babymoore Opublikowano 31 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Witam. Miesiąc temu zakupiłem nowe Brainwavz HM5 i już teraz prawy pałąk jest popękany w kilku miejscach. O słuchawki dbałem jak o dziecko, nigdy mi nie spadły. W tej sytuacji raczej powinni mi uznać gwarancję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp5it Opublikowano 31 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Możesz próbować a swoją drogą to straszne dziadostwo jak popękało w tak krótkim czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babymoore Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 A lepiej naciskać na zwrot pieniędzy lub wymiana od sklepu w ramach rękojmi, że niby była ukryta wada w momencie zakupu, bo dziwne że słuchawki za 600 zł po 2 miesiącach pękają czy oddać do do na gwarancje przez sklep ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scipio Africanus Opublikowano 5 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 ja na Twoim miejscu robił bym przez sklep, i nie zgłaszał naprawy gwarancyjnej a niezgodność towaru z umową, to jawnie błąd konstrukcyjny a ponieważ przed zakupem nikt Ci tego nie zgłosił masz 6 miesięcy na poinformowanie sprzedającego o zaistniałym fakcie http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsumenta/reklamacja/217666,Gdy-wady-ujawnia-sie-w-krotkim-czasie-po-zakupie.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro54 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 I skorzystaj z rękojmi jak kupowałeś w Polsce, wtedy ty decydujesz co chcesz, zwrot kasy czy wymianę na nowe. I sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na załatwienie sprawy. Jeśli w tym terminie nie dostaniesz odpowiedzi to 15-go dnia przychodzisz i muszą ci zwrócić kasę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babymoore Opublikowano 11 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 A więc po tygodniu słuchawki wróciły do mnie naprawione bez żadnego problemu, pałąk został wymieniony. Pozdrawiam serwis audiomagic.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.