mojo_aka_jojo Opublikowano 4 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Świetna inicjatywa! Wrzucam jako ciekawostę, bo to raczej oferta dla ludzi z USA. O zwrocie: https://www.headphones.com/pages/shipping-returns O firmie: https://www.headphones.com/pages/about Cytuj No, we do not sell Beats by Dre. We’re just two brothers who love headphones and want to share that love with the world. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 4 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Jak to mówią giełdowi gracze, wszystko w cenie Nie ma tutaj działalności charytatywnej i koszt przekalkulowany będzie na wszystkich kupujących. Ci co nie chcą zwrócić chcąc czy nie chcąc muszą się zrzucić. A i dwa haczyki (furtki dla sprzedawcy) się znajdą: 1) Produkt musi być w stanie takim jak zakupiłeś zatem ryska i sklep może odwalić oraz wszystkie elementy wyposażenia i pudełko muszą również być zwrócone "Make sure the packaging and product are in original purchased condition (resellable) and everything is included when you send it back" 2) Produkty zakupione w promocji nie podlegają zwrotowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojo_aka_jojo Opublikowano 4 Maja 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Pełna zgoda. Wartość widzę w tym, że mogę np. na spokojnie zamówić 5 par topowych słuchawek i zdecydować o tym które zostają bez nadmiernego stresowania się ile mam na to czasu. Załatwienei tego w Polsce wymaga... pewnej inwencji. Życzę chłopakom jak najlepiej i mam nadzieję, że nie będą rąbani przez "przygodnych słuchaczy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Dnia 4.05.2018 o 12:55, mojo_aka_jojo napisał: Życzę chłopakom jak najlepiej i mam nadzieję, że nie będą rąbani przez "przygodnych słuchaczy". A to jest poniekąd mokrym snem pewnych użytkowników niniejszego forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inszy Opublikowano 5 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 A kupowanie pięciu par topowych słuchawek, żeby przez rok odsłuchiwać cztery za friko, nie podpada pod rąbanie firmy? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 6 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 (edytowane) Dnia 4.05.2018 o 12:55, mojo_aka_jojo napisał: Pełna zgoda. Wartość widzę w tym, że mogę np. na spokojnie zamówić 5 par topowych słuchawek i zdecydować o tym które zostają bez nadmiernego stresowania się ile mam na to czasu. Załatwienei tego w Polsce wymaga... pewnej inwencji. Życzę chłopakom jak najlepiej i mam nadzieję, że nie będą rąbani przez "przygodnych słuchaczy". Widzisz i na tym polega przepaść pomiędzy mentalnością konsumentów w stanach a nami. Sam już kalkulujesz jak by tu trafić (rąbać jak sam piszesz) firmę na ich promocji a w stanach mało kto kupił by 5 par słuchawek, męczył je przez rok a następnie oddał Dlatego też u nas nigdy nie będzie takich akcji a jakby się pojawiły to koszty musiały być przekalkulowane na każdy sprzedany egzemplarz co wiązało by się od razu z podwyżkami dla całej reszty kupujących. Edytowane 6 Maja 2018 przez bigmaras 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 W Holandii tez jest taki sklep i dziala to bardzo prosto. Ktos odesle sluchawki ,ktore uzywal prawie caly rok,ale dbal o nie i odeslal w stanie sklepowym. Dostal zwrot kasiorki ,bo przeciez byly jak nowe (tylko takie podlegaja zwrotowi) . Nastepnie ktos inny zamawia ten sam model i otrzymuje te wlasnie odeslane przez kogos wczesniej. Nikt przeciez nie prowadzi biznesu charytatywnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojo_aka_jojo Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, bigmaras napisał: Widzisz i na tym polega przepaść pomiędzy mentalnością konsumentów w stanach a nami. Sam już kalkulujesz jak by tu trafić (rąbać jak sam piszesz) firmę na ich promocji a w stanach mało kto kupił by 5 par słuchawek, męczył je przez rok a następnie oddał Dlatego też u nas nigdy nie będzie takich akcji a jakby się pojawiły to koszty musiały być przekalkulowane na każdy sprzedany egzemplarz co wiązało by się od razu z podwyżkami dla całej reszty kupujących. Widzę tu pewne problemy ze zrozumieniem słowa pisanego (autor + dający mu lajki). Składam to na barki wyczerpania w związku z końcówką majówki. Pzdr. Edytowane 6 Maja 2018 przez mojo_aka_jojo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 6 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 52 minuty temu, Noah napisał: W Holandii tez jest taki sklep i dziala to bardzo prosto. Ktos odesle sluchawki ,ktore uzywal prawie caly rok,ale dbal o nie i odeslal w stanie sklepowym. Dostal zwrot kasiorki ,bo przeciez byly jak nowe (tylko takie podlegaja zwrotowi) . Nastepnie ktos inny zamawia ten sam model i otrzymuje te wlasnie odeslane przez kogos wczesniej. Nikt przeciez nie prowadzi biznesu charytatywnie... Wszystko się zgadza tylko sklep nie może używanych słuchawek przez rok czasu sprzedać klientowi jako nowe. Chciałbyś zapewne płacąc za pełnowartościowy towar dostać nowy sprzęt? W takim wypadku sklep ma obowiązek poinformować o stanie i sprzedać po obniżonej cenie. Różnica w cenie sprzedaży musi być przekalkulowana na cały asortyment i tylko i wyłącznie ja tak to widzę. Im więcej takich zwracających, tym zbiera się większa suma do rozłożenia na resztę kupujących bo przecież sklep to nie caritas i tutaj wszystko musi się zgadzać. U nas jak widać w załączonym wątku mentalność jest nieco inna, po co sztukę słuchawek zakupić jak można od razu pięć, choć zapewne znaleźli by się bardziej ambitni na jeszcze większą ilość. Skutek tego byłby taki, iż chcą kupić produkt na który byłbyś zdecydowany musiałbyś zapłacić sporo więcej aniżeli bez ogólnodostępnej takiej opcji. 18 minut temu, mojo_aka_jojo napisał: Widzę tu pewne problemy ze zrozumieniem słowa pisanego (autor + dający mu lajki). Składam to na barki wyczerpania w związku z końcówką majówki. Pzdr. Ze zrozumieniem wszystko ok, po prostu zakup 5 par słuchawek i oddanie ich po kilku miesiącach z niewątpliwymi śladami użytkowania uważam, za delikatnie mówiąc nieuczciwe podejście kupującego ale tak jak pisałem, taka mentalność w naszym kraju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.