na atrakcyjne oferty z naszej strony i przykro nam jeśli ktoś poczuł się niezadowolony.

 

Dla stalych klientow oferujemy atrakcyjne znizki na odtwarzacze mp3 oraz akcesoria dochodzące nawet do 25%, zainteresowanych prosimy o email na adres oferta@mip.bz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma MIP kontaktowała się z klientem o nicku Mopett, więc nie jest prawdą, że nie było odpowiedzi. W przypadku kontaktu z nami poprzez system WebKontakt zwrotny e-mail nie oznacza od razu, że ktoś z naszej obsługi przeczytał wiadomość. Oznacza to jedynie, że została ona przyjęta przez system i oczekuje na odpowiedż przez jednego z naszych pracowników co jest wyraźnie zaznaczone w automatycznej odpowiedzi. Dzięki systemowi WebKontakt jesteśmy w stanie łatwiej zapanować nad ogromną liczbą e-maili, które dostajemy, ponieważ są automatycznie rozsyłane do odpowiednich ludzi - np. w zależności od rodzaju kontaktu.

Witam OkropNick.

Mineło już troszkę czasu kiedy pierwszy raz dyskutowaliśmy na temat playerków - wtedy chodziło jeszcze o IMP. Cieszę się, że nadal jesteś obecny. Kontakt rzeczywiście był, ale nie ukrywajmy, że z delikatnym opóźnieniem i to w dniu w którym dzwoniłem do firmy (ale nie robię jakichś wyrzutów bo po drodze był weekend). Jak rozumiem przyklejenie wątka ma charakter marketingowy więc nie neguję wydzwięku Twojej wypowiedzi - na pewno będę Was tu jeszcze zachwalał ale to się okaże po weekendzie.

 

PS. Nigdzie nie napisałem, że "nie jest prawdą" a w dniu otrzymania maila od razu zaznaczyłem: "a odpowiedz na maila przyszła dzisiaj"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności