Seler666 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Sony Polska to firma dowcip, o czym przekonałem się na własnej skórze przy okazji serwisu swojej Xperii Z5... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Play Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 @Seler666 napisz coś więcej, zamiast rzucać takimi ogólnikami. Znam parę osób, które w ramach gwarancji dostały nowy telefon i sobie chwalą ten serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seler666 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) To będzie OT, ale proszę uprzejmie: W tym roku telefon 3 razy trafiał na naprawę gwarancyjną z powodu niedziałającego (trup) lub niesprawnego (obrzydliwe jasne plamy) wyświetlacza. Ostatnio padł też czytnik linii papilarnych. Więc naprawa numer 4. Przy okazji tej naprawy moją zieloną Xperię zamieniono na szaro-zieloną (w serwisie zamontowali plecki od modelu grafitowego). Złożyłem reklamację 14.08, wysłałem zdjęcia, pan na infolinii mnie przepraszał, mówił, że zajmą się sprawą. Cisza. Wczoraj dzwonię i pani na infolinii mówi, że żadnej reklamacji nikt nie składał i czy chciałbym ją złożyć. Brawo, świetna obsługa dla produktu premium. Napisałem do Sony Polska na fejsie (bardzo grzecznie), że jest taka i taka sytuacja i moim zdaniem nie powinna mieć miejsca. Odpowiedź? Numer telefonu do pomocy technicznej, z którą walczę od miesięcy. xD 4 naprawy gwarancyjne to łącznie 4 tygodnie bez telefonu od początku roku. A zanosi się na kolejne wysyłki, jak tylko Sony stwierdzi, że faktycznie ktoś coś spieprzył. Może się wyrobią do końca roku. Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez Seler666 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegiel21 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Po 2 naprawach przysługuje Ci zwrot gotówki lub wymiana na inny model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Superata Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 ha ha ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MPM Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 no niestety nasze uprawnienia zawsze zależą od warunków na jakich udzielona jest gwarancja. Gwarancja jest umową, jej warunki nie sa określone żadnymi przepisami i funkcjonuje obok rękojmii. Już od dawna nie widziałem takich warunków gwarancji gdzie mógłbym żądać po pewnej liczbie napraw wymiany na nowy produkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegiel21 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Gwarancja to jedno ale można zawsze powołać się właśnie na prawo do rękojmi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Superata Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Proponuje założyć albo wrzucić dyskusje do innego wątku. Jak zwykle coś świta ale to za mało. Wszystko ma swoje prawne uzasadnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BamboszeK Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Temat wydzielony z dyskusji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hakuri Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 To coś słabo z tym Sony ja oddawalem honora 7 również z powodu plamy na ekranie i to mało widocznej tylko na ciemnym tle, na podstawie rękojmy i po trochę ponad tygodniu dostałem nowy telefon. Wyskrobane mobilne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Sony ma swoj serwis czy regenersis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spark13 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Raczej w-support Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) 8 godzin temu, wegiel21 napisał: Gwarancja to jedno ale można zawsze powołać się właśnie na prawo do rękojmi. Ale wtedy od początku musisz powoływać się na rękojmię, a nie na gwarancję i to nie od producenta, a od sprzedawcy. Edytowane 23 Sierpnia 2017 przez Saiya-jin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegiel21 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 3 minuty temu, Saiya-jin napisał: Ale wtedy od początku musisz powoływać się na rękojmię, a nie na gwarancję i to nie od producenta, a od sprzedawcy. Absolutnie nie jest to prawda . Jedna usterke mozemy reklamowac z gwarancji aby pozniej reklamowac ja z rekojmii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saiya-jin Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Rękojmia dotyczy sprzedawcy, a nie producenta! Ponadto nie muszą ci wymieniać na nowy, jeśli jest to dla nic za duży koszt, a sprzęt można w inny sposób doprowadzić do porządku. Przykład 1Zmywarka przestała działać. Pan Marcin złożył reklamację, w której zażądał odstąpienia od umowy. Po analizie usterki przedsiębiorca ustalił jej przyczynę – przepalenie przewodu – i zaproponował naprawę w ciągu 3 dni. Miał do tego prawo, gdyż była to pierwsza reklamacja urządzenia. Konsument nie zgodził się jednak i zażądał wymiany zmywarki na nową. Sprzedawca nadal mógł mu odmówić, ponieważ naprawa stanowiła w tej sytuacji znacznie tańsze rozwiązanie problemu. Do poczytania na stronie Urzędu: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.