Andrewek Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Mam Beyery T1 v2, a w zasadzie ma je @Soundman1200 obecnie ale mi odsyła. I niech mnie poprawi proszę, jeśli opis usterki jest niedokładny, bo to on ją zgłasza Usterka polega na tym, że słuchawki grają jakiś czas, często kilka godzin, wszystko jest w porządku. I potem jeden driver milknie, a jak się kabel wyjmie i włoży to dźwięk wraca. Nie ma sytuacji, aby coś przerywało i trzeszczało, po prostu albo gra albo nie. Kabel jest dobrze włożony. Słuchawki poszły do naprawy do @Jimmi Dragon który obstawia, że to wina drivera, bo kabel i wtyk wygląda w porządku. Nowe drivery sprzedawane są tylko na pary, koszt 1400zł więc odpada. Jakieś pomysły? Chętni na naprawę :)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 T1 v2 mają 5 letnią gwarancje z tego co wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soundman1200 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Tak jest potwierdzam, niestety moje ulubione T1 v2 mają wadę że co jakiś czas, nawet do kilku godzin, lewa strona milknie... Wystarczy wyjąć i włożyć wtyk ,grają w najlepsze... Z tego co wiem Andrewek nie ma gwarancji na nie,już takie kupił... Słuchawki grają rewelacyjnie,równo dwa kanały,żadnych trzasków i odchyłu od drugiego kanału. Może to jednak wina wtyków lub gniazd , dla fachowca z forum do sprawdzenia. Problem występuje tylko w czasie noszenia ich na głowie, Jimmy Dragon mając je tylko na stojaku nie zauważył tego problemu... Może ktoś wspomoże Andrewka w tym problemie... Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Soundman1200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 A do beyerdynamica jak by bezpośrednio napisać? Skoro są na 5 letniej gwarancji a model wyszedł ze 2 lata temu to nie przyjmą po numerze seryjnym? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrewek Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Zapytam się Ale to do dystrybutora PL czy do Beyera bezpośrednio? Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Andrewek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rfzb Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Podstawowe pytanie - testowane na więcej niż jednym sprzęcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firegon Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 27 minut temu, Andrewek napisał: Zapytam się Ale to do dystrybutora PL czy do Beyera bezpośrednio? Pisz bezpośrednio do BD, być może ktoś tam będzie miał dobry humor i je weźmie. Dopiero jeśli odpowiedź będzie negatywna zapytaj Konsbudu ( jeśli to dalej jest dystrybutor ). Swoją drogą, do kogo pisałeś w sprawie drivera? Do Thomanna, BD czy konsbudu? Do T90 nie było problemu załatwić jednej sztuki, ale jednak t1v2 to trochę inny sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrewek Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 @Firegon Pisałem do Konsbudu i mp3store, ale oni pewnie też pisalo do Konsubu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firegon Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 no to kiepsko :/ można ewentualnie Thomanna zapytać, ale oni zwykle mieli dość ograniczony asortyment w porównaniu do konsbudu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Ja bym pisał bezpośrednio do beyerdynamica w niemczech. http://europe.beyerdynamic.com/service/rma.html Kiedyś (lata temu) padł mi dysk seagate, oczywiście nie miałem dowodu zakupu po jakichś 4 latach od zakupu ale okazało się że wystarczyło napisać do centrali seagate i podać numer seryjny i wyszło że mam 5 letnią gwarancje i dostałem po 2 tygodniach nowy dysk przysłany z Holandii. Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Spawn 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrewek Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Napisałem, przekierowali sprawę do Konsbudu, czekam na odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrewek Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Ostatecznie zamwiam po prostu nowe drivery i tyle. Dzięki za pomoc Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killwasi Opublikowano 25 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Dnia 6/14/2017 o 10:46, rfzb napisał: Podstawowe pytanie - testowane na więcej niż jednym sprzęcie? To wydaje się głupie pytanie, ale też się chętnie dowiem. Bo wada wygląda na typowo nieliniową, czyli charakterystyczną bardziej dla elemntów aktywnych, a nie dla słuchawek. Może pomiar impedancji czy przepływu prądu podczas działania/awarii by coś podpowiedział? Energia gdzieś musi uchodzić jeśli nie powstaje rozwarcie. Jeśli to faktycznie wada drivera to warto by to zdiagnozować i opisać dla potomnych, bo to chyba jakiś bardzo rzadki przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrewek Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Na więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.