HERO33 Opublikowano 28 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Witam dzisiaj zauważyłem że w jednej że sluchawek odkleiła mi się siateczka. Siateczkę mam przy sobie, nie zgubiłem jej. Dodam jeszcze że słuchawki posiadam dopiero 4 miesiące. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scipio Africanus Opublikowano 28 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 ja bym oddał na gwarancję ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chico99 Opublikowano 28 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 J/W Nie pomożemy, nic nie kombinuj. Jak na gwarancji, to muszą wymienić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scooby Opublikowano 28 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Standard. Ot kawałek kleju za mocno się nie trzyma metalu. To samo miałem w Mee P1.(tu do nich napisałem i dostałem dwie pary na wymianę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HERO33 Opublikowano 28 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 (edytowane) Nigdy nie reklamowałem żadnego produktu. Na stronie producenta przeczytałem że muszę to wypełnić https://www.rha-audio.com/contact/support . Mogę prosić o jakieś instrukcje jak to będzie wyglądało? Dodam że słuchawki kupiłem przez Internet. Edytowane 28 Września 2018 przez HERO33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scipio Africanus Opublikowano 1 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 kupowałeś online czy stacjonarnie? jak stacjonarnie idź do sklepu i pokarz, niech wymieniają na nowe, (niezgodność towaru z umową masz bodajże 6 miesięcy na zgłoszenie takiej wady od zakupu ale mogę się mylić) jak online pisz @ ze zdjęciami i to samo - niezgodność towaru z umową w żadne naprawy gwarancyjne się nie baw na początku, tylko niech wymienią Ci produkt na pozbawiony wad 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jac Opublikowano 1 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 6 godzin temu, Scipio Africanus napisał: kupowałeś online czy stacjonarnie? jak stacjonarnie idź do sklepu i pokarz, niech wymieniają na nowe, (niezgodność towaru z umową masz bodajże 6 miesięcy na zgłoszenie takiej wady od zakupu ale mogę się mylić) jak online pisz @ ze zdjęciami i to samo - niezgodność towaru z umową w żadne naprawy gwarancyjne się nie baw na początku, tylko niech wymienią Ci produkt na pozbawiony wad Niezgodność towaru z umową: 2 lata od daty zakupu. Okres ten wydłuża się o czas przebywania towaru "w naprawie". Żądaj wymiany towaru na nowy, pozbawiony wad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scipio Africanus Opublikowano 2 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 To jeszcze lepiej niż myślałem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jac Opublikowano 2 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Co do 6 miesięcy: jeśli wada ujawni się w ciągu 6 miesięcy to jest bardzo łatwo uzyskać uznanie naszych roszczeń. "Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej przewiduje specjalną ochronę dla osób, które reklamację złożyły w terminie 6 miesięcy od dnia wydania towaru. Wtedy to kupujący korzysta z domniemania niezgodności towaru z umową, istniejącej już w chwili wydania, co oznacza że istnienie odpowiedzialności sprzedawcy jest domniemane. A zatem w sytuacji spornej, przy braku przekonujących dowodów ze strony przedsiębiorcy, sąd skłoni się do przyznania racji konsumentowi." Domniemanie niezgodności towaru z umową Pozycja konsumenta jest jednak o wiele korzystniejsza, w przypadku gdy niezgodność zostanie ujawniona w terminie 6 miesięcy od dnia wydania towaru, a zgłoszona w terminie 2 m-cy. Wtedy kupujący korzysta z domniemania niezgodności towaru z umową, która istniała już w chwili wydania towaru. https://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/reklamacja/217666,Gdy-wady-ujawnia-sie-w-krotkim-czasie-po-zakupie.html Jeśli nie upłynęło 6 miesięcy to uznaje się, że towar "był popsuty w momencie sprzedaży" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.