Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×
  • 0

Słuchawki + Dac/amp (max 2000zł)


cheyenne

Pytanie

Witam wszystkich

Chciałbym prosić was o pomoc w wyborze odpowiedniego dla mnie zestawu słuchawki + dac/amp do łącznie max 2000zł. Jestem początkujący w temacie poważniejszego audio więc proszę o wyrozumiałość. Zestaw będzie przeznaczony do odsłuchu z komputera przede wszystkim do muzyki - elektronika(taka bardziej w klasycznym rozumieniu), synthwave, rock, metal + pobocznie muzyka klasyczna oraz filmy i gry. Testuje od paru miesięcy różne sprzęty ale w żadnym coś mi nie pasowało. Wnioski wyszły takie, że wolę słuchawki jasne otwarte z podkreślonymi dolnymi tonami. Pokrótce opisze moje ostatnie doświadczenia:

- aune x1s + dt990 pro

Byłem pod wielkim wrażeniem jednak odrzuciło mnie przejaskrawienie górnych tonów, natomiast braki w średnicy jeszcze jako tako mogłem przełknąć. Na co szczególnie zwróciłem uwagę to bas - ciasny, zwarty, szybki. Zazwyczaj nieobecny ale gdy się pojawia robi świetne wrażenie. Nigdy jeszcze takiego czegoś nie słyszałem. Zawsze byłem przyzwyczajony do misiowatych obszernych niskich tonów i teraz wiem, że może być coś lepszego.

- aune x1s + dt150

Tutaj doszedłem do wniosku, że wolę jednak słuchawki jasne otwarte. Dźwięk był jakby przyklejony do ucha i nie odczuwałem przestrzenni. Bas w 990 pro wydawał mi się generalnie lepszy, natomiast bywały momenty szczególnie w filmach gdzie dt150 pokazywał na co go stać. Był taki monumentalny

- aune x1s + dt 880

Zbyt neutralnie. Bez  wykopu

- aune t1 + dt990 pro

Nie zrobiło to mnie takiego wrażenia jak aune x1s, który wydawał mi się bardziej szczegółowy i analityczny choć rzeczywiście drażniące wysokie tony zniknęły. Niestety bas znów zrobił się misiowaty, a odkąd posłuchałem tego przy x1s to nie chcę niczego innego. Lampa dla mnie odpada