Skocz do zawartości
WIOSENNA PROMOCJA AUDIO 11.03-04.04.2024 Zapraszamy ×

Pioneer XDP-100R


siara1975

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, Arturos1967 napisał:

 

Czekam na fotograficzne sprawozdanie. No i 3mam kciuki ;)

Nie omieszkam załączyć. Jak nie wyjdzie to przynajmniej będzie przestroga dla kolejnych majsterkowiczów.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra. Wyciąłem dwa otwory. Na przyciski załączania i pauzy. Użyłem wycinaków 10mm i 8mm oraz młotka, imadła i kawałka teflonu do wypełnienia ( akurat taki był pod ręką , ale może być coś innego np. kawałek drewienka).

Jeżeli chodzi o funkcjonalność to zadowolenie 100%. Można odtwarzacz obsługiwać intuicyjnie tzn . bez spoglądania na niego. O ile  wcześniej z przyciskami przewijania i pauzy jeszcze nie było tak źle , to z załączaniem miałem problem (przycisk minimalnie schowany). Teraz jest wszysko OK.

Jeżeli chodzi o jakość wykonania to zadowolenie 85-90%. Nie poćwiczyłem wcześniej na jakimś kawałku skóry (mea culpa) i przy wycinaniu pierwszego otworu minimalnie wycinak nie dociął w jednym punkcie . Przy wyciąganiu delikatnie rozwarstwiło skórę. Jest to bardzo mało widoczne i nic się złego dzieje , no ale jednak. Po za tym jeden otwór jest minimalnie przesunięty ( nie wiem jak to się stało, wydawało mi się , że dobrze wymierzyłem). W obsłudze przycisku nie przeszkadza to w żaden sposób. Ogólnie warto było.

 

Pozostałe zdjęcia:

https://naforum.zapodaj.net/f2985db6da39.jpg.html
https://naforum.zapodaj.net/356d1a55958e.jpg.html
https://naforum.zapodaj.net/58162d42d583.jpg.html
https://naforum.zapodaj.net/3ce45ebbf185.jpg.html
https://naforum.zapodaj.net/d2e47d131208.jpg.html

IMG_20170713_125504.jpg

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie może gdzie trafiają pionki na reklamację? Czy to jest zawsze do serwisu Pioneera, jeśli oczywiście kupiło się od autoryzowanego dealera, czy też najpierw odwiedza jakiś sklepowy serwis, jeśli jest to duża sieciówka? Bo po tych superlatywach jakie pisaliście o serwisie Pioneera (np wymienianie egzemplarzy na nowe w przypadku luźnych gniazd), to mój chyba tam nie trafił, lecz o niepowodzenie mojej reklamacji zadbało jednak niezawodne w tych kwestiach rtv euro agd. Swój problem opisałem kilka stron wcześniej (uginająca się i zbyt luźno siedząca szybka) i podzielę się z Wami jak zostałem potraktowany:

- najpierw chciałem powołać się na przepis mówiący o 14 dniach i prawie do zwrotu w przypadku zakupu na odległość, lecz mili państwo z obsługi wyjaśnili mi, że skoro odbierałem w sklepie, to ww prawo mi nie przysługuje (nie wiem czy mieli rację, ale z tego co wiem, to każdy sklep traktuje to inaczej, więc mogli ją mieć w tym przypadku)

- zostało więc powołać się na gwarancję, Pan przyjmujący moje zgłoszenie stwierdził, że faktycznie szybka się ugina w pewnych miejscach i tak nie powinno być, po czym sporządził jakąś notatkę

- po niemal 4 tygodniach odtwarzacz wrócił z serwisu i poinformowano mnie, że wady nie stwierdzono i powinienem odkleić sobie folię ochronną (!) to wszystko będzie w porządku. Teraz mam zamiar na dniach zanieść go jeszcze raz, tylko tym razem dokładnie na A4 opisać im problem, dołączyć rysunek odtwarzacza z zaznaczonymi wyraźnie miejscami na ekranie gdzie problem występuje ( a jest to prawie na połowie ekranu), tak żeby nawet największy baran połapał się w czym rzecz. Jeśli i to nie pomoże, to zapewne będę próbował powołać się na niezgodność towaru z umową lub rękojmię. Swoją drogą, to nieźle euro przedstawia w ten sposób jakość firmy której jest niby autoryzowanym przedstawicielem, twierdząc że takie wyraźne niedoróbki to wg nich norma. A ja ową wadę stwierdziłem już w ciągu pierwszych 5 minut po wyjęciu odtwarzacza z pudełka, więc uwierzcie mi, że jest to wyraźnie wyczuwalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz do Pioneer'a jak została twoja reklamacja potraktowana przez rtv euro, opisz dokładnie. Reakcja powinna być szybka, Pioneer dba o swoją opinię.

Kiedyś miałem podobna przygodę z Lidlem - z maszynką do strzyżenia włosów, opisałem sprawę niemieckiemu producentowi. Na następny dzień producent zadzwonił (rozmowa po polsku!) do mnie z przeprosinami za zachowanie Lidla i poinformowali ze interweniowali w zarządzie Lidla. W ramach przeprosin Producent wysłał mi z Niemiec nówkę. Tego samego dnia zadzwonił do mnie Lidl, przepraszali i poprosili bardzo grzecznie abym się do nich pofatygował to wymienią mi natychmiast na nową. W ten sposób stałem się posiadaczem dwu maszynek w cenie jednej :D.

  • Like 3
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, second napisał:

- najpierw chciałem powołać się na przepis mówiący o 14 dniach i prawie do zwrotu w przypadku zakupu na odległość, lecz mili państwo z obsługi wyjaśnili mi, że skoro odbierałem w sklepie, to ww prawo mi nie przysługuje (nie wiem czy mieli rację, ale z tego co wiem, to każdy sklep traktuje to inaczej, więc mogli ją mieć w tym przypadku)

Jak rozumiem płaciłeś na miejscu? Bo jak płąciłeś przelewem to nadal się liczy te 14 dni, przy płatności na miejscu tylko rezerwujesz towar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy 9mm jak się dobrze wymierzy, ale IMO 10 mm jest optymalne.Nie rób otworów na pozostałe 3 przyciski . Wystarczy 1 środkowy na pauzę i jest git.

No i lepiej jest poćwiczyć np. na jakimś starym pasku.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tuż po weekendzie mój Pionek powinien wylądować u Valentina, bo 18.07. opuścił Polskę. Nie mogę się doczekać pierwszych efektów :D Jak tylko coś będę wiedział, od razu będę postował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Arturos1967 napisał:

11-tka bo chciałem aby ten przycisk dało się obsługiwać kciukiem. No i sie da teraz bez problemu.

Innych otworów juz robić nie będę bo nie widzę za bardzo sensu - śmigają bez problemu.

Obsługuję bez problemu kciukiem przy 10mm , a paluszków pianisty niestety nie mam. Sens jest taki, że teraz mogę zatrzymać czy przeskoczyć na następny (poprzedni) utworek bez wyciągania pionka z kieszeni i spoglądania na etui "gdzie trzeba przycisnąć". Ale OK. Ważne ,że jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@VanCas Momentum over ear 2 - jest scena mocno poprawiona względem touch6 , tzn scena jest. M2 maja problem w postaci ciasnej sceny - z pionkiem problem jakby... znika. Normalnie 1990 , x2, k701 FAW z pionka lecą, dziś słucham z dużym zdziwieniem m2 z pionka - zdziwienie dotyczy faktu, ze uczucie duszności scenicznej zniknęło.... Synergia oczywiście , jak najbardziej. Imho z pionkiem m2 tracą swoje (sceniczne) wady. M2 jak i X2 kupiłem do ziemniaka (taczaka) a tu - trzeba ich z pionka słuchać jednak, szlak. X2 też taki los spotkał....

Edytowane przez manuelvetro
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności