Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

CD około 1000 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

szukam odtwarzacza CD w budżecie około 1000 zł, plus-minus 200-300 zł jeśli będzie warto.

W grę wchodzą używki (nawet preferuję). Jeśli będzie coś tańszego, godnego uwagi - nie obrażę się.

 

Jestem trochę zagubiony ponieważ nie znam się na przetwornikach cyfrowo-analogowych, mam świadomość że w tej materii przez ostatnie 30 lat nastąpił prawdziwy skok, z drugiej jednak strony zewsząd słychać wychwalanie kości które pamiętają jeszcze poprzedni ustrój. Jestem raczej mocno stąpający po ziemi, opinie handlarzy szrotem z Niemiec dzielę przez cztery (mimo że mój setup jest raczej vintage). Nie mam jednak jak odsłuchać, kupuję więc w ciemno.

Szukam:

-prostego, jednopłytowego odtwarzacza CD (nie kolekcjonuję SACD, DVD audio, nie nagrywam na CD-R itd.)

-nie musi mieć pilota

-zależy mi po prostu na dobrym brzmieniu, które pozwoli cieszyć się muzyką

 

Mój setup:

Yamaha C4 + M4, Yamaha NS1000 (nie, nie jestem fanbojem :D), słuchawki AKG K701

Dotychczas odtwarzałem cedeki z komputera

 

Słucham różnorodnej muzyki - jazz, blues, rock, elektronika, metal, w zasadzie wszystko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Dotychczas odtwarzałem cedeki z komputera" i bardzo dobrze ;) . Dokup jakiegoś porządnego daca i puść z kompa na niego przez wyjście coaxialne albo optyczne i tyle ;) . Przetwornik za 1000zł. będzie (moim zdaniem) o wiele lepszej jakości i da lepsze rezultaty niż używane cd za 1000-1300zł. W używanych cd naprawdę trzeba wiedzieć co kupić żeby się nie sparzyć. Używany odtwarzacz cd jest sprzedawany przeważnie dlatego że kończy mu się laser. Do 99,99% fajnych odtwarzaczy na rynku laser już nie jest dostepny. Sam wywnioskuj czemu polecam komputer + dac ;) . Jak kupisz coś z laserem który juz ledwo zipie to zostaniesz z dużym, ładnym przyciskiem do papieru ;) . 

Edytowane przez Oskar2905
Odnośnik do komentarza