Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Beyerdynamic T1 v2 naprawa - słuchawki przerywają


Andrewek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Beyery T1 v2, a w zasadzie ma je @Soundman1200 obecnie ale mi odsyła. I niech mnie poprawi proszę, jeśli opis usterki jest niedokładny, bo to on ją zgłasza :)

Usterka polega na tym, że słuchawki grają jakiś czas, często kilka godzin, wszystko jest w porządku. I potem jeden driver milknie, a jak się kabel wyjmie i włoży to dźwięk wraca. Nie ma sytuacji, aby coś przerywało i trzeszczało, po prostu albo gra albo nie. Kabel jest dobrze włożony. Słuchawki poszły do naprawy do @Jimmi Dragon  który obstawia, że to wina drivera, bo kabel i wtyk wygląda w porządku.

 

Nowe drivery sprzedawane są tylko na pary, koszt 1400zł więc odpada.

 

Jakieś pomysły? Chętni na naprawę :)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest potwierdzam, niestety moje ulubione T1 v2 mają wadę że co jakiś czas, nawet do kilku godzin, lewa strona milknie...

Wystarczy wyjąć i włożyć wtyk ,grają w najlepsze...

Z tego co wiem Andrewek nie ma gwarancji na nie,już takie kupił...

Słuchawki grają rewelacyjnie,równo dwa kanały,żadnych trzasków i odchyłu od drugiego kanału.

Może to jednak wina wtyków lub gniazd , dla fachowca z forum do sprawdzenia.

Problem występuje tylko w czasie noszenia ich na głowie, Jimmy Dragon mając je tylko na stojaku 

nie zauważył tego problemu...

Może ktoś wspomoże Andrewka w tym problemie...

Edytowane przez Soundman1200
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Andrewek napisał:

Zapytam się :) Ale to do dystrybutora PL czy do Beyera bezpośrednio?

Pisz bezpośrednio do BD, być może ktoś tam będzie miał dobry humor i je weźmie. Dopiero jeśli odpowiedź będzie negatywna zapytaj Konsbudu ( jeśli to dalej jest dystrybutor ). 

Swoją drogą, do kogo pisałeś w sprawie drivera? Do Thomanna, BD czy konsbudu? 

 Do T90 nie było problemu załatwić jednej sztuki, ale jednak t1v2 to trochę inny sprzęt.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pisał bezpośrednio do beyerdynamica w niemczech. http://europe.beyerdynamic.com/service/rma.html

 

Kiedyś (lata temu) padł mi dysk seagate, oczywiście nie miałem dowodu zakupu po jakichś 4 latach od zakupu ale okazało się że wystarczyło napisać do centrali seagate i podać numer seryjny i wyszło że mam 5 letnią gwarancje i dostałem po 2 tygodniach nowy dysk  przysłany z Holandii.

Edytowane przez Spawn
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 6/14/2017 o 10:46, rfzb napisał:

Podstawowe pytanie - testowane na więcej niż jednym sprzęcie?

 

To wydaje się głupie pytanie, ale też się chętnie dowiem. Bo wada wygląda na typowo nieliniową, czyli charakterystyczną bardziej dla elemntów aktywnych, a nie dla słuchawek.

Może pomiar impedancji czy przepływu prądu podczas działania/awarii by coś podpowiedział? Energia gdzieś musi uchodzić jeśli nie powstaje rozwarcie.

 

Jeśli to faktycznie wada drivera to warto by to zdiagnozować i opisać dla potomnych, bo to chyba jakiś bardzo rzadki przypadek :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności