Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×
  • 0

Sennheiser Momentum in-ear czy Fiio F5


piopod

Pytanie

Witam

Poszukuję słuchawek dokanałowych o brzmieniu skierowanym bardziej  w ciepłą i ciemniejszą stronę o szerokiej scenie. Dopiero zaczynam swoją podróż w audioświecie, jestem totalnym laikiem. Od jakiegoś czasu zagłębiłem się w tej tematyce i stwierdziłem, że nadszedł czas kupna już lepszych słuchawek dokanałowych( ostatnio używane słuchawki to brainwavez delta). Oszacowałem swój budżet na +/- 300pln. Słuchawek będę używał do przemieszczania się po mieście z punktu A do B, jak i również do aktywności fizycznej( siłownia, bieżnia itd). Warto dodać że słuchawki będą grały w połączeniu ze smartfonem One+ one. Po researchu skupiłem się na dwóch modelach Sennheiser Momentum  M2 i Fiio F5. Z ostatnich wyborów odrzuciłem Soundmagic E50, ale czy słusznie?  Chętnie wysłucham wszelkich sugestii i pomysłów i rad! dzięki! xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
8 godzin temu, Sound John napisał:

monumentum in ear to przebasowiony syf, basu jest tak dużo, że kompletnie niszczy scenę.

Do tego z uwagi na bardzo twarde tipsy są baaaaaaaardzo niewygodne w użytkowaniu.

Bas się uspokaja jak się wygrzeją, i drugie w moim przypadku uważam je za mega wygodne i super się je aplikuje. 

Ale fakt że treningu bym w nich nie zrobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@piopod

1.Musisz samemu przesłuchać słuchawki w połączeniu z docelowym sprzętem. Na różnych źródłach będą różnie grały, czasem są to niuanse, ale właśnie od nich niekiedy zależy nasz wybór.