Skocz do zawartości
mojo_aka_jojo

Headphones.com umożliwia zwrot przez 365 dni

Rekomendowane odpowiedzi

Świetna inicjatywa!

Wrzucam jako ciekawostę, bo to raczej oferta dla ludzi z USA.

 

O zwrocie:

https://www.headphones.com/pages/shipping-returns

 

O firmie:

https://www.headphones.com/pages/about

Cytuj

No, we do not sell Beats by Dre.

We’re just two brothers who love headphones and want to share that love with the world.

 

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówią giełdowi gracze, wszystko w cenie ;)

Nie ma tutaj działalności charytatywnej i koszt przekalkulowany będzie na wszystkich kupujących. Ci co nie chcą zwrócić chcąc czy nie chcąc muszą się zrzucić.

 

A i dwa haczyki (furtki dla sprzedawcy) się znajdą:

1) Produkt musi być w stanie takim jak zakupiłeś zatem ryska i sklep może odwalić oraz wszystkie elementy wyposażenia i pudełko muszą również być zwrócone "Make sure the packaging and product are in original purchased condition (resellable) and everything is included when you send it back"

2) Produkty zakupione w promocji nie podlegają zwrotowi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pełna zgoda.

Wartość widzę w tym, że mogę np. na spokojnie zamówić 5 par topowych słuchawek i zdecydować o tym które zostają bez nadmiernego stresowania się ile mam na to czasu. Załatwienei tego w Polsce wymaga... pewnej inwencji.

Życzę chłopakom jak najlepiej i mam nadzieję, że nie będą rąbani przez "przygodnych słuchaczy".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dnia 4.05.2018 o 12:55, mojo_aka_jojo napisał:

Życzę chłopakom jak najlepiej i mam nadzieję, że nie będą rąbani przez "przygodnych słuchaczy". 

 

A to jest poniekąd mokrym snem pewnych użytkowników niniejszego forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kupowanie pięciu par topowych słuchawek, żeby przez rok odsłuchiwać cztery za friko, nie podpada pod rąbanie firmy?

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.05.2018 o 12:55, mojo_aka_jojo napisał:

Pełna zgoda.

Wartość widzę w tym, że mogę np. na spokojnie zamówić 5 par topowych słuchawek i zdecydować o tym które zostają bez nadmiernego stresowania się ile mam na to czasu. Załatwienei tego w Polsce wymaga... pewnej inwencji.

Życzę chłopakom jak najlepiej i mam nadzieję, że nie będą rąbani przez "przygodnych słuchaczy".

 

Widzisz i na tym polega przepaść pomiędzy mentalnością konsumentów w stanach a nami. Sam już kalkulujesz jak by tu trafić (rąbać jak sam piszesz) firmę na ich promocji a w stanach mało kto kupił by 5 par słuchawek, męczył je przez rok a następnie oddał ;)

Dlatego też u nas nigdy nie będzie takich akcji a jakby się pojawiły to koszty musiały być przekalkulowane na każdy sprzedany egzemplarz co wiązało by się od razu z podwyżkami dla całej reszty kupujących.

Edytowane przez bigmaras
  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Holandii tez jest taki sklep i dziala to bardzo prosto. Ktos odesle sluchawki ,ktore uzywal prawie caly rok,ale dbal  o nie i odeslal w stanie sklepowym. Dostal zwrot kasiorki ,bo przeciez byly jak nowe (tylko takie podlegaja zwrotowi) . Nastepnie ktos inny zamawia ten sam model i otrzymuje te wlasnie odeslane przez kogos wczesniej. Nikt przeciez nie prowadzi biznesu charytatywnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, bigmaras napisał:

 

Widzisz i na tym polega przepaść pomiędzy mentalnością konsumentów w stanach a nami. Sam już kalkulujesz jak by tu trafić (rąbać jak sam piszesz) firmę na ich promocji a w stanach mało kto kupił by 5 par słuchawek, męczył je przez rok a następnie oddał ;)

Dlatego też u nas nigdy nie będzie takich akcji a jakby się pojawiły to koszty musiały być przekalkulowane na każdy sprzedany egzemplarz co wiązało by się od razu z podwyżkami dla całej reszty kupujących.

 

Widzę tu pewne problemy ze zrozumieniem słowa pisanego (autor + dający mu lajki). Składam to na barki wyczerpania w związku z końcówką majówki. Pzdr.

Edytowane przez mojo_aka_jojo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Noah napisał:

W Holandii tez jest taki sklep i dziala to bardzo prosto. Ktos odesle sluchawki ,ktore uzywal prawie caly rok,ale dbal  o nie i odeslal w stanie sklepowym. Dostal zwrot kasiorki ,bo przeciez byly jak nowe (tylko takie podlegaja zwrotowi) . Nastepnie ktos inny zamawia ten sam model i otrzymuje te wlasnie odeslane przez kogos wczesniej. Nikt przeciez nie prowadzi biznesu charytatywnie...

 

Wszystko się zgadza tylko sklep nie może używanych słuchawek przez rok czasu sprzedać klientowi jako nowe. Chciałbyś zapewne płacąc za pełnowartościowy towar dostać nowy sprzęt? W takim wypadku sklep ma obowiązek poinformować o stanie i sprzedać po obniżonej cenie. Różnica w cenie sprzedaży musi być przekalkulowana na cały asortyment i tylko i wyłącznie ja tak to widzę. Im więcej takich zwracających, tym zbiera się większa suma do rozłożenia na resztę kupujących bo przecież sklep to nie caritas i tutaj wszystko musi się zgadzać. U nas jak widać w załączonym wątku mentalność jest nieco inna, po co sztukę słuchawek zakupić jak można od razu pięć, choć zapewne znaleźli by się bardziej ambitni na jeszcze większą ilość. Skutek tego byłby taki, iż chcą kupić produkt na który byłbyś zdecydowany musiałbyś zapłacić sporo więcej aniżeli bez ogólnodostępnej takiej opcji.

 

18 minut temu, mojo_aka_jojo napisał:

 

Widzę tu pewne problemy ze zrozumieniem słowa pisanego (autor + dający mu lajki). Składam to na barki wyczerpania w związku z końcówką majówki. Pzdr.

 

Ze zrozumieniem wszystko ok, po prostu zakup 5 par słuchawek i oddanie ich po kilku miesiącach z niewątpliwymi śladami użytkowania uważam, za delikatnie mówiąc nieuczciwe podejście kupującego ale tak jak pisałem, taka mentalność w naszym kraju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności