Skocz do zawartości

DAP "stacjonarny"? Źródło, DAC i AMP w jednym


Rekomendowane odpowiedzi

W temacie jestem bardzo zielony, więc pytam, bo od czegoś trzeba zacząć.

 

Wiem, że DAP to pamięć, dac i amp w jednym urządzeniu. Czy istnieje wersja stacjonarna? To znaczy dobry DAC i wzmacniacz słuchawkowy w jednym (wiem, że są combo), ale i w jednym chciałbym źródło. Żeby nie podłączać telefonu/laptopa czy odtwarzacza. Nie potrzebuję streamingu. Istnieje takie all in one?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi Ci o DAPa o bardziej stacjonarnym zastosowaniu to ColorFly C4 Pro... jeśli o Kombo DAC/AMP z funkcją DAPa to TEAC HA-P90SD.

To ostatnie jest w komisie w przystępnej cenie. Polecam, bo gra dla mnie rewelacyjnie w stosunku do gabarytów i ceny =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba chodzi raczej o coś w stylu streamera. Mniej więcej to ale z wyjściem słuchawkowym. No właśnie - o wyjście słuchawkowe może być ciężko. Nie wiem czy coś takiego gotowego znajdziesz. Za granicą popularne są takie pudełka DIY z Raspberry Pi, DACem i wzmacniaczem na pokładzie. Rozumiem że chcesz ograniczyć kable i rozmiar - z gotowych rozwiązań najbardziej kompaktowe będzie właśnie jakieś combo dac+amp i rasbperry pi ukryty z tyłu. Sterowanie z telefonu, ewentualnie dorobienie jakiegoś LCD dotykowego albo przycisków do malinki nie powinno być problemem.

 

@EDIT

A jednak żółci bracia mają już coś gotowego ;)

Edytowane przez BamboszeK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Na pewno nie chodziło mi o C4, ani typowego streamera, ani tym bardziej mini wieże z cd.

 

Gourney trafił z klocem.

 

Chcę wgrać sobie pliki lub zapodać je z karty, podłączyć sluchawki lub małe monitory, na pilocie wybrać folder i gra muzyka. Wszystko w jednym klocku, podłączone do prądu, świetnie radzace sobie z wysterowaniem słuchawek.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach