matts Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 reszta filmow aranofsky'ego jest mocno specyficzna... dlatego ciesze sie, ze zaczalem chyba od najbardziej prostego i komercyjnego filmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 A ja ostatnio poszedłem do kina na The Uninvited (Nieproszeni Goście). Ciężko to sklasyfikować - więcej niż thriller ale mniej niż horror. Ogólnie film nakręcony i zagrany poprawnie, z kilkoma fajnymi scenami i niby przez cały czas wydaje się być przewidywalny, ale jednak końcówka totalnie mnie zaskoczyła i dlatego polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjuzik Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Hmm... Ostatni film który oglądałem nosił znamienny tytuł "Lady of the rings 2". Nie polecam. Schematyczny, zero finezji, żadnych zwrotów akcji, nic wartego uwagi, a z aktorek na 4 ładna tylko jedna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtd Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Wczoraj szybkich i wściekłych 4 obejrzałem. I na tyle na ile to możliwe to ten film jest gorszy od poprzednich części. Tam nie było jakiejś głębokiej fabuły ale były fajne fury, fajne dupy i generalnie nadawało się na taki typowo odmóżdżający film . Tutaj zarówno dup jak i samochodów jest jakoś mniej, do tego niektóre motywy w fabule są tak absurdalne że się w kinie śmiałem na głos. Hmm... Ostatni film który oglądałem nosił znamienny tytuł "Lady of the rings 2". Nie polecam. Schematyczny, zero finezji, żadnych zwrotów akcji, nic wartego uwagi, a z aktorek na 4 ładna tylko jedna biggrin.gif Nie chce mi się sprawdzać co to jest ale patrząc na tytuł podejrzewam albo niskobudżetową komedię albo wysokobudżetowego pornola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malas Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 a ja gran torino oglądnąłem. strasznie fajny film, słusznie wszystko skupione na jednym aktorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seula Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Wczoraj na tvn leciał "Skazany na piekło" z van Dammem. To jest najlepszy film z tym aktorem jak widziałem- o dziwo nawet był w miarę ambitny i nie polegał na pokazaniu jaki to kozak z JCvD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maba Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 "Oszukana" - film rewelacja. Świetna gra Angeliny i niebanalna fabuła. Podobał się strasznie, więc polecam. "Requiem dla snu" - naprawdę mocny film z pięknym soundtrackiem. Z początku nic nie zapowiada, że będzie to tak dobre kino.. Polecam, jeśli ktoś nie zna(?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolec Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 The Uninvited (Nieproszeni Goście) To jakiś film o ufo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malas Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 dlatego ciesze sie, ze zaczalem chyba od najbardziej prostego i komercyjnego filmu i najgorszy, stanowczo. wszystkie filmy aronofskiego miały jakąś magię, coś przez co chciało się ten film oglądać jeszcze raz, a tu mamy zwykłą papkę, bez typowego dla tego reżysera smaczku, charakteru, tajemniczości, pokręcenia.. ..ot zwykły, nic nie wyróżniający się film ten zapaśnik.. stanowczo przereklamowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matts Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 stanowczo przereklamowany. e wazne ze mi sie podobal xd // general nil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 To jakiś film o ufo? Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jzmjm Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 "Lektor" - świetna gra Kate i tego młodzieńca... nie pamiętam jak się nazywa. Ogólnie film naprawdę warty polecenia. "Most do Terabithii" - przyjemny dramat z nutką ... fantastyki. @Malas Mnie również jakoś nie powalił "Zapaśnik", ale gra aktorska Rourke'a wzniosła się na wyżyny w tym filmie, naprawdę dobrze zagrał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malas Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 @Malas Mnie również jakoś nie powalił "Zapaśnik", ale gra aktorska Rourke'a wzniosła się na wyżyny w tym filmie, naprawdę dobrze zagrał. nie zauważyłem, czekałem na jakiś mega zwrot akcji, który pozwoli mi nazwać ten film filmem dobrym Ktoś gdzies pisał, że film ma wiele nawiązań do życia Rourke'a, może dlatego mi się nie podobało, żę nawet nie bardzo wiem kto to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecho Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 "Most do Terabithii" - oglądałem z dubbingiem, hmm... taka bajka z nietypowym zakończeniem, ujdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marmur Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 a ktos moze polecic jakas komedie romantyczna cos z nowych filmow bo ja zazwyczaj ogladam wszystkie nowosci, albo ogolnie cos lekkiego i przyjemnego tylko na przyzwoitym poziomie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seula Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Sweet November (Słodki Listopad) to chyba najlepszy film romantyczny jaki oglądałem. Z tym, że to taki trochę bardziej wyciskacz łez niż komedia, ale zdecydowanie warto obejrzeć. Grają Keanu Reeves i Scarlet Johansson, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hal0 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 "Brazil" Terry'ego Gilliama Film z lat 80...s-f, są dwa zakończenia, własnie jedno dramatyczne a drugie z happy-endem 13 Piętro - też s-f, trzyma w napięciu...matrix jest trochę podobny do tego filmu A z nowych "Doubt" z Meryl Streep i komedie "Jestem na tak" z Jimmem Carrey'em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barbartek Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 "Vicky Cristina Barcelona" W. Allena :-) No kurde, podobał mi się. Pierwszy raz widziałem Penelope Cruz jak się wydziera ;-) Film naładowany emocjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malas Opublikowano 1 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 green street hooligans 2. ściera. jedynka była bardzo okej, człowiek aż miał ochotę iść dać komuś po ryju po tym filmie. a dwójka? jakaś niedopowiedziana, kiepska historia z kryminału, gdzie ludzie grali w piłkę o swoją wolność.. what the kurcze fuck? szkoda czasu na takie ******ły, już lepiej sobie obejrzeć jakąś kreskówkę, skutek podobny. dobranoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
optymista Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Wolverine Geneza - jak dla mnie najfajniejszy z fabularnej serii x-menów, aczkolwiek kilka nieoróbek technicznych rzuca się w oczy. Dragonball: Ewolucja - szmira jakich mało, !unikać! jak ognia Jestem na tak - strasznie fajny, pozytywny film Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace99 Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Od siebie polecam: - FRACTURE - Kompania braci, taki dłuższy film, 600 min ale warto obejrzeć, dla mnie lepszy od Szeregowca Ryana. - Brooklyn Rules Zapaśnik niezły film, bardzo dobra rola Majka, ale film BARFLY z nim w roli głównej jest jeszcze lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selphy Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 "Po prostu walcz" super film, motywuje do ćwiczeń siłowych "Iron man" dobra akcja, warto obejrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buaszeyos Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Taken ostatnio obejrzałem.No cóż, sztampowa historia i wszystko przewidywalne, ale przyjemnie się oglądało.Tak dla odmóżdżenia jak ktoś chce trochę rozpierduchy pooglądać i rozwalania wszystkich przez jednego faceta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Malas Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 lustra - kiepski, tani horror, nawet bardzo. zero trzymania w napięciu.. a tak to house'a skończyłem oglądać i polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buaszeyos Opublikowano 24 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Lustra tragedia, też oglądałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.