Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Serwis Sony


Seler666

Rekomendowane odpowiedzi

To będzie OT, ale proszę uprzejmie:

 

W tym roku telefon 3 razy trafiał na naprawę gwarancyjną z powodu niedziałającego (trup) lub niesprawnego (obrzydliwe jasne plamy) wyświetlacza. Ostatnio padł też czytnik linii papilarnych. Więc naprawa numer 4. Przy okazji tej naprawy moją zieloną Xperię zamieniono na szaro-zieloną (w serwisie zamontowali plecki od modelu grafitowego). Złożyłem reklamację 14.08, wysłałem zdjęcia, pan na infolinii mnie przepraszał, mówił, że zajmą się sprawą. Cisza. Wczoraj dzwonię i pani na infolinii mówi, że żadnej reklamacji nikt nie składał i czy chciałbym ją złożyć. Brawo, świetna obsługa dla produktu premium. Napisałem do Sony Polska na fejsie (bardzo grzecznie), że jest taka i taka sytuacja i moim zdaniem nie powinna mieć miejsca. Odpowiedź? Numer telefonu do pomocy technicznej, z którą walczę od miesięcy. xD 

 

4 naprawy gwarancyjne to łącznie 4 tygodnie bez telefonu od początku roku. A zanosi się na kolejne wysyłki, jak tylko Sony stwierdzi, że faktycznie ktoś coś spieprzył. Może się wyrobią do końca roku.

Edytowane przez Seler666
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nasze uprawnienia zawsze zależą od warunków na jakich udzielona jest gwarancja. Gwarancja jest umową, jej warunki nie sa określone żadnymi przepisami i funkcjonuje obok rękojmii. Już od dawna nie widziałem takich warunków gwarancji gdzie mógłbym żądać po pewnej liczbie napraw wymiany na nowy produkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To coś słabo z tym Sony ja oddawalem honora 7 również z powodu plamy na ekranie i to mało widocznej tylko na ciemnym tle, na podstawie rękojmy i po trochę ponad tygodniu dostałem nowy telefon.

Wyskrobane mobilne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, wegiel21 napisał:

Gwarancja to jedno ale można zawsze powołać się właśnie na prawo do rękojmi.

 

Ale wtedy od początku musisz powoływać się na rękojmię, a nie na gwarancję i to nie od producenta, a od sprzedawcy.

Edytowane przez Saiya-jin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Saiya-jin napisał:

 

Ale wtedy od początku musisz powoływać się na rękojmię, a nie na gwarancję i to nie od producenta, a od sprzedawcy.

Absolutnie nie jest to prawda . Jedna usterke mozemy reklamowac z gwarancji aby pozniej reklamowac ja z rekojmii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rękojmia dotyczy sprzedawcy, a nie producenta!

Ponadto nie muszą ci wymieniać na nowy, jeśli jest to dla nic za duży koszt, a sprzęt można w inny sposób doprowadzić do porządku. 

 

Przykład 1Zmywarka przestała działać. Pan Marcin złożył reklamację, w której zażądał odstąpienia od umowy. Po analizie usterki przedsiębiorca ustalił jej przyczynę – przepalenie przewodu – i zaproponował naprawę w ciągu 3 dni. Miał do tego prawo, gdyż była to pierwsza reklamacja urządzenia. Konsument nie zgodził się jednak i zażądał wymiany zmywarki na nową. Sprzedawca nadal mógł mu odmówić, ponieważ naprawa stanowiła w tej sytuacji znacznie tańsze rozwiązanie problemu.

 

Do poczytania na stronie Urzędu: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności