Skocz do zawartości
HERO33

Odklejona siateczka rha ma750

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj zauważyłem że w jednej że sluchawek odkleiła mi się siateczka. Siateczkę mam przy sobie, nie zgubiłem jej. Dodam jeszcze że słuchawki posiadam dopiero 4 miesiące. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

J/W Nie pomożemy, nic nie kombinuj. Jak na gwarancji, to muszą wymienić.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Standard. Ot kawałek kleju za mocno się nie trzyma metalu. To samo miałem w Mee P1.(tu do nich napisałem i dostałem dwie pary na wymianę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupowałeś online czy stacjonarnie? 

jak stacjonarnie idź do sklepu i pokarz, niech wymieniają na nowe, (niezgodność towaru z umową  masz bodajże 6 miesięcy na zgłoszenie takiej wady od zakupu ale mogę się mylić)

jak online pisz @ ze zdjęciami i to samo - niezgodność towaru z umową 

 

w żadne naprawy gwarancyjne się nie baw na początku, tylko niech wymienią Ci produkt na pozbawiony wad 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Scipio Africanus napisał:

kupowałeś online czy stacjonarnie? 

jak stacjonarnie idź do sklepu i pokarz, niech wymieniają na nowe, (niezgodność towaru z umową  masz bodajże 6 miesięcy na zgłoszenie takiej wady od zakupu ale mogę się mylić)

jak online pisz @ ze zdjęciami i to samo - niezgodność towaru z umową 

 

w żadne naprawy gwarancyjne się nie baw na początku, tylko niech wymienią Ci produkt na pozbawiony wad 

Niezgodność towaru z umową: 2 lata od daty zakupu. Okres ten wydłuża się o czas przebywania towaru "w naprawie".

Żądaj wymiany towaru na nowy, pozbawiony wad.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do 6 miesięcy: jeśli wada ujawni się w ciągu 6 miesięcy to jest bardzo łatwo uzyskać uznanie naszych roszczeń.

 

"Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej przewiduje specjalną ochronę dla osób, które reklamację złożyły w terminie 6 miesięcy od dnia wydania towaru. Wtedy to kupujący korzysta z domniemania niezgodności towaru z umową, istniejącej już w chwili wydania, co oznacza że istnienie odpowiedzialności sprzedawcy jest domniemane. A zatem w sytuacji spornej, przy braku przekonujących dowodów ze strony przedsiębiorcy, sąd skłoni się do przyznania racji konsumentowi."

Domniemanie niezgodności towaru z umową

Pozycja konsumenta jest jednak o wiele korzystniejsza, w przypadku gdy niezgodność zostanie ujawniona w terminie 6 miesięcy od dnia wydania towaru, a zgłoszona w terminie 2 m-cy. Wtedy kupujący korzysta z domniemania niezgodności towaru z umową, która istniała już w chwili wydania towaru.

https://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/reklamacja/217666,Gdy-wady-ujawnia-sie-w-krotkim-czasie-po-zakupie.html

 

Jeśli nie upłynęło 6 miesięcy to uznaje się, że towar "był popsuty w momencie sprzedaży"

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności