Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Ciekawostka serwisowa Denon - mój ostatni zakup tej marki


WojtekC

Rekomendowane odpowiedzi

Musiałem zmienić autora na prywatne konto.

 

Mam AH-HD600 niestety pierdzi jeden przetwornik, wcześniej uszkodził się jeden z elementów muszli.

Odpowiedzi serwisu Denona:

1- Denon nie przewiduje napraw lub wymiany takich elementów. My również nie ma ich w swoich zasobach. - w sprawie elementu muszli.

2- Niestety Denon nie przewiduje wymiany przetwornika, my również nie ma go w swoich zasobach. - w sprawie przetwornika.

 

Pisownia oryginalna. 

Jakie są wasze doświadczenia z Denonem? Ja cholera pierwszy raz z czymś takim się spotkałem! To jakaś kpina. 

Fostex, ADL, Sennheiser, SM, Final Audio - nikt nie robi takiego cyrku! Nie rozumiem jak można nie naprawiać swoich produktów? Nie udostępniać części. 

Po cichu dowiedziałem się " jakby były na gwarancji jeszcze to nie byłoby problemu" 

 

Sorry ja od dziś mam w nosie Denona. 

 

TO MOJE ZDANIE WOJTKA UŻYTKOWNIKA Z FORUM KTÓRY CZUJE SIĘ OSZUKANY. 

  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No D1100 mają całkiem niezły driver, ale równie dobrze można coś trochę lepszego z Aliexpress dobrać i może być niegorzej, a na 99% taniej.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, WojtekC napisał:

Musiałem zmienić autora na prywatne konto.

 

Mam AH-HD600 niestety pierdzi jeden przetwornik, wcześniej uszkodził się jeden z elementów muszli.

Odpowiedzi serwisu Denona:

1- Denon nie przewiduje napraw lub wymiany takich elementów. My również nie ma ich w swoich zasobach. - w sprawie elementu muszli.

2- Niestety Denon nie przewiduje wymiany przetwornika, my również nie ma go w swoich zasobach. - w sprawie przetwornika.

 

Pisownia oryginalna. 

Jakie są wasze doświadczenia z Denonem? Ja cholera pierwszy raz z czymś takim się spotkałem! To jakaś kpina. 

Fostex, ADL, Sennheiser, SM, Final Audio - nikt nie robi takiego cyrku! Nie rozumiem jak można nie naprawiać swoich produktów? Nie udostępniać części. 

Po cichu dowiedziałem się " jakby były na gwarancji jeszcze to nie byłoby problemu" 

 

Sorry ja od dziś mam w nosie Denona. 

 

TO MOJE ZDANIE WOJTKA UŻYTKOWNIKA Z FORUM KTÓRY CZUJE SIĘ OSZUKANY. 

Wojtek to nie dotyczy Denona tylko wszystkich korporacji. Mam a właściwie miałem zegarek Skagen. Dopóki była to mała firma duńska było ok. Parę lat temu kupił Skagena Fossil i miałem nieszczęście rozbić szkło. Zadzwoniłem na infolinię serwisu, dostałem ofertę (100 pln wymiana szkła i 42 pln kurier w obie strony.) Cena atrakcyjna bo szkło nietypowe i na wolnym rynku nieosiągalne. Zamówiłem kuriera wysłałem zegarek i zaczęły się problemy.

Zegarek 2 dnia dotarł do serwisu w Wa-wie więc dzwonię do nich na kiedy zrobią i uzyskuję odpowiedź że w Polsce to tylko punkt przyjęć bo Fossil wszystkie naprawy wykonuje we Francji. No ok, po 15 dniach dostaję informację, że dają mi 300 pln zniżki na zakup w ich firmowym sklepie internetowym zegarka ale tylko z wybranych modeli (prawdopodobnie niechodliwe). Żaden mi nie spodobał się, więc odpisałem, że dziękuję ale wolę wymianę szkła w moim starym. I dostaję odpowiedź, ze niemożliwe bo nie mają już takich kopert. Zastanowiło mnie po co koperta jeśli pęknięte było szkło. Dzwonię i dowiaduję się, że tarcza jest zjechana, połamane wskazówki i obudowa zdeformowana. Poprosiłem o zdjęcia aktualne i prawie miesiąc trwało dopiero po interwencji Federacji Konsumentów dostałem. I co z nich wynika? Że zatrudniono fachowca z ulicy, który nie umiał usunąć szkła i uszkodził cały zegarek. Od 2 miesięcy kopię się z Fossilem. To gra na zwłokę, bo ich błąd nic nie zgłaszali jak do polskiego serwisu dotarł mój zegarek, (prawdopodobnie nie rozpakowali) i przesłali go od razu do Francji. Nie są w stanie podważyć mojej skargi bo zgłosili  te niby uszkodzenia po 10 dniach pobytu zegarka we Francji i nie kwestionowali mojego opisu na zleceniu naprawy. Niestety nic w tym kraju nie jest proste i jeszcze pokopie się trochę ale nie poecam firmy Fossil, jeśli coś nawali to winny będzie klient

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jaro

Jak masz dowody w postaci zdjęć, maili to napisz może temat na np. wykop.pl, że znany producent zegarków popsuł ci zegarek i ci wciskają kit.

Jeśli firmie zależy na dobrym imieniu to pomoże to naprawić twoją sytuację.

Konieczni wyślij także link z tematem do serwisu i bezpośrednio do Fossila.

Edytowane przez kazikson91
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co czytałem w gwarancji Beyerdynamica, to nie wymieniają przetworników i części służących do kontaktu z ciałem, czyli padów. Czy pałąk mogą naprawić, ale jak się prawidłowo założy słuchawki. Tak naprawdę to oni nic nie mogą... bo tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to ta firma Denon? ;)

Tak poważnie to im bardziej masowa marka, tym mniej można liczyć na normalne podejście. Gdyby tak odpowiedział Fostex, Oppo czy Audeze to bym się bardzo zdziwił. Ale że Denon to już nie aż tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie kwestia marki tylko tego chorego kraju w którym można kopać leżącego bo prawo na to pozwala. Za granicą pewnie by to naprawili i jeszcze przesłali kratę browaru na otarcie łez. U nas prawo nie chroni nikogo i cwaniaki to wykorzystują.

Słuchawki to pikuś, tutaj jadąc na wakacje musisz sprawdzić biuro podróży żeby cię tam w ogóle zawieźli, bierzesz pożyczkę sprawdź bank, robisz lokatę to samo (pamiętacie Ambergold), kupiłeś nowy samochód i coś ci się zepsuje to wmawiają ci, że nie umiesz jeździć. Na zachodzie kupisz wycieczkę i nie pojedziesz z własnej winy to ci oddadzą kasę oto.

Edytowane przez kony74
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie łatwiej o jakiś gest handlowy za granicą, a nie zimny prysznic i z buta jak u nas. W sytuacjach sąsiedzkiego życia codziennego też nie bardzo jest się do kogo zwrócić o pomoc bo policja i straż miejska umywają ręce, a jakiś burak bezkarnie zatruwa ludziom zycie, ale to już temat na inny wątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Napisałem do Denona global, najpierw bardzo grzecznie wypytali o szczegóły, następnie zapytali mnie z jakiego kraju jestem i tu korespondencja się skończyła na wysłaniu linka do polskiego dystrybutora. Potem już nie raczyli nawet odpisywać. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.05.2017 o 11:19, Superata napisał:

Napisałem do Denona global, najpierw bardzo grzecznie wypytali o szczegóły, następnie zapytali mnie z jakiego kraju jestem i tu korespondencja się skończyła na wysłaniu linka do polskiego dystrybutora. Potem już nie raczyli nawet odpisywać. 

To niestety nie jedyne takie zachowanie. Raz pisałem do Beyerdynamica w sprawie części do ich już nieprodukowanych nauszników. Natychmiast odsyłali do polskiego dystrybutora. Dopiero na uprzejme pytanie, czy wogóle przeczytali treść maila odpisali, że nie mają części i mam spadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności